برگزیده های پرشین تولز

راهنماي جامع ثبت شركت

متالیک

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
31 مارس 2007
نوشته‌ها
2,128
لایک‌ها
285
منظورم مغازه ای است که مثلا کافی نت باشه
 

bishtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
214
لایک‌ها
5
محل سکونت
هرکجا بغیر از اینجا
كسي در مورد ماليات چيزي ميدونه؟؟؟؟ چند درصد از درآمد جزء ماليات ميشه؟

ظاهرا حدود 25 درصد درآمد رو باید مالیات و بیمه بدی که چیزی تهش واسه خودت نمی مونه قید زدن شرکت رو باید زد.
 

zxcvmohsen

Registered User
تاریخ عضویت
9 جولای 2007
نوشته‌ها
1,033
لایک‌ها
25
ظاهرا حدود 25 درصد درآمد رو باید مالیات و بیمه بدی که چیزی تهش واسه خودت نمی مونه قید زدن شرکت رو باید زد.

من بازم می گم؛ طوری نیست که بگید وااااااای نریم طرفش
 

mohsensn

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آگوست 2007
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام دوستان من یه سایت ثبت شرکت پایین معرفی کردم البته اگر در این فروم جوابتون رو از اساتید نگرفتید که حتما به شما پاسخ می دهند یه سربزنید
 

Bhrzk

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 آگوست 2005
نوشته‌ها
10,560
لایک‌ها
2,968
محل سکونت
توی جیب کوچولوت
نمی دونم مشکل حل شده یا نه , اما خوب من پارسال حسابی درگیر این قضیه بودم , گفتم بنویسم شاید به درد خود

شما قادر هستی دو نوع شرکت ثبت کنی :

1 -> مسئولیت محدود -> که شامل حد اقل 1 نفر می باشد و به صورت فرد اضافه می شود 1 . 3 . 5 . ...
2 -> سهامی خاص -> که شامل حداقل 3 نفر می باشد و به صورت فرد اضافه می شود 3 . 5 . 7 . 9 ...

در مورد اولی شما نیازی به تکمیل مراحل ثبت در دارایی و همچنین تهیه دفاتر حسابرسی مالیاتی در سال اول ندارید که به نظر من ساده ترین حالت هستش .

دوتا واژه توی اساسنامه هست که خیلی مهمه ,
اول : سهامداران => کسانی که شامل تقسیم درصد سود میباشند . ( و $ آن در اساسنامه درج میشود )
سهامداران باید حتما مدرک پایان خدمت داشته باشند اما مدرک تحصیلی آنها اصلا اهمیتی ندارد .

دوم : هیئت مدیره => که شامل سهامداران و غیر سهامداران می باشند ( می تواند اعضای عادی را هم شامل شود ) . اعدادی که شما در بالا به عنوان حد اقل اشخصاص دیدید شامل اعضای هیئت مدیره هستند .
اعضای هیئت مدیره مهم نیست که کارت پایان خدمت داشته باشند و مدرک تحصیلی آنها نیر اهمیتی ندارد .

اما مراحل بدین شرح است :
1-> تعیین نام : شما به اداره ثبت مراجعه کرده و در واحد تعیین نام فرم مربوطه را می گیرید در انجا شما باید نام 5 اسم پیشنهادی خود را که 3 سیبلابی است و سیلاب سوم آن مربوط به استان هست ( مانند اصفهان که باید شامل یکی از این کلمات هست => سپاهان , نقش جهان , اصفهان ) را نوشته و تحویل می دهید .
دقت کنید کسی که مراحل تعیین نام را انجام میدهد باید عضوی از سهامداران باشد .

2-> تکمیل اساسنامه : پس از دریافت نتیجه تعیین نام ( حدود 14 روز طول میکشه ) شما با دریافت نتیجه فرم های اساسنامه را دریافت می کنید و آنرا تکمیل کرده و سپس با تمام مدارک (فتوکپی کارت پایان خدمت سهامداران , فتوکپی شناسنامه سهامداران و اعضای هیئت مدیره ) توحیل متصدی ثبت می دهید و ایشان پس از تایید مطالب نوشته شده ( که خود پروسه ای دارد خفن ... :D ) و امضای رئیس سازمان , تاریخی را برای شما مشخص می کنند که در ان تاریخ شما و تمام سهامداران ( نیازی به حضور اعضای هیئت مدیره نیست ) در ثبت حاضر می شوید و مراحل ثبت رسمی در دفتر اسناد توسط متصدی انجام میشود .

