برگزیده های پرشین تولز

taksabad.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 مارس 2017
نوشته‌ها
36
لایک‌ها
2
سن
33
آموزش نحوه راه اندازی و استفاده از گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت اندرویدی MyGica مدل PadTV PT115

بخش اول معرفی محصول:

ما در این مقاله با آموزش تنظیمات نرم افزار Pad TV HD در خدمت شما عزیزان هستیم، اما در ابتدا بهتر است توضیح مختصری درباره گیرنده دیجیتال padtv بدهیم و سپس مراحل تنظیم و استفاده از آن را شرح خواهیم داد. پد تی وی PT115 یک گیرنده دیجیتال است که امکان تماشای شبکه های دیجیتال تلوزیونی را در هر زمان و مکانی با استفاده از گوشی موبایل و تبلت های اندرویدی برای شما بدون نیاز به دستگاه یا چیز اضافه تری فراهم می کند. از هم اکنون می توانید از تماشای رایگان شبکه های دیجیتال تلوزیون بدون نیاز به هیچ اتصال اینترنتی با گیرنده دیجیتال موبایل لذت ببرید!

16.jpg


PadTV یک تیونر Tuner قابل حمل و بسیار کوچک است که شبکه های زنده تلوزیونی را با کیفیت بسیار بالا دریافت می کند و سیگنال های دریافتی از طریق آنتن همراه خود را به گوشی یا تبلت Android شما انتقال می دهد. تی وی موبایل برای اینکه شما عزیزان در تمامی نقاط ایران حتی مناطقی که سیگنال ضعیف تری نیز دارند یک آنتن اضافی با قدرت گیرندگی بسیار قوی تر نیز به همراه محصول ارسال خواهد نمود بنابراین شما یک گیرنده دیجیتال مای جیکا + 2 عدد آنتن دست بندی و تلسکوپی از مامور پست دریافت خواهید نمود.

بخش دوم اتصال سخت افزاری:
خب برای شروع کار با گیرنده دیجیتال پد تی وی باید ابتدا یکی از آنتن های دست بندی یا تلسکوپی موجود در پکیج را به پورت یا درگاه مخصوص آنتن که در قسمت پشت دستگاه قرار دارد متصل کنید، سپس دستگاه padtv را به پورت میکرو یو اس بی یا همان OTG گوشی اندرویدی خود متصل نمایید تا توسط گوشی شناسایی شود.

8.jpg


* نکته مهم: پورت میکرو یو اس بی Micro USB گوشی یا تبلت اندرویدی شما باید حتما از قابلیت USB-OTG پشتیبانی نماید.

بخش سوم نصب برنامه نرم افزاری:
در این مرحله شما باید نرم افزار مربوط به پخش و نمایش شبکه های دریافتی توسط دستگاه را دانلود و بر روی گوشی یا تبلت خود نصب نمایید. لطفا دقت داشته باشید این نرم افزار و دستگاه گیرنده مختص سیستم عامل اندروید می باشند و سیستم عامل ios را پشتیبانی نمی کند.

C2.png

همانطور که می دانید دستگاه گیرنده دیجیتال شبکه های تلوزیون برای موبایل اندروید Pad TV یا mygica می باشد که پس از اتصال دستگاه به گوشی یا تبلت خود لازم است اپلیکیشن اندرویدی آن را نیز بر روی دستگاه خود نصب نمایید تا قادر به دریافت و پخش شبکه های تلوزیونی شوید. برنامه گیرنده دیجیتال Mygica با نام Pad TV HD 2.1.7.7 بدین منظور عرضه شده است که می توانید این نرم افزار را با پسوند .apk به طور مستقیم از بخش نرم افزار این فروشگاه دانلود و نصب کنید و یا از طریق گوگل پلی دانلود و نصب نمایید.

نرم افزار مخصوص این گیرنده دیجیتال، نرم افزاری است با نام Pad TV HD که رایگان بوده و قابل دانلود و نصب از Google Play می باشد.همچنین می توانید این نرم افزار را به صورت مستقیم دریافت و نصب کنید. این نرم افزار با قابلیت های فراوانی که دارد تمام نیازهای شما برای دریافت شبکه های دیجیتال تلویزیونی و رادیویی را برطرف می کند.در ادامه به بررسی قابلیت های این نرم افزار می پردازیم. نرم افزار مخصوص Pad Tv HD گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت امکان ضبط تصاویر تلویزیونی بر روی حافظه گوشی و تبلت و بازپخش آن را به کاربر می دهد .

