برگزیده های پرشین تولز

--------------راهنمای خرید بازی های اورجینال از فروشگاه های خارجی با کارت های عضو شتاب!!!!----------

sina3965

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آپریل 2013
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
10
محل سکونت
کرمانشاه
به نام خدا

سلام

این راهنما با هدف بی نیاز شدن گیمر های ایرانی از سی دی کی های اشتراکی و سی دی کی های اورچینال بسیار گران قیمت طراحی شده است.

مخصوصا زمانی که دیگر بسیاری از عناوین پرطرفدار کرک نمی شوند و نیاز است حتما به صورت اورجینال خریداری شوند.

عموما در ایران سی دی کی ها به دو صورت استفاده می شوند:

1.سی دی کی اشتراکی که فروشنده با ترفندهای گوناگون اقدام اشتراک گذاشتن یک سی دی کی می نمایند که در صورت اطلاع استیم آن کی را مسدود می کند که تعویض و ... آن روند عذاب آوری است.

2.سی دی کی اورجینال که در بعضی موارد دو برابر قیمت سایت های خارجی فروخته می شود(بسته به انصاف فروشنده) که خرید این نوع کد ها برای هر بازی واقعا هزینه کمر شکنی را تحمیل می کند.


با اطلاعاتی که در این کتاب موجود است می توانید انواع بازی های روز را با قیمتی به بسیار مناسب ،از فروشگاه های خارجی تهیه کنید.

برای خرید بازی ها و نرم افزار ها نیازی به مستر کارت و ویزا یا کارت یا پی پال ندارید و می توانید با یکی از کارت های بانکی عضو شتاب(بانک های داخلی) و یک اکانت رایگان اقدام به خرید بازی های رایانه ای کنید.

در این کتاب به صورت گام به گام و تصویری تمامی مراحلی که برای خرید نیاز است مطلع باشید به همراه نکات مهم هر بخش را در اختیار خواهید داشت.

برای مثال بازی mad max در ایران بین 40 تا 60 هزار تومان به فروش می رسد در صورتی که در فروشگاه های معتبر خارجی حداکثر 21 هزار تومان قیمت دارد!!!

یک بار و برای همیشه خود را از خرید کی های پردردسر اشتراکی یا اورجینال گرانقیمت خلاص کنید.


برای تهیه و دریافت آنی کتاب به این لینک مراحعه فرمایید: http://originalkey.sellfile.ir
درصورت هرگونه سوال با آی دی تلگرام originalkey1@ یا ایمیل [email protected] مراجعه فرمایید.
 
بالا