به صورت کامل حدود 1 ماه این پروسه به طول می انجامد . . .

نکته :تمامی این مراحل مریوط به پارسال هست و من از قوانین جدید اطلاعی ندارم :D پس اگر چیزی عوض شده جیغش رو سر من نزنید ...
 

Mahiar0

کاربر افتخاری سئو و معرفی سایتها
تاریخ عضویت
20 جولای 2004
نوشته‌ها
10,340
لایک‌ها
1,208
محل سکونت
رشت
فقط مدیر عامل باید حتما کارت پایان خدمت داشته باشه، و ریس هیئت مدیره و نایب رییس میتونن از معافی تحصیلی استفاده کنن.

فکر کنم نیازی نباشه سهامدار معمولی کارت پایان خدمت داشته باشه . من و یکی از دوستان دو سال یش ثبت کردیم کل مخارجش شد 20 تومن و دو ماه بدو بدو داشتیم ! یکی میگفت 200 تومن بدین 2 روزه ثبت میکنم که خوب ما نداشتیم

مديرعامل وسهام داران بايد سربازي رفته باشند يا معافي داشته باشند وبازرس هم همينطور
 

salehnia

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2007
نوشته‌ها
1,036
لایک‌ها
16
محل سکونت
شیراز
پرداخت مالیات برای معاملاتی که در فضای مجازی ( اینترنت ) انجام میشه و فاکتوری صادر نمیشه ( بجز موارد خواص ) محاسبه میشه ؟
مثلا شما یک شرکت راه اندازی میکنید و تمام معاملات از طریق سایت اینترنتی انجام میشه ( مثل فروش فضا ) و از نام شرکت و شماره ثبت اون فقط برای اعتماد بیشتر مشتریان استفاده کنید .
 

Hell-Golden

Registered User
تاریخ عضویت
6 دسامبر 2007
نوشته‌ها
1,269
لایک‌ها
463
yalqizجان ممنون
تاپیک خوبیه
 

zxcvmohsen

Registered User
تاریخ عضویت
9 جولای 2007
نوشته‌ها
1,033
لایک‌ها
25
سلام دوستان من یه سایت ثبت شرکت پایین معرفی کردم البته اگر در این فروم جوابتون رو از اساتید نگرفتید که حتما به شما پاسخ می دهند یه سربزنید

من که نه چیز خاصی از این سایت عایدم شد نه طی تماسی که داشتم فایده ای برام داشت
 

yasin308

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2006
نوشته‌ها
73
لایک‌ها
0
سن
38
محل سکونت
ایران
ممنون از دوستان، از مطالب این تاپیک استفاده کردم، برای تکمیل هم لینکی رو درج می کنم که حاوی اطلاعاتی خوبی هست:
راهنمای ثبت شرکت و ثبت موسسه

فقط یه چند سوال دارم:
- این دو نوع شرکتی که اشاره کردید، منظورم سهامی خاص و مسئولیت محدود هست، میتونن تو مناقصه شرکت داشته باشن؟
- کدوم یک از این دو شرکت با توجه به کارشناسانی که داره، رتبه می گیره؟
 

Mahiar0

کاربر افتخاری سئو و معرفی سایتها
تاریخ عضویت
20 جولای 2004
نوشته‌ها
10,340
لایک‌ها
1,208
محل سکونت
رشت
بعد از اینکه شرکت ثبت کردیم تمام شد روزنامه رسمی هم دستمون اومد بعدش کی باید دفتر کل و روزنامه معمولا ببریم پلمپ کنیم؟ و کی برگه اظهارنامه شرکت رو باید برد دارایی؟
من شرکت رو اسفند 88ثبت کردم روزنامه رمسی هم فکنم 17 فروردین به دستم رسید اظهارنامه شرکت رو هم تو اردیبهشت یا خرداد دادم ولی پلمپ دفتر کل وروزنامه رو مرداد ماه دادم این اظهارنامه مالیاتی رو هم اشتباه کردم تو تیرماه پرکردم ودادم و تاریخ فعالیت از ابان 88 زدم ( همان موقعی که مغازه باز کردم هنوز ثبت شرکت نکرده بودم )
فکنم جریمه ام کنند نه؟
الان دفتر روزنامه وکل رو از همان تاریخ پلمپ دفتر توسط ثبت که مرداد ماه است دارم می نویسم مشکلی نیست؟
درامدی نداریم الکی بیان کلی مارو جریمه کنند؟
دیگه ایا برای پلمپ دفتر سالهای بعد هم باید دفتر کل و روزنامه رو ثبت شرکت ها باید برد یا نه همان یک بار کافیه؟
برای بیمه تو تامین اجتماعی زده صفحات 1و2 نانوشته دفتر کل و روزنامه منظورش صفحاتی که خود ثبت شرکت مهر زده؟به صفحات دیگرش که جای نوشتن قیمت اجناس و... که نیست؟
کسی که مالی خوانده تو این کارها سررشته داره لطفا راهنمایی کنه؟
 

