برگزیده های پرشین تولز

shoperfa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 آپریل 2018
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
4
محل سکونت
https://shoperfa.com
شاپرفا علاوه بر اینکه یک سامانه همکاری در فروش فایل میباشد، یک سیستم فروشگاه دهی نیز هست که کاربران میتوانند فایل های موجود بر روی سیستم خود را به فروش برسانند و به فروش فایل های اختصاصی خودشان اقدام کنند.
در سامانه فروشگاهی شاپرفا شما میتوانید با فروش انواع فایل های دانشگاهی ، گزارش کارآموزی ، طرح کارآفرینی ، پروژه ، ترجمه مقالات انگلیسی ، تحقیق ، سوالات استخدامی ، طرح توجیهی ، نمونه سوالات مختلف درسی و غیر درسی ، جزوات درسی ، مقالات علمی و آموزشی ، کتب و جزوات ، طرح های گرافیکی ، نرم افزار ، بازی ، قالب و تم سایت و بلاگ ، فیلم های آموزشی و ... بطور کلی هر فایلی که باشد ؛ در منزل و به راحتی و کاملا رایگان درآمد کسب کنید.



راهنمای آپلود و فروش آنلاین فایل:
برای این منظور پس از عضویت در شاپرفا ، با ورود به کنترل پنل خود از طریق منوی مدیریت فایل ها، افزودن فایل را انتخاب و به صفحه مربوطه وارد شوید. در این قسمت با تکمیل اطلاعات و درج توضیحات کافی در مورد فایل خود و تعیین قیمت مورد نظر برای فروش و تعیین میزان پورسانت بازاریابی و در صورت وجود تصویر مرتبط با موضوع فایل ، تصویر مربوطه را انتخاب و کلید ارسال را بزنید (توجه داشته باشید که هر چقدر اطلاعات مربوط به این بخش را با دقت بیشتری تکمیل نمایید و اطلاعات فایل شما جهت خرید کاملتر باشد، امکان فروش آن افزایش مییابد).
در این حالت فایل شما ارسال شده ، و در اسرع وقت توسط تیم فنی سایت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و حداکثر تا مدت 12 ساعت نتیجه اعلام خواهد شد. در صورت تایید، بلافاصله فایل شما جهت فروش در سایت قرار میگیرد (نتیجه بررسی در قسمت لیست فایل ها، در کنترل پنل قابل پیگیری و قابل مشاهده است).

پس از هر بار فروش فایل، 20 درصد از مبلغ تعیین شده سهم سایت (هزینه های سایت شامل: نگهداری و پشتیبانی از سرور و فضایی که در اختیار فروشنده و فروشگاه وی قرار گرفته + پرداخت مالیات + کارمزد درگاه پرداخت آنلاین + بازاریابی ، تبلیغات و ... ) که از قیمت فایل کسر و با احتساب پورسانت بازاریابی، مبلغ مربوطه بلافاصله در حساب شما ثبت میگردد.

فرمول محاسبه درآمد حاصل از فروش فایل:
بعنوان مثال برای یک محصول با قیمت 10.000 تومان:
قیمت فایل: 10.000 تومان
سهم سایت (20% ثابت): 2.000 تومان
سهم شما : 8.000 تومان

نکته: برای اینکه فایل شما توسط بازاریابان بیشتری تبلیغ شود و در نتیجه تعداد فروش فایل شما افزایش یابد، میتوانید پورسانت بیشتری انتخاب نمایید.به عنوان مثال اگر پورسانت را 10% تعیین کنید ، 10درصد سهم فروش شما به بازاریاب تعلق میگیرد.

زیر مجموعه گیری:
مزیت زیر مجموعه گیری و داشتن زیرمجموعه این است که با هر بار فروش محصول توسط زیرمجوعه شما بعنوان بازاریاب و یا فروشنده ، درصدی به حساب شما افزوده خواهد شد.
به عنوان مثال: اگر زیرمجموعه شما موفق به فروش روزانه 10.000 تومان شود، شما روزانه 200 تومان بحسابتان افزوده میشود. در صورتیکه که 1000 نفر با لینک بازاریابی شما در سایت ثبت نام کرده و هر کدام به طور متوسط روزانه 10.000 تومان فروش داشته باشند ، آنگاه درآمد کسب شده شما از طریق زیرمجموعه ها، روزانه 200.000 تومان خواهد بود.

مسابقه و جایزه:
ما در شاپرفا ، بطور منظم مسابقه ای بهمراه جوایز ویژه داریم که به منظور قدردانی از زحمات کاربران عزیز و فروشندگان فعال میباشد و سعی ما این است جوایز به گونه ای باشد که رضایت خاطر شما را جلب کند.
مسابقات بصورت اتوماتیک و کاملا هوشمند برگزار شده و در انتهای مسابقه مبلغ در نظر گرفته شده به صورت خودکار به حساب برنده ها واریز می شود.
 
بالا