برگزیده های پرشین تولز

راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

fwpn20

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 آپریل 2018
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
48
راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی
قبولی در آزمون نمونه دولتی چه در مقطع ششم و پایه نهم برای تمامی دانش آموزان و والدین از اهمیت بسیاری برخوردار است . مدارس نمونه دولتی به دلیل امکانات آموزشی بهتر و شهریه پایین‌تر نسبت به مدارس دیگر و سهولت پذیرش دانش آموز از سوی این مدارس نسبت به مدارس تیزهوشان با استقبال بسیار خوب دانش آموزان و والدین مواجه شده است. هر ساله دانش آموزان به منظور راهیابی به مدارس نمونه دولتی٬ به وسیله آزمونی که به صورت سراسری برگزار می‌شود گزینش می‌شوند. آزمون نمونه دولتی توسط هر استان بطور مجزا برگزار می شود. ثبت نام در آزمون نمونه دولتی طبق شرایط و ضوابط خاصی انجام می‌پذیرد و دانش آموزان واجد شرایط مجاز به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی هستند.با مطالعه ادامه مطلب می توانید از مواردی چون شرایط و زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97 – 98 ، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98 – 97 ،زمان برگزاری آزمون باخبر باشید.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 - 98
هر ساله دانش آموزان به منظور راهیابی به مدارس نمونه دولتی٬ به وسیله آزمونی که به صورت استانی برگزار می‌ شود گزینش می‌شوند. آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 -98 توسط هر استان به طور مجزا برگزار می شود . ثبت نام در آزمون نمونه دولتی طبق شرایط و ضوابط خاصی انجام می‌پذیرد و دانش آموزان واجد شرایط پس از گذراندن آزمون نمونه دولتی و کسب نمره قبولی مجاز به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی هستند. ثبت نام آزمون تیزهوشان و آزمون نمونه دولتی از طریق سایت Azmoon.medu.ir انجام می گیرد.زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در تاریخ 28 فروردین تا 5 اردیبهشت 97 می باشد .امسال ثبت نامی برای آزمون ششم به هفتم وجود ندارد و آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم نیز ادغام شده است. در صورت هر گونه سوال در زمینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و یا در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 - 98
ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97 ششم به هفتم و نهم به دهم دارای شرایطی می باشد که دانش آموزان در صورت داشتن این شرایط می توانند ثبت نام خودر ا انجام بدهند. ملاک ثبت نام برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در آزمون ورودی نمونه دولتی کسب مقیاس “خیلی خوب” در تمام دروس و یا مقیاس “خوب” در یک درس در نوبت اول در سال تحصیلی است، بنابراین کلیه نمرات نوبت اول پایه ششم ابتدایی دانش آموز باید خیلی خوب باشد . البته اگر حداکثر یکی از نمرات خوب و بقیه نمرات خیلی خوب باشد هم مشکلی برای ثبت نام وجود ندارد. برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم 97 – 98 باید معدل دانش آموز در امتحانات نوبت اول پایه نهم حداقل 17 شده باشد. با توجه به این موضوع که زمان ثبت نام و توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی قبل از امتحانات نوبت دوم است، اگر معدل نوبت اول شما بیشتر از 17 باشد شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم را دانش آموزان خواهند داشت.برای اطلاع کامل از شرایط آزمون بر روی لینک دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 – 97 کلیک نمایید.

زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون نمونه دولتی 97 - 98
زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 97 و آزمون تیزهوشان در یک روز در 11 خرداد 97 خواهد بود.در ضمن داوطلبان نمونه دولتی پایه ششم دقت داشته باشند آزمون نمونه دولتی در سال 97 تنها در پایه نهم به دهم انجام می پذیرد. علاقه مندان به شرکت در آزمون نمونه دولتی توجه داشته باشید باید چند روز قبل از برگزاری آزمون جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی اقدام نمایید. حدودا دو هفته پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی، نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بر روی سایت سازمان آموزش و پرورش هر استان قابل مشاهده خواهد بود و داوطلبان با مراجعه به این سایت می توانند نتایج آزمون خود را مشاهده نمایند. به محض اعلام سایر اخبار مربوط به اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 97 – 98 ، اطلاع رسانی لازم در سایت ایران مشاوره و کانال تلگرامی تیزهوشان ایران مشاوره انجام خواهد شد.برای آگاهی از رتبه قبولی آزمون نمونه دولتی 96 – 97 ، اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

منابع آزمون نمونه دولتی 97 - 98
در مورد منابع آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 97-98 باید به والدین و دانش‌ آموزان گفت که سوالات این آزمون از محتوای درس‌های پایه نهم دانش‌ آموزان طرح می‌شود. کتاب‌ های درسی پایه نهم اصلی‌ ترین منابع آزمون نمونه دولتی برای ورود به پایه دهم هستند. اما لازم است به این نکته توجه کنیم که مطالب مورد بحث در کتاب‌های درسی همیشه برای دانش‌آموزان به طور کامل مفهوم نیست. پس دانش‌آموزان برای تسلط به کتاب‌های درسی خود در پایه نهم نیازمند کتاب‌های کمک آموزشی‌اند که روند درک و تسلط بر محتوای کتاب‌های درسی را برای آن‌ها ساده‌تر می‌کنند.برای در دسترس داشتن مطالب بر روی لینک منابع آزمون نمونه دولتی نهم ، دفترچه ثبت نام و ظرفیت نمونه دولتی کلیک نمایید.

منابع آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم ابتدایی

  • آموزش قرآن و هدیه های آسمانی - 10 سوال - ضریب 2
  • فارسی - 20 سوال - ضریب 2
  • مطالعات اجتماعی - 10 سوال - ضریب 1
  • علوم تجربی - 20 سوال - ضریب 2
  • ریاضی - 20 سوال - ضریب 3
منابع آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم ابتدایی

  • پیام‌های آسمانی -10 سوال - ضریب 2
  • مطالعات اجتماعی - 10 سوال - ضریب 1
  • علوم تجربی - 20 سوال - ضریب 2
  • ریاضی - 20 سوال - ضریب 2
  • فارسی - 10 سوال - ضریب 2
  • حرفه و فن - 5 سوال - ضریب 1
  • عربی - 8 سوال - ضریب 1
  • زبان انگلیسی - 7 سوال - ضریب 1
 
بالا