vahidb2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2011
نوشته‌ها
0
لایک‌ها
0
مجموعه نفیس اساسنامه ها و راهنمای ثبت شرکت ها و مجوزها
1274172023.jpg


دسته مالی و اداری زیردسته برنامه های خاص

..برای از دست ندادن فرصت ها باید به قوانین و مقررات اگاه بود..
شرط اگاهی است ..


بطور مثال اساسنامه ی موجود در سی دی:
اساسنامه شرکت با مسئولیت محدود
-اساسنامه سهامی خاص-
اساسنامه شرکت سهامی عام-
اساسنامه شرکت تضامنی
-اساسنامه موسسات-
اساسنامه شرکت شهرکهای صنعتی ایران-
نمونه اساسنامه انجمن صنفی(انبوه سازان مسکن) ....
- و ده ها مورد دیگر
کلیه اساسنامه های بالا دارای راهنما میباشند
مثال :
راهنمای ثبتی شرکتهای سهامی عام-
تقاضانامه ثبت موسسات غیرانتفاعی
-پرسشنامه جواز تاسیس-
نمودار مراحل صدور پروانه پزوهش-
چگونگی صدور کارت بازرگانی
-راهنمای ثبت اخراع-
راهنمای ثبت تغییر در موسسات غیر تجاری -
شرایط پذیرش شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران و .......

و ده ها مورد دیگر
قوانین و مقررات
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
-اشنایی با سازمانهای ثبت اسناد و املاک کشور
-سازمان نظارت بر شرکتها
-اسناد تجارتی خاص -
ضمانتنامه ها
- قانون تامین اجتماعی
- قانون تجارت الکترونیکی
- قانون حمایت از حقوق تولید کنندگان نرم افزار های رایانه ای-چک و مقررات حقوقی آن
-قانون سفته -
قانون کار-
قانون مقررات صادرات و واردات ایران
-قوانین امورگمرکی
-کلیات قوانین قراردادها-
کلیاتی از حقوق قرار دادها-
مقررات پیمان ها ...
-
آیین نامه ها و دستورالعمل ها و طرح ها:
آیین نامه اجرایی عملیات پولی و بانکی
-آیین نامه اجرایی اخذ عوارض در مناطق ازاد
-آیین نامه اجرایی تاسیس شرکت مشاوره و توسعه کارآفرینی
-آیین نامه اجرایی توسعه مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری-آیین نامه اجرایی تاسیس شرکت سرمایه گذار کارافرینی
-آیین نامه اجرایی قانون جلب سرمایه گذار خارجی و ........

+
مجموعه مجوز های وزارت ارشاد اسلامی
تخصیص تسهیلات وام برای ورود ماشین الات و دستگاههای چاپ از خارج کشور
در خواست چاپ و انتشار کتاب در شهرستان
در خواست مجوز چاپ کتاب در تهران
راهنمای در خواست صدور مجوز کارهای چاپ غیر کتاب
راهنمای در خواست مجوز برگزاری نمایشگاه های هنری
راهنمای در خواست مجوز تاسیس نگارخانه
صدور مجوز اموزشهای پودمانی
صدور مجوز اموزشهای کوتاه مدت
صدور مجوز اانتشارات دولتی غیر مطبوعات
صدور مجوز خوانندگی
صدور مجوز شهر
صدور مجوز موسسات کارشناسی مشاوره ای
صدور مجوز آموزشهای بلند مدت علمی کاربردی
صدور مجوز اموزشهای متوسطه کارو دانش
صدور اموزشهای ضمن خدمت
مجوز خروج کتاب و مطبوعات از کشور
مدارک مورد نیاز برای تاسیس استودوی صدابرداری
مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده شرکت موسسه تهیه تولید و تکثیر اثار صوتی