گیرنده دیجیتال MyGica Pad TV PT-115 با استفاده از نرم افزار PAD TV HD از قابلیت EPG پشتیبانی میکند. EPG به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فهرست برنامه های روزانه شبکه تلویزیونی دیجیتال را مشاهده و بررسی نمایید. نرم افزاری بسیار بسیار مهم برای آن دسته از افرادی است که علاقه مند به تلویزیون هستند زیرا با کمک این برنامه می توانند در هر نقطه ای از جهان که باشند با گوشی اندرویدی خود به دیدن برنامه های تلویزونی خود با کیفیت بسیار بالایی بپردازند! نرم افزار گیرنده دیجیتال پد تیوی برای کشورهای استفاده کننده از هر یک از سیستم های مخابراتی DVB-T/DVB-T2 یا ISDB-T یا ATSC طراحی شده است که در واقع PadTV HD یک تیونر قابل حمل است که تلویزیون زنده و پخش با کیفیت بالا را در گوشی اندروید یا پد شما قابل دریافت می کند!

نرم افزار PAD TV قابلیت ضبط تصاویر برنامه های دلخواه را بر روی حافظه دستگاه به شما میدهد و شما می توانید با استفاده از این قابلیت برنامه های خود را ضبط و در فرصتی مناسب آن را دوباره تماشا کرده و یا آن را به اشتراک بگزارید. شاید با خود بگویید که دیدن تلویزون در گوشی کمی غیر قابل باور می باشد اما باید در پاسخ به این سوال بگوییم که این امر کاملا واقعی بوده و بارها بر روی اسمارت فون های مختلف تست شده و به جواب مطلوبی دست یافته ایم پس با خیالی آسوده می توانید از برنامه PadTV HD که بسیار جالب و منحصر به فرد است استفاده کنید و ساعات خوشی را برای خود و دوستان خود ایجاد نمایید!

سخت افزار مورد نیاز برای گیرنده دیجیتال MyGica Pad TV PT115

Hardware.gif


حداقل سخت افزار مورد نیاز برای گوشی موبایل و تبلت برای استفاده از این دستگاه به صورت زیر است:

اندروید 4.1 : برای استفاده از این گیرنده دیجیتال و نصب نرم افزار PAD TV HD، باید سیستم عامل اندروید موبایل و تبلت شما ورژن 4.1 به بالا باشد.

پردازنده 1.5 گیگاهرتز: پردازنده دستگاه شما باید 1.5 گیگاهرتز به بالا باشد البته در بعضی سخت افزار ها به صورت استثناء مانند گوشی های موبایل Samsung S3 و Samsung J5 و موارد مشابه که دارای پردازنده های 1.23 و 1.2 گیگاهرتز می باشند، می توانید از گیرنده دیجیتال PT115 بر روی گوشی خود استفاده کنید.

پشتیبانی از OTG : گوشی موبایل یا تبلت شما حتما باید از OTG پشتیبانی کند.

دارای 20MB فضای خالی

دارای رزشولوشن تصویری حداقل 400*800



در صورتی که موبایل یا تبلت شما دارای مشخصات بالا باشد به راحتی می توانید از این گرینده دیجیتال استفاده کرده و لذت ببرید.

البته لازم به ذکر است با دانلود نرم افزار اندروید فوق دریافت و نمایش شبکه های تلویزون نیاز به سخت افزار جانبی یا همان دستگاه دیجیتال می باشد که در غیر این صورت این امر ممکن نمی شود که در ادامه مراحل کار توضیح داده شده است!

PadTV HD v2.1.7.7 + 2.0.9 به شما اجازه می دهد تلویزیون DVB-T/T2/ISDB-T/ATSC را هر جایی که می روید با استفاده از گوشی اندروید و دستگاه پد خود تماشا کنید. از تماشای شبکه ها بدون استفاده از اعتبار، 3G/LTE یا هر نوع اتصال اینترنت لذت ببرید!

