برگزیده های پرشین تولز

راهنمای اجاره آپارتمان در تایلند

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
اجاره آپارتمان در تایلند

در سفر با تور تایلند علاوه بر هتل ، در آپارتمان ، وبلا ، مهمانپذیرها ، کلبه ها اجاره ای ، خانه شهری و حتی چادرهای کوچک اقامت کنید . تصمیم گیری در این مورد بستگی به شرایط مالی ، مدت زمان اقامت و تعداد همراهانتان دارد . برای کسانی که با خانواده و یا گروهی سفر می کنند ، اجاره ملک و آپارتمان انتخاب مناسبی خواهد بود .

beb0435711e2605d79e1d6162db3c6e3.jpg


هتل ها معمولا فاقد آشپزخانه هستند ولی در یک آپارتمان به راحتی می توانید با در اختیار داشتن همه نوع امکاناتی سفری لذت بخش را تجربه کنید . برای کسانی هم که مدت زمان زیادی را می خواهند در تایلند باشند ، به صرفه نیست که در هتل اقامت کنند . همچنین اگر تعداد زیادی همراه دارید بهتر است آپارتمان یا خانه اجاره کنید تا در هزینه تان صرفه جویی شود .

هزینه اجاره آپارتمان و ملک در تایلند

آپارتمان ، خانه و تفرجگاه های معمولا بصورت هفتگی ، ماهیانه و یا سالیانه اجاره داده می شوند . قیمت اجاره آپارتمان در تایلند ارزان تر از نرخ های معمولی می باشد . اگر قصد داشته باشید که 6 ماه و یا بیشتر اقامت کنید ، با نرخ های شرکتی به شما ارائه می شود . نرخ اجاره اقامتگاه ها علاوه بر امکانات و بزرگی آن ، به محل آن بستگی نیز دارد . خانه هایی که در محل های توریستی و شلوغ شهر هستند ، بالطبع گران تر می باشند .


اگر می خواهید در سفر به تایلند در هزینه تان صرفه جویی کنید ، پیشنهاد می شود مطلب نکاتی برای صرفه جویی در سفر به تایلند را مطالعه کنید .
 
بالا