برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30

راهنمای خرید از دبی-بخش اول

وجود مراکز خرید مدرن در دبی، یکی از دلایل مهمی است که گردشگران را به این شهر می کشاند. خرید از این شهر مدرن، موجب شده است که صنعت گردشگری در این منطقه بسیار فعال و پر رونق باشد و تور دبی به یکی از محبوب ترین تور های مسافرتی تبدیل شود. اگر چه بیشتر جاذبه های گردشگری دبی را دست سازهای مدرن و پیشرفته و صحراهای بزرگ آن تشکیل میدهند، اما مراکز خرید مدرن نیز از جمله جاذبه های گردشگری محبوب این شهر به شمار میروند. دبی به قدری در زمینه خرید فعال است که به آن لقب مرکز خرید خاورمیانه را داده اند و بزرگترین مرکز خرید دنیا را در آن ساخته اند. شما میتوانید از صبح تا هر زمانی از شب که دلتان میخواهد، در مراکز خرید دبی باشید و خرید کنید و از خرید کردن لذت ببرید. در این پست قصد داریم به راهنمای خرید از دبی بپردازیم تا اگر به دبی رفتید و قصد خرید داشتید به آنها مراجعه کنید. با ما همراه باشید.

8600dc2a-30ac-4bc0-9012-58dbe8d896a7.jpg

از دبی چه چیزی بخریم؟
صنعت مد و لباس در دبی مثل خیلی از شهرهای دیگر دنیا، بسیار فعال است. به طوری که بیشتر مارک ها و برندهای معتبر دنیا، در مراکز خرید دبی شعبه دارند و شما میتوانید از آنها لباس های مارک و برند را خریداری کنید. طلا و جواهرات نیز یکی از کالاهایی است که میتوانید آن را با خیال راحتی از دبی خریداری کرده و از اصل بودن آن مطمئن باشید. اگرچه طلا از جمله سوغاتی های گران بها در دبی است، اما در مقایسه با دیگر نقاط دنیا این کالا با قیمت پایین‌تری در دبی عرضه میشود. وسایل الکترونیکی نیز از دیگر کالاهایی هستند که در دبی به فروش میروند. حتی برای فروش این محصولات جشنواره ای در دبی وجود دارد که به نمایشگاه فناوری اطلاعات خلیج (GITEX) معروف است و هر سال به مدت یک هفته در دبی برگزار میشود. شما میتوانید آخرین محصولات دنیای تکنولوژی را از این نمایشگاه، با تخفیفات ویژه خریداری کنید. بازار ادویه نیز یکی دیگر از پر رونق ترین اجناس این شهر است. عطر و بوی ادویه جات عربی، به قدری خوب است که هر مسافری که به این شهر سفر میکند، محال است سری به بازار ادویه این شهر نزند و از ادویه جات رنگارنگ و خوش بوی آن خریداری نکند. فرش، پارچه، عطر، خرما و شیرینی‌های خرمایی، انواع شکلات، مجسمه ها و عروسک‌های سنتی، وسایل تزیینی، شال کشمیر و ابریشم، مجسمه ها و کالاهای چوبی، و همینطور صنایع دستی از جمله دیگر کالاهایی هستند که با توجه به سلیقه خود میتوانید آنها را از دبی خریداری کنید.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg


جشنواره های خرید در دبی
در فصل زمستان، دبی میزبان جشنواره‌ های خرید و فروش زیادی است که خیلی ها را از سراسر دنیا به این نقطه می کشاند. فستیوال خرید دبی با فروشگاه های زیاد، تخفیف های استثنایی و قرعه‌کشی‌ها و جوایز متعدد، فرصتی فوق العاده برای خرید را در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر خرید کردن، تفریحات و فعالیت‌های متعدد، نمایش‌های سنتی، نمایشگاه‌ غذاهای خیابانی و محلی، تفریح کودکان و ... دیگر بخش هایی است که میتوانید در این جشنواره تجربه کنید. این جشنواره در ماه های ژانویه و فوریه برگزار میشود که فصول پرگردشگر دبی هستند و هوا به نسبت دیگر ایام سال، ملایم تر است. جشنواره مدهش دیگر جشنواره خرید و فروش دبی است که در تابستان برگزار میشود. این جشنواره از تیر ماه شروع شده و تا اوایل شهریور ادامه دارد. مزیت این جشنواره این است که در فصل کم گردشگر دبی برگزار میشود و به علت گرمای زیاد در این فصول، دبی معمولا خلوت است و تقریبا همه چیز در این مدت ارزان تر است. در این زمان، اکثر فروشگاه‌ها حراج‌های فوق‌العاده دارند و از تمامی فروشگاه‌ها میتوانید خرید ارزانی داشته باشید.

%D8%AF%D8%A8%DB%8C(3).jpg




اگر جیب تان پر پول است و قصد خرید کردن دارید پیشنهاد تیم تورزپرس به شما این است که با رزرو تور به مقصد دبی، در عین بهره مند شدن از سفری خوب و خاطره انگیز، خریدی با کیفیت نیز از این شهر زیبا داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به لیست تورهای ما، بهترین تور را برای خود انتخاب کنید​
 
بالا