برگزیده های پرشین تولز

راهنمایی در ووکامرس

persianlicence

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2013
نوشته‌ها
432
لایک‌ها
105
محل سکونت
Tehran
با سلام.

بنده سایت ووکامرسی دارم که مشکلی باهاش دارم.

1-دسته بندی در صفحه محصول به ترتیب نیست. برای مثال اول دسته والد بعد فرزند نیست! میشه این رو Sort کرد؟
در عکس شماره 1 باید به این صورت باشه در اصل
پوشاک زنانه و مردانه > پوشاک زنانه > شلوار و سرهمی

2-میخواهم بنری در سایتم درست کنم برای مثال خرید کالاهای با تخفیف 50 درصد . چجوری میتونم این کالاها رو فیلتر کنم و آدرس صفحش رو لینک کنم به این بنر؟

3-میخوام حالت کلوپ مشتریان داشته باشم که اگر این افراد با این شماره موبایل در سایتم عضو شدند بر روی کالاهای مثلا غیر تخفیف دار 10 درصد تخفیف داشته باشند
یا یه سری دیگه اگر عضو شدند اونها 15 درصد تخفیف داشته باشند؟ ( اگر نیاز به توسعه هست و افزونه ای نیست ممنون میشم راهنمایی کنید)
 

فایل های ضمیمه

  • 1.png
    1.png
    16.4 KB · نمایش ها: 10
Last edited:

keyhanifard

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 اکتبر 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
34
سلام.
در مورد سوال اول نظری ندارم. هرچند به نظر ساختار دسته بندی تون درست نیست و باید با یک متخصص سئو در مورد دسته بندی‌هاتون صحبت کنید. (شاید سایت موج رادیکال بتواند به شما کمک کند)
در مورد سوال دوم، اگر قالب شما از ویژگی featured product پشتیبانی کند، می‌توانید در پیشخوان و لیست محصولات علامت ستاره را برای محصولاتی که می‌خواهید تخفیف بزنید و به کاربر نشان دهید فعال کنید و در برگه مورد نظر با المنتور یا ویژال کامپوزر یا سایر ص سازها از المان featured product کمک بگیرید.
در مورد سوال سوم ساده ترین راهکار تعریف کد تخفیف برای هرگروه کاربر است که بتوانند به صورت نامحدود از این کدها استفاده کنند. در غیر این صورت راهی به جز استفاده از افزونه به نظرم نمی‌رسه
موفق باشید
 

imanidesk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 نوامبر 2020
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
43
آیا در این مورد آموزش تصویری وجود ندارد ؟
 
بالا