برگزیده های پرشین تولز

راهنمایی لطفا...{{{{{{{گیرنده دیجیتال تلویزیون ال سی دی سامسونگ سری 6 مدل LB650TRI }}}}}}

hfdomino

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2012
نوشته‌ها
357
لایک‌ها
0
سلام دوستان
2 سال قبل از بانه یه تلویزیون ال سی دی سامسونگ سری 6 مدل خریدیم...آیا کسی از دوستان میدونه این تلویزیون گیرنده دیجیتال داره یا نه؟
یکی از آشناها با ما از همونجا ال سی دی سری 5 خرید که واسه ایشون گیرنده دیجیتال داره ولی واسه ما نمیدونم داره یا نه...
اگه کسی از دوستال اطلاعی داره لطفا راهنمایی کنه که اگه داره چه جوری فعال میشه....
 

PofakNamaki

Registered User
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2009
نوشته‌ها
189
لایک‌ها
40
ببین تا جاییکه من میدونم این تلویزیونهایی که توی بانه هست همه مدلهای اروپایی هستن و گیرنده دیجیتال داخلیشون برای ایران تنظیم نیست .
البته یه سری دوستان بودن که با وارد شدن به منوی مخفی و فعال کردن گیرنده دیجیتال داخلی تلویزیون برای ایران تونستن اونو فعال کنن ولی افراد خیلی کمی هستن که تونستن اینکار رو با موفقیت انجام بدن چون وارد شدن به منوی مخفی و از اون مهمتر خارج شدن از منوی مخفی کار فوق العاده پیچیده و مشکلی هست . واسه همین من اصلا" اینکارو بهت پیشنهاد نمی کنم . از طرفی به نظر من حالا که تلویزیونت رو از بانه با قیمت کمتری خریدی خرید یه دستگاه گیرنده دیجیتال با قیمت ناچیزی که داره کار منطقی تریه تا اینکه خودتو درگیر منوی مخفی و مشکلات جبران ناپذیرش کنی .
 

ps2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 جولای 2013
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام دوستان
2 سال قبل از بانه یه تلویزیون ال سی دی سامسونگ سری 6 مدل خریدیم...آیا کسی از دوستان میدونه این تلویزیون گیرنده دیجیتال داره یا نه؟
یکی از آشناها با ما از همونجا ال سی دی سری 5 خرید که واسه ایشون گیرنده دیجیتال داره ولی واسه ما نمیدونم داره یا نه...
اگه کسی از دوستال اطلاعی داره لطفا راهنمایی کنه که اگه داره چه جوری فعال میشه....



دوست عزیز میشه؟
نحوه فعال سازی دیجیتال داخلی در تلویزیون های سامسونگ ابتدا نرم افزار ruSamsungTVCommunicator را از این لینک دانلود کرده وسپس آن را از حالت زیپ در آورید (اجرا نکنید). حال کامپیوتر را با یک کابل شبکه (همینی که به مودم و کامپیوتر وصلش می‌کنید و وارد اینترنت می‌شید) به درگاه پشت تلویزیون متصل نمایید. وارد منوی پنل شده و از قسمت Network وارد Network Setting شوید. حال Start را زده و وارد wireless شوید، در این قسمت آی‌پی را برروی Auto بگذارید. حال پس از یک جستجوی کوتاه یک آی‌پی نشان داده می‌شود. آن را را یادداشت کنید. سپس در کامپیوتر نرم‌افزاری را که قبلا دانلود کرده بودید اجرا نمایید. در ابتدا از شما آی‌پی می‌خواهد که در کادر موجود همان آی‌پی که یادداشت کرده‌اید را وارد کنید .هنگامی که نرم‌افزار، آی‌پی را شناخت بالا خواهد آمد (اگه نشد پس یه مشکلی تو یادداشت آی پی داشتید و برید دوباره امتحان کنید). حال نرم افزار را ببندید و تلویزیون را نیز خاموش کنید . همان طور که تلویزیون خاموش است دکمه‌های info-menu-mute-power را به ترتیب (از چپ به راست) پشت سر هم بزنید. خواهید دید که تلویزیون روشن شده و وارد منوی مخفی شده است. هیچ کدام از پارامترها را تغییر ندهید (اصلا نگاهشم نکنید!). حال که تلویزیون داخل سیستم منو یا همان منوی مخفی است نرم افزار را از روی کامپیوتر اجرا کنید، بر روی گزینه factory و سپس 3speed در روی نرم افزار کلیک کنید. حال می‌بینید که همه پارامترهای سیستم منو در تلویزیون فعال هستند. اکنون قسمت local sat تلویزیون را بر روی ed iran (زبان فارسی شده و دیجیتال فعال می‌شود) و با تغییر info contery از no به استرالیا تغییر دهید. کلیه اپلیکیشن‌های اسمارت تی‌وی‌ها مانند facebook-youtube-bigpondTV- Skype-SocialTV-googleTalk-googleMaps و… به صورت اتوماتیک فعال خواهند شد (در این قسمت هنوز نرم افزاری که دانلود کردین تو کامپیوتر باز مونده). پس از اتمام کار از درون نرم افزار دانلود شده در کامپیوتر بر روی دکمه power کلیک کنید تا تلویزیون خاموش شود. حالا کابل را دراورده و تلویزیون را روشن کنید تا با جستجوی کانال‌ها قادر به دریافت شبکه‌های دیجیتال شوید. در اسمارت تی‌وی‌های سامسونگ علاوه بر شبکه‌های دیجیتال، تمام اپلیکیشن‌ها نیز از این طریق فعال خواهند شد.
توجه: به هیچ عنوان پارامترهای داخل منوها را تغییر ندهید.
نکته مهم: برای اطلاع از دارا بودن دستگاه خود به گیرنده دیجیتالی، به سایت سازنده محصولتان رفته و در کادر جستجو، مدل تلویزیون را وارد نمایید. اگر در مشخصات دستگاه کلماتی مانند گیرنده دیجیتال،DVB-T و… مشاهده نمودید، بدین معناست که محصول شما دارای گیرنده دیجیتال داخلی است.

واسه تلویزیون من جواب داد که سری6 بود واسه شما رو نمیدونم ریسکش بالاست در ضمن در صور ت خراب شدن TV هیچ مسئو لیتی نداریم
منبع:آی تی رسان
 
Last edited:
بالا