bortez
Registered User
- تاریخ عضویت
- 27 اکتبر 2012
- نوشتهها
- 858
- لایکها
- 480
سلام
دوستان من یک موتور دالاندر سه فاز دارم...برق سه فاز هم ندارم که تستش کنم...میخوام بفروشم به خلق الله میخوام قبلش از سلامتش مطمئن شم....مچیز عجیب اینکه با مولتی متر تمام وردی خورجی های این رو که میزنم به هم راه دارن ولی اهماشون با هم فرق میکنه و دو تا عین همن...اتصال بدنه نداره...یکی از دوستا میگفت سوختس (من میدونم نو هست و سوخته نیست) یک بنده خدایی هم میگفت موتور دالاندر سیستمش همینه و به هم راه میدن سر سیماش...حالا سوال من اینه که این گفته درسته؟ چطور تستش کنم؟
در ضمن موتور فرانسوی و نو هست و برای اطمینان در پوشش رو باز کردم دیدم سیمپیچش سالمه و تمیزه...این موتور دو دور 3000 و 1500 داره و در با توان 1.1 و 0.7 کیلو وات....
ممنان
دوستان من یک موتور دالاندر سه فاز دارم...برق سه فاز هم ندارم که تستش کنم...میخوام بفروشم به خلق الله میخوام قبلش از سلامتش مطمئن شم....مچیز عجیب اینکه با مولتی متر تمام وردی خورجی های این رو که میزنم به هم راه دارن ولی اهماشون با هم فرق میکنه و دو تا عین همن...اتصال بدنه نداره...یکی از دوستا میگفت سوختس (من میدونم نو هست و سوخته نیست) یک بنده خدایی هم میگفت موتور دالاندر سیستمش همینه و به هم راه میدن سر سیماش...حالا سوال من اینه که این گفته درسته؟ چطور تستش کنم؟
در ضمن موتور فرانسوی و نو هست و برای اطمینان در پوشش رو باز کردم دیدم سیمپیچش سالمه و تمیزه...این موتور دو دور 3000 و 1500 داره و در با توان 1.1 و 0.7 کیلو وات....
ممنان