PadTV HD یک تیونر قابل حمل است که تلویزیون زنده و پخش با کیفیت بالا را در گوشی اندروید یا پد تی وی شما دریافت می کند.

ویژگی های نرم افزار PadTV HD :

  • پخش زنده تلویزیون FTA و تغییر کانال ها
  • ضبط برنامه های تلویزیونی FTA و ذخیره در دستگاه تلفن همراه خود
  • پخش برنامه های ضبط شده شما
  • نمایش EPG برای بررسی راهنمای برنامه های تلویزیونی
  • دارای زبان های مختلف از جمله زبان فارسی
نکته برای کاربران:
PadTV HD برای کشورهای استفاده کننده از هر یک از سیستم های مخابراتی DVB-T/DVB-T2 یا ISDB-T یا ATSC طراحی شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • PadTV با تیونر تلویزیون سازگار
  • دستگاه آندروید دو هسته ای با 1 گیگاهرتز یا بالاتر
  • قابلیت حالت USB Host
  • پخش ویدئو MPEG-4/H.264 نیاز به پردازنده با پشتیبانی از NEON دارد.
نکته: این برنامه نیاز به روت ندارد.

آموزش PadTV HD :

نیازمندی های نصب:

1. کابل OTG
2. گیرنده دیجیتال کامپیوتر (USB) – در این آموزش از گیرنده X.Vision 3100 استفاده کرده ایم.
3. گوشی یا تبلت اندرویدی با قابلیت OTG – ما از تبلت سامسونگ Note 8 استفاده کرده ایم، شما هم از دستگاهی با سخت افزار مناسب و رم بالاتر از 1 استفاده کنید.
4. و در نهایت نرم افزار PadTV HD

مراحل انجام کار به طور خلاصه:

1. نرم افزار PadTV HD را بر روی دستگاه اندروید خود نصب کنید.
2. گیرنده دیجیتال را به آنتن مناسب وصل نموده و با استفاده از کابل به دستگاه خود متصل کنید.
3. همزمان با وصل گیرنده، نرم افزار PadTV HD به صورت خودکار اجرا می شود، در صفحه نرم افزار از لیست کشورها ایران را انتخاب کرده و اسکن را انجام دهید.
4. اگر آنتن شما مناسب باشد لیست کانال های دیجیتال تلویزیون را خواهید دید.
5. از دیدن کانال های دیجیتال روی دستگاه اندروید خود لذت ببرید.

مراحل انجام کار به صورت مرحله به مرحله و با توضیحات کامل:

1.برنامه Pad TV HD را از بخش دانلود نرم افزار های سایت بر روی گوشی موبایل خود دانلود کنید ( روش های دانلود از گوگل پلی، بارکد و دانلود مستقیم برای شما وجود دارد). پس از دانلود برنامه را مشابه سایر نرم افزار های اندرویدی بر روی دستگاه موبایل یا تبلت خود نصب نمایید.

جهت ورود به بخش دانلود نرم افزار Pad TV HD بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://tv-mobile.ir/digital-wireless-mobile-app-download

*از ملزومات این بخش، اندروید 4.2 و یا بالاتر و سرعت CPU (پردازنده) 1.5 گیگاهرتز (GHx) یا بالاتر می باشد.

2. در حالی که دستگاه گیرنده دیجیتال pad tv به پورت otg گوشی موبایل شما متصل است، برنامه Pad TV HD را باز و اجرا کنید.
بخش چهارم راه اندازی و تنظیمات نرم افزار:

*اولین صفحه ای که مشاهده می کنید صفحه ی انتخاب کشور می باشد. شما باید در این قسمت کشور ایران را انتخاب نموده و سپس دکمه Scan را انتخاب نمایید.

1.jpg

در صورتی که برای اولین بار از این دستگاه استفاده می کنید و یا برای آپدیت یا بروز رسانی کانال های تلوزیونی پیدا شده وارد تنظیمات شوید و گزینه Channel Scan را انتخاب کنید.

2.jpg

مجدد کشور ایران را انتخاب نموده و اسکن کانال ها را شروع کنید. در زمان اسکن با پیدا کردن هر کانال اسم و مشخصات مربوطه برای شما نمایش داده خواهد شد. منتظر باشید تا این مرحله به صورت کامل انجام شود.

