برگزیده های پرشین تولز

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
37
راهنمای سفر به آرژانتین
آرژانتین با دشت هایی وسیع و قله هایی پوشیده از برف سرزمینی پر از ماجراجویی است. فوتبال جزیی از فرهنگ و مذهب این مردم محسوب می شود. گوشت گاو از غذاهای مورد علاقه آن ها است و شب را بیرون گذراندن از تفریح ها و سرگرمی های آرژانتینی ها می باشد. این کشور زیبایی ها و شگفتی هایی طبیعی زیادی مثل فلات های Andean، آبشار های بلند و تالاب های غنی با گونه های مختلف جانوری دارد. چیزهای زیادی در این کشور وجود دارد که می توان عاشق آن شد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره آرژانتین و تور آرژانتین، تور اروپا با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگو شما عزیزان هستیم.سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸


راهنمای سفر به آرژانتین

بوئنوس آیریس از شهرهای زیبای این کشور است. شهرهای Evita و Maradona ، سالن های تانگو و رستوران های مختلف از دیگر دیدنی های این کشور هستند. در همسایگی Recoleta و Palermo هم رستوران های مختلف و بوتیک های مد روز مختلفی واقع شده اند در حالیکه San Telmo تاریخی دارای سالن های عتیقه جات و کافه های قدیمی و پخش موسیقی زنده می باشد.در شمال، کوهستان scorched و برخی سازه های سنگی دیگر منطقه ی Salta را تشکیل داده اند. در این منطقه سنت های اسپانیایی و Gaucho ترکیب شده اند و شراب سفید بسیار محبوب است. در سمت غرب و در منطقه ی Mendoza انگورها قرمز هستند. کوهپایه های Andes محل مناسبی برای اسکی هستند. در جنوب و در منطقه ی Patagonia دریاچه های زیبایی وجود دارد. حتما برای قدم زدن در کنار این دریاچه ها بروید. می توانید برای دیدن بچه پنگوئن ها در Punta Tombo بروید و از کلیساها و یا خانه های روستایی دیدن کنید. یکی دیگر از زیبایی های طبیعی با شکوه این کشور آبشار Iguazu در مرز آرژانتین با برزیل می باشد.


راهنمای سفر به آرژانتین

با وجود گذراندن یک دوره دیکتاتوری نظامی و بحران اقتصادی ویرانگر، آرژانتین همچنان برای ادامه حیات تلاش می کند و از نواحی نیمه گرمسیری آن گرفته تا قله های یخی اش یک کشور مسحور باقی مانده است.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره آرژانتین و تور آرژانتین، تور اروپا با ما تماس حاصل فرمائید. ما با لبخند پاسخگو شما عزیزان هستیم.سپید گشت ۸۸۸۰۸۱۱۸
 
بالا