برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
راهنمای خرید از آنتالیا

همانطور که میدانید تور آنتالیا و تور ارزان آنتالیا از پرطرفدارین تورهای گردشگری در بین توریست ها، بالاخص مردم ایران به شمار میرود. این شهر زیبا، مرکز استان آنتالیا در کشور ترکیه بوده و یکی از مهم ترین و توریستی ترین نقاط ترکیه میباشد. وجود مراکز تفریحی مدرن و هیجان انگیز ، طبیعت سر سبز و سواحل آبی و زلال همواره باعث شده است تا گردشگران زیادی به این نقطه سفر کنند. علاوه بر این به علت وجود مراکز خرید متعدد در این منطقه و کیفیت خوب اجناس ترکی، بسیاری از افراد بلاخص خانم ها ، آنتالیا را انتخاب میکنند تا هم تفریح کنند و هم خرید .

%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7.jpg




پارچه های مختلف، پوشاک خوب و باکیفیت ، صنایع دستی ، زیورآلات ، محصولات چرمی ، خوراکی های خوشمزه ، وسایل الکترونیکی ، لوازم منزل و ... از جمله محصولاتی هستند که میتوانید در مراکز خرید آنتالیا آن ها را پیدا کنید. زیورآلات و جواهرات در مراکز خرید آنتالیا ارزان تر از بقیه محصولات هستند و شما میتوانید به راحتی از بین زیور آلات رنگارنگ و متنوع، بهترین ها را انتخاب کنید. برندهای معتبر و مشهور جواهر سازی نیز در مراکز خرید آنتالیا شعبه دارند و میتوانید با مبالغ مناسبی طلا و جواهر مورد علاقه ی خود را از آنجا تهیه کنید. علاوه بر این، همه میدانند که پوشاک ترکیه، به دلیل برخورداری از مواد با کیفیت و داشتن تنوع ، شهرتی جهانی دارند و مراکز خرید آنتالیا، جای خوبی برای خرید این نوع محصولات است . در کنار برندهای معتبر ترک، سایر برندهای معتبر جهانی نیز در آنتالیا شعبه دارند و گردشگران میتوانند از آن ها خرید کنند.

csm_Terra_City__Antalya_6_ff22215054.jpg




برای خرید پوشاک از ترکیه میتوانید به منطقه لارا و مراکز خرید SheMall و TerraCity سر بزنید که از جمله بزرگترین مراکز خرید آنتالیا هستند و میتوانید اجناس با کیفیت ترک و برند های مشهور را از آن ها تهیه کنید. این مراکز علاوه بر فروشگاه های متعدد، دارای امکانات رفاهی و تفریحی زیادی همچون رستوران، سینما، تئاتر، مرکز تفریحی کودکان، سالن ورزشی، و ... میباشند و شما میتوانید در کنار خرید کردن اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. خیابان استقلال، خیابان جمهوریت و خیابان روملی نیز مرکز خرید پارچه و پوشاک معتبر ترکی به شمار میروند و شما میتوانید در آنجا شاهد آخرین محصولات مد کیف، کفش و پوشاک باشید.

%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7.jpg




یکی دیگر از مراکز خرید آنتالیا addres-istanbul است، که مکان مناسبی برای خرید لوازم کوراسیون منزل است . در کنار این مرکز خرید، Mudo Concept نیز محصولات خانگی و مبلمان مدرن و زیبا را به فروش میرساند و شما با هر سلیقه ای میتوانید از این مراکز خرید اجناس لوکسی را برای منزل خود خریداری کنید. market-antalya بازار اصلی و سر پوشیده آنتالیا، دیگر مرکز خرید آنتالیا است که میتوانید محصولات متنوعی مثل صنایع دستی، انواع جواهرآلات، چرم و خوراکی های مخصوص ترکیه را از آنجا تهیه کنید. برای خرید موادغذایی در آنتالیا ، مرکز خرید تانساش را از دست ندهید. این مرکز خرید اگر چه بزرگترین فروشگاه مواد غذایی ترکیه به شمار میرود اما در آن، محصولات دیگری نیز به فروش میرسد. انواع شیرینی جات و ترشیجات و همینطور سوغاتی های ترکیه را میتوانید از این مرکز خرید تهیه کنید.

%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A72.jpg


مرکز خرید زنجیره ای میگروس یکی دیگر از مراکز خرید آنتالیا است که شیک ترین اجناس را در دل خود جای داده است. از محصولات الکترونیکی گرفته تا پوشاک مارک و عطر و ادکلن . سینمای چند بعدی، رستوران ، هایپرمارکت و پارکنیگ از دیگر امکانات دیگر این مرکز خرید است. دیپو، اوزدیلک، فروشگاه های زنجیره ای کاپا، Carrefour SA، Şok، و بازار کلاچی از دیگر مراکز خرید آنتالیا هستند که میتوانید با مراجعه به آنها، خریدی لذت بخش داشته باشید.​
 
بالا