3.jpg

*پس از مشاهده شبکه های تلوزیونی پیدا شده، برای ورود به منوی اصلی برنامه بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا منوی اصلی نمایان شود.

4.jpg

5.JPG

لیست کانال های تلوزیون / لیست مورد علاقه
EPG کانال تلوزیونی در حال نمایش
تغییر مقیاس صفحه نمایش بین 16:9 / 4:3
انتخاب کانال های صوتی متفاوت
فایل های ویدیویی ضبط شده
تنظیمات
* در این مرحله می توانید لیست تمام کانال های تلوزیونی دریافت شده را در منوی Live TV مشاهده نمایید. با انتخاب هر مورد کانال مربوطه نمایش داده می شود. در زمان تماشای شبکه های تلوزیونی می توانید با بالا یا پایین کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش صدا را کم یا زیاد کنید و با چپ / راست کشیدن روی تصویر شبکه فعلی را تعویض کنید.

6.jpg

برای اضافه کردن یک شبکه به لیست کانال های مورد علاقه تان باید بر روی آیکون قلب کلیک کنید.

7.jpg

همچنین دریافت راهنمای الکترونیکی برنامه یا EPG را از منوی اصلی و یا از کلید EPG در لیست کانال های تلوزیون انتخاب نمایید.

8.jpg

با کلیک بر روی زمان می توانید اطلاعات بیشتری درباره شبکه نمایش داده شده دریافت نمایید.
نکته: برای مشاهده EPG سایر شبکه ها نیز باید بر روی همان کانال رفته و سپس راهنمای آن را باز کنید.
*گیرنده دیجیتال PAD TV به شما امکان ضبط برنامه ها را نیز می دهد. شما می توانید برنامه مورد علاقه خود را بر روی گوشی اندرویدی تان ضبط و ذخیره نمایید.

برای شروع ضبط ابتدا روی صفحه نمایش بزنید تا منوی اصلی ظاهر شود سپس روی آیکون ضبط
9-2.jpg
کلیک کنید تا شروع شود و شکل آیکون به
9-1.jpg
تغییر یابد. جهت توقف عملیات ضبط نیز مجدد بر روی آن کلیک کنید.

10.jpg

*تنظیمات کلی نرم افزار به صورت زیر می باشد:
اسکن کانال های تلوزیونی: Channel Scan
درباره PadTV HD: About
برگشت: Back

توجه داشته باشید این نرم افزار بدون دستگاه گیرنده دیجیتال PadTV مای جیکا به تنهایی کاربردی ندارد.

جهت خرید دستگاه گیرنده دیجیتال پد تی وی بر روی دکمه خرید پستی زیر کلیک کنید تا به صفحه محصول هدایت شوید:

 
Last edited:

taksabad.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 مارس 2017
نوشته‌ها
36
لایک‌ها
2
سن
33
........................ آپ .......................
 

taksabad.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 مارس 2017
نوشته‌ها
36
لایک‌ها
2
سن
33
موبایل خود را به یک تلویزیون همراه بدون نیاز به اینترنت تبدیل کنید!
گیرنده دیجیتال موبایل، دستگاه کوچکی است که با اتصال به گوشی موبایل یا تبلت قادر است شبکه های دیجیتال را از طریق سیگنال موجود در منطقه دریافت نموده و در موبایل هوشمند شما به نمایش بگذارد. گیرنده های دیجیتال بسته به نوع، سخت افزار و تکنولوژی ساختشان امکانات مختلفی دارند و طبیعتاً کیفیت های متفاوتی نیز دارند. این گیرنده دیجیتال موبایل که در اینجا قصد آموزش نصب و راه اندازی آن را داریم یکی از برترین و محبوب ترین گیرنده های دیجیتال در سراسرجهان می باشد که قابل استفاده بر روی تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد؛ اما دقت داشته باشید برای سازگاری کامل و عملکرد صحیح گیرنده بر روی موبایلتان لازم است ابتدا گوشی موبایل شما از قابلیت OTG پشتیبانی کند ، همچنین دارای اندروید نسخه 4.1 به بالا باشد، در این صورت هیچ مشکلی در کار با این گیرنده دیجیتال نخواهید داشت.

