برگزیده های پرشین تولز

راهنمایی جهت خرید کیلس استارتر

advantage

Registered User
تاریخ عضویت
7 مارس 2008
نوشته‌ها
305
لایک‌ها
127
محل سکونت
مشهد
با سلام به همه دوستان و عزیزان
من می خوام روی ماشینم کیلس استارتر نصب کنم ، مدل های مختلفی توی بازار هست با قیمت های مختلف و اینکه هر کدوم ادعا می کنند بهترینند. چیزی که برای من مهم هست در اولین حالت از بین نرفتن سیستم ایموبالایزر و ایمنی ماشین و مورد دوم قابلیت استارت از راه دور هست .
ممنون می شم راهنمایی کنید بهترین گزینه با در نظر گرفتن قیمت و کیفیت چیه و اگر احیانا فروشنده ی عزیزی در انجمن هست به من قیمت بده
فعلا به من enzo پیشنهاد شده اما نمی دونم چطوره کیفیتش
ماشین هم تویوتا هست

ممنون از راهنمایی
 

Masood Ashoori

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2009
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
90
محل سکونت
قزوین
درود ، استارت از راه دور که جزو آپشن ریموت مشخصه که داره یا نداره، اما برای استارت از راه دور زدن قدیم ایموبلایزر رو میچسبوندند کنار سوییچ عمل می‌کرد ، بعد ها برای ارتقا امنیت خودرو چیپ ایموبلایزر رو در محفظه دیگه قرار میدادند و هنگام فرمان ریموت دزدگیر ، وارد مدار میشد ، یعنی در حالت عادی استارت نمی‌خورد .
اماااااا ، چند سال اخیر در تلویزیون سارقان رو نشون میده که در کمتر از ۳ ثانیه ، درب خودرو رو باز میکنند ، اعم از ایرانی و خارجی ، و در کمتر از ۱۰ ثانیه استارت میزنند ، من نمی‌فهمم پس اون ایموبلایزر اونجا چکار می‌کنه :| عملا به نظر من هیچ کارست و شما نکات ایمنی مثل قفل فرمان و دزدگیر و مکان امن و ... باید در نظر بگیرید .
 
بالا