برگزیده های پرشین تولز

راهنمای راه اندازی برای انتخاب بهترین نرم افزار فروش

amir_fb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2019
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
2
سن
49
نرم افزار فروش نرم افزار تبدیل شده است باید ابزار کسب و کار برای همه شرکت های اعم از تازه کاران تازه وارد به کسب و کار در سطح سازمانی.

شروع به کار با یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، کارآمد نیست، اما نرم افزار نرمافزاری فروش مناسب که به بهترین وجه نیازهای تجاری منحصر به فرد شما را برآورده می کند، چالشی است که هر راه اندازی باید غلبه کند. بازار نرم افزار فروش رقابتی است و صدها گزینه برای انتخاب شما وجود دارد. این نرم افزار در سطوح مختلف قیمت گذاری است، از چند دلار در ماه تا هزار دلار برای نسخه های سازمانی. طیف وسیعی از ویژگی های که سیستم نرم افزاری فروش با آن بسته بندی می شود نیز بسیار متفاوت است. نرم افزار فروش در سطح ابتدایی شما به ویژگی های اساسی دسترسی پیدا می کند در حالی که نرم افزار پیشرفته با ویژگی هایی که از تکنولوژی هایی مانند هوش مصنوعی و یادگیری دستگاه استفاده می کنند، بارگیری می شود.
salesvue-icon-salesforce-sale-automation-marketing-2.png


با گزینه های زیادی که در اختیار شما قرار گرفته است، چگونه می توانید خط را در شن و ماسه بچینید تا بهترین ابزار نرم افزار فروش را برای راه اندازی خود انتخاب کنید؟ در اینجا یک راهنما برای کمک به شما در تصمیم گیری مهم کسب و کار برای دریافت یک خط لوله فروش قوی، بستن معاملات بیشتر و حفظ روابط مشتری بهتر است.


عواملی که باید در هنگام انتخاب یک نرم افزار فروش برای راه اندازی شما مورد توجه قرار گیرد
1. سادگی و سهولت استفاده
تصمیم سرمایه گذاری در نرم افزار نرم افزار فروش یک استراتژیک است. اگر نرم افزاری نتواند توسط تیم فروش شما تصویب شود، تلاش ها لغو خواهد شد. یک رابط کاربر پسند، شانس پذیرش نرم افزار فروش را با تکرارهای فروش تقویت می کند. طراحی بصری کشیدن و رها کردن که آسان است استفاده می شود صرفه جویی در هزینه های اولیه آموزش و توسعه است که بسیار حیاتی در روزهای اولیه از راه اندازی شما.

اطمینان حاصل کنید که نرم افزار فروش شما انتخاب می کند برای راحتی سوار کردن کاربران با منحنی یادگیری کم و نیاز به حداقل زمان و تلاش.

2. انعطاف پذیری و مقیاس پذیری
فرایند فروش منحصر به هر کسب و کار است که نیاز به انعطاف پذیری در نرم افزار دارد. نرم افزار فروش که شما انتخاب می کنید باید سفارشی سازی مراحل خط تولید را با توجه به نیازهای شما انجام دهید. سفارشی سازی نرم افزار فروش اجازه می دهد تا فروش تکرار سازگار با نرم افزار فروش با توجه به نیازهای خود را به طوری که بهبود بهره وری فروش.

یکی دیگر از کیفیت مهم در نرم افزار نرمافزار فروش، مهم برای شروع و کسب و کار کوچک، مقیاس پذیری نرم افزار است. نرم افزاری که برای راه اندازی شما انتخاب می کنید، باید قابلیت ذاتی خود را افزایش دهد، زیرا شرکت شما عملیات خود را مقیاس می کند. نیاز و محدوده نرم افزار قبل از انتخاب باید در نظر گرفته شود.

3. معادله هزینه-ارزش
در حالی که نرم افزار نرم افزار فروش ارائه می دهد طیف وسیعی از ویژگی های، فقط تعداد کمی از آنها را در واقع توسط تکرار فروش استفاده می شود. نگران نباشید به خرید یک نرم افزار فروش بر اساس لیست ویژگی های ارائه شده. تجزیه و تحلیل ویژگی های اصلی که شما نیاز دارید برای رسیدن به اهداف فروش خود و تصمیم گیری خرید خود را بر روی در دسترس بودن آن عوامل.