+ طرح های کسب و کار و طرح های توجیهی اشتغال زایی + نرم افزار های جانبی

فروشنده: مارکت شمالی

قیمت: 10,000 تومان



روش خرید: برای خرید مجموعه نفیس اساسنامه ها و راهنمای ثبت شرکت ها و مجوزها ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، رو ی لینک زیر کلیک کنید.
http://www.kalashop.tk/detail.php?vendors=13120002&id=9&AdsID=22793&ads_type=&percent=
 

frzn87

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2009
نوشته‌ها
956
لایک‌ها
79
محل سکونت
شیراز
سلام دوستان

در مورد شرکت پخش کسی می تونه راهنمایی کنه که از کدوم نوع می تونیم ثبت کنیم و کدوم بهتره ؟
در مورد مالیات و این ها هم اگر کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم لطف کنه

تشکر
 

کنکوری

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 جولای 2013
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
3
یعنی تو این مجموعه به این بزرگی کسی تا به حال شرکت ثبت نکرده و قوانینش رو خبر نداره؟
2 تا را داره خودت انجام بدی که باید سایت ثبت شرکت ها رو بخونی یا بدی یکی از این شرکت های حرفه ای مثل ویونا آرمان یا شرکتی که تو ونک هست
 

کنکوری

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 جولای 2013
نوشته‌ها
27
لایک‌ها
3
بعد از اینکه شرکت ثبت کردیم تمام شد روزنامه رسمی هم دستمون اومد بعدش کی باید دفتر کل و روزنامه معمولا ببریم پلمپ کنیم؟ و کی برگه اظهارنامه شرکت رو باید برد دارایی؟
من شرکت رو اسفند 88ثبت کردم روزنامه رمسی هم فکنم 17 فروردین به دستم رسید اظهارنامه شرکت رو هم تو اردیبهشت یا خرداد دادم ولی پلمپ دفتر کل وروزنامه رو مرداد ماه دادم این اظهارنامه مالیاتی رو هم اشتباه کردم تو تیرماه پرکردم ودادم و تاریخ فعالیت از ابان 88 زدم ( همان موقعی که مغازه باز کردم هنوز ثبت شرکت نکرده بودم )
فکنم جریمه ام کنند نه؟
الان دفتر روزنامه وکل رو از همان تاریخ پلمپ دفتر توسط ثبت که مرداد ماه است دارم می نویسم مشکلی نیست؟
درامدی نداریم الکی بیان کلی مارو جریمه کنند؟
دیگه ایا برای پلمپ دفتر سالهای بعد هم باید دفتر کل و روزنامه رو ثبت شرکت ها باید برد یا نه همان یک بار کافیه؟
برای بیمه تو تامین اجتماعی زده صفحات 1و2 نانوشته دفتر کل و روزنامه منظورش صفحاتی که خود ثبت شرکت مهر زده؟به صفحات دیگرش که جای نوشتن قیمت اجناس و... که نیست؟
کسی که مالی خوانده تو این کارها سررشته داره لطفا راهنمایی کنه؟
شرکتی که کار ثبت انجام داده یعنی کار ثبت شرکت انجام داده خودش در زمان سررسید تماس میگیره و راهنمایی میکنه
 

Mahiar0

کاربر افتخاری سئو و معرفی سایتها
تاریخ عضویت
20 جولای 2004
نوشته‌ها
10,340
لایک‌ها
1,208
محل سکونت
رشت
شرکتی که کار ثبت انجام داده یعنی کار ثبت شرکت انجام داده خودش در زمان سررسید تماس میگیره و راهنمایی میکنه
خسته نباشی
خودم ثبت کردم به شرکتهای ثبت شرکت چیکار دارم

وقت نمیشه الان برم این شرکت باطل کنم
هرسال دارند الکی 100هزار تومان مالیات میدم بدون یک ریال درامد
میگن دفتر کل و... پلمپ نکردی
علی راس میزنن
تو مالیات هر ساله اظهارنامه صفر رد میکنم
 

mardekohan

Registered User
تاریخ عضویت
5 فوریه 2012
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
40
چطور ميشه يه شركت ، شركت جديدي رو تاسيس بكنه و صد در صد سهام شركت جديد به اسم خودش باشه ؟
 
بالا