برگزیده های پرشین تولز

ذخیره خودکار فایل‌ها با استفاده از ابزار AutoSaver در کلیه برنامه‌های ویندوز

sanjary

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2017
نوشته‌ها
99
لایک‌ها
1
سن
35
مطمئنا برای همه‌ی کاربران وب حداقل یکبار پیش آمده است که به هر دلیلی ویندوز ریستارت، خاموش یا اصلا برق قطع شود و تمام برنامه‌های در حال اجرا بسته شوند و زحمات شما به باد رود.

طبق گفته‌ی MakeUseO، بوسیله برنامه‌ای که AutoSaver نامیده می‌شود، شما می‌توانید به صورت خودکار فایل هایی که در حال کار با آن ها هستید را در عرض 5 دقیقه یکبار یا کمتر ذخیره کنید و اطمینان حاصل کنید که آن‌ها ذخیره شده‌اند و به هیچ عنوان با خاموش شدن سیستم از بین نخواهند رفت.

AutoSaver برنامه‌ی ساده‌ای است که تقریبا با تمام نسخه های ویندوز کار می‌کند و شما می توانید از امکانات این برنامه‌ی مفید و کاربردی بهره مند شوید.
AutoSaver چگونه کار می کند؟

اگر مایل هستید که برنامه ی AutoSaver را بر روی سیستم ویندوزی خود نصب کنید، می توانید آن را از این جا دانلود کنید. این برنامه کاملا رایگان است و حجم آن تنها 21 کیلوبایت است. پس از دانلود برنامه، AutoSaver را در جایی با دسترسی آسان ذخیره کنید.

AutoSaver در پس زمینه‌ی هر برنامه‌ای که شما در حال کار بر روی آن هستید قابل اجرا است و استفاده از آن براحتی انجام می‌گیرد. این برنامه عمدتا کلید میانبر Ctrl+S را برای سیو کردن برای شما باز می‌کند و شما از طریق آن می‌توانید به ذخیره ی اطلاعات خود بپردازید.

در برخی از برنامه‌ها در ویندوز همانند ورد و Premiere در حال حاضر برنامه مخصوص که به صورت خودکار به ذخیره ی داده ها بپردازد، وجود دارد. اما شما می توانید از AutoSaver برای برنامه‌هایی همچون فتوشاپ، After Effects یا Reaper، AutoSaver استفاده کنید.

راه اندازی AutoSaver:

برای راه‌اندازی AutoSaver، لیستی سیاه یا سفید از اپیلیکشن‌هایی که می خواهید در یک سری از اپلیکیشن‌های خود استفاده کنید یا می‌خواهید در همه ی برنامه‌های خود استفاده کنید را تهیه کنید.

سپس بایستی "Auto Save Interval" را فعال کنید و از فعال بودن چک باکس "Run when Windows starts" اطمینان حاصل کنید.

به عنوان مثال اگر قصد ندارید که کروم را به AutoSaver اضافه کنید می‌توانید در بخش "Auto save in all apps except" مواردی که مایل به اضافه کردن آن‌ها نیستید را ذکر کنید.

حال می‌توانید با فراغی آسوده به برنامه‌های در حال اجرای خود بدون اینکه نگران از دست دادن اطلاعات خود باشید، بپردازید.
 

فایل های ضمیمه

  • tele.jpg
    tele.jpg
    135.7 KB · نمایش ها: 0
بالا