صرفه جویی در هزینه برای موفقیت راه اندازی شما بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که شما برای پایان دادن به کارهای بیشتر، ویژگی های تیم فروش خود را به هیچ وجه استفاده نخواهید کرد. اکثر نرم افزار های نرم افزار فروش ارائه نسخه ی نمایشی و آزمایشی آزاد. برخی از گزینه های مانند Benchpoint و Hubspot نرم افزار فروش نیز با یک برنامه رایگان برای همیشه در بر دارد. اطمینان حاصل کنید که شما از محاکمه آزاد استفاده می کنید، نرم افزار را آزمایش کنید و قبل از تصویب تصمیم خرید برای بدست آوردن بهترین نرم افزار نرمافزاری ارزش خرید برای هزینه ای که پرداخت می کنید، آن را با نیازهای تجاری خود مطابقت دهید. [آیا شما علاقه مند به نرم افزار فروش نرم افزار هستید؟ بهترین گزینه ها و بررسی های ما را بررسی کنید.]

پنج ویژگی ضروری برای جستجو در نرم افزار نرم افزار فروش:
1. مدیریت خط لوله فروش
خط لوله فروش اصلی پروسه فروش است. نرم افزار فروش نرم افزاری که شما انتخاب می کنید باید بتواند بینش های سطح بالا را در کل خط لوله فروش به شما بدهد، به شما کمک می کند تا زمینه هایی را که در خط لوله ایجاد شده است شناسایی کنید و به فروشندگان خود کمک کنید تا معاملات را در مراحل مختلف خط لوله انجام دهید در تبدیل.

مدیریت خط لوله فروش باید بصری با یک بصری بصری جذاب بصری برای اطمینان از اینکه نرم افزار فروش نرم افزار توسط تکرار فروش استفاده می شود. دانستن مفاهیم کارآیی فرایند فروش با بینش در زمینه فاسد شدن معاملات برای موفقیت در فروش درازمدت در هر راه اندازی ضروری است.

2. ادغام اطلاعات
مدیریت مخاطبین یکپارچه برای موفقیت فروش است. نرم افزار فروش نرم افزاری که شما استفاده می کنید باید به تیم فروش خود کمک کند تا تمام مشتریان و مخاطبین خود را بدون هیچ زحمتی در یک مکان واحد از طریق مدیریت مخاطبین سازماندهی کنند. بر اساس روند فروش شما، تکرار فروش شما باید قادر به انجام مدیریت تماس درون نرم افزار باشد.

3. ایمیل اتوماسیون
نرم افزار فروش نرم افزاری که برای راه اندازی شما انتخاب می کنید باید قادر به ادغام با ارائه دهندگان ایمیل بزرگ مانند Gmail و Outlook باشد و باید مجوز های فروش خود را بدون نیاز به جست و جو بین برنامه های مختلف ارسال و دریافت کند. ادغام با پلت فرم بازاریابی ایمیل مانند MailChimp به شما امکان می دهد تا ایمیل های خود را از طریق استفاده از قالب های ایمیل به صورت اتوماتیک بهبود بخشید و در نتیجه، مکالمات فروش و ردیابی ایمیل را سریع تر کنید.

4. تقویم و رویدادهای همگام سازی
نرم افزار فروش باید همگام سازی تقویم را به طوری که تمام انتصاب ها و رویدادهای آینده را می توان در داخل نرم افزار مشاهده کرد. هشدارها و یادآوری ها برای وقایع و پیگیری انتصاب ها اطمینان حاصل کنید که تجدید نظر فروش در هر قرار ملاقات مهم دست نداشته و بنابراین معاملات را بیشتر موثر می کند.

5. نمای کلی اجناس
به عنوان یک راه اندازی و یا یک کسب و کار کوچک، لازم است که شما بینش در زمان واقعی در داشبورد و وضعیت منجر به دنبال. نرم افزار فروش نرم افزار شما انتخاب می شود باید یک داشبورد جامع و گزارش دهی ویژگی ها داشته باشید تا بتوانید پیشرفت خود را پیگیری کنید، تجزیه و تحلیل داده های فروش را جمع آوری کنید، پیش بینی فروش را انجام دهید و تغییرات لازم را در روند فروش خود انجام دهید.

پیاده سازی یک نرم افزار نرم افزاری قوی فروش فروش برای تسهیل روند فروش خود در مراحل اولیه سفر راه اندازی دارای مزایای بلند مدت برای کسب و کار شما است. استفاده از فن آوری برای دستیابی به موفقیت فروش و موثر بودن معاملات بیشتر می تواند به شما مزیت رقابتی ارزشمندی بدهد. فهرست چند نرم افزار فروش که ویژگی های فوق را ارائه می دهند، ثبت نام کنید تا یک محاکمه داشته باشید و با یک نرم افزار نرم افزاری فروش که با نیازهای فروش شما شروع به کار می کند شروع کنید. بستن مبارک!
 
بالا