2.jpg


گیرنده دیجیتال پد تی وی Pad TV PT115 ساخت کمپانی غول کره ای یعنی مای جیکا MyGica می باشد. این شرکت عظیم همواره در زمینه تولید انواع گیرنده های دیجیتال پیشتاز بوده و محصولات با کیفیت و کاربردی از نشانه های محبوبیت و رشد روز به روز این شرکت می باشد. پد تی وی مای جیکا دارای تیونر (Tuner) داخلی قدرتمندی است که در ضعیف ترین نقاط نیز بیشترین سیگنال موجود را دریافت و پخش می کند. دارای یک آنتن دستبندی حلقه ای سرخود می باشد که فروشگاه اینترنتی تک سبد یک عدد آنتن تلسکوپی با کیفیت نیز رایگان برای مشتریان ارسال می نماید تا در صورتیکه در دریافت فرکانس با آنتن دستبندی مشکل داشتند به راحتی بتوانند با آنتن تلکسوپی سیگنال شبکه ها را قوی تر دریافت کنند.

یک گیرنده دیجیتال با 2 آنتن از تک سبد هدیه بگیرید

گیرنده دیجیتال pad tv امکان تماشای کلیه شبکه های دیجیتال تلویزیونی صدا و سیما از جمله شبکه های نسیم، ورزش، ifilm، تماشا، مستند و ... را به صورت HD و با کیفیت بسیار بالایی برای شما فراهم می کند. این گیرنده دیجیتال هیچ محدودیت مکانی و زمانی نداشته و در هر کجا که سیگنال شبکه های دیجیتال قابل دریافت باشد کار می کند حتی در مسافرت ها، جاده ها، پیک نیک و کوه نوردی ، مترو و .... فقط شرط کار کردن دستگاه وجود سیگنال دیجیتال در آن منطقه است. برای اطلاع دقیق از وجود سیگنال دیجیتال در منطقه خود می توانید با صدا و سیمای شهر خود تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر در این زمینه کسب کنید.

همانطور که گفته شد برای کار با گیرنده دیجیتال موبایل پد تی وی هیچ محدودیتی ندارید، یعنی نیازی نیست حتما در منزل باشید، نیاز ندارید به آنتن سقفی وصل بشید، نیازی به برق ندارید و از باطری موبایل تغذیه می شود و مهم تر از همه هیچ نیازی به اتصال اینترنتی ندارید و کاملاً رایگان شبکه ها را دریافت و مشاهده می کنید. عدم وابستگی به موارد فوق یکی از دلایلی است که شما را یک قدم به انتخاب این گیرنده دیجیتال برای خرید نزدیک تر می کند.

1-140Z1145J1916.jpg


در اینجا چند مثال ساده از نیاز افراد به گیرنده دیجیتال می زنیم؛

- فرض کنید امشب یک مسابقه فوتبال بسیار حساس از شبکه 3 پخش خواهد شد، شما 1 ساعت قبل از شروع مسابقه جلسه کاری دارید، در مسیر برگشت از مسافرت هستید یا جایی کار دارید که فقط 1 ساعت فرصت دارید تا خودتان را به منزل برسانید و بتوانید به مسابقه ورزشی مورد علاقه تان برسید. در این حالت ممکن است مشکلات ناگهانی مثل خراب شدن ماشین، ترافیک، تصادفات جاده ای و ... پیش بیاید که شمارا از دیدن این مسابقه مهیج محروم می کند!

-حالا فرض کنید شما یک گیرنده دیجیتال موبایل دارید که با توجه به ابعاد بند انگشتی بودن و کوچک بودن به راحتی درون کیف یا جیبتان می توانید آن را هرکجا به همراه داشته باشید، بدون استرس و نگرانی می توانید سر ساعت گیرنده دیجیتال خود را به گوشی موبایل متصل کرده و شبکه 3 را روی موبایل یا تبلت خود مشاهده کنید تا به منزل برسید! این یک مثال ساده از شرایط ضروری استفاده از گیرنده دیجیتال موبایل بود و شرایط های دیگری نیز در زندگی روزمره ما پیش می آیند که داشتن این محصول کاربردی را برای هر کسی الزامی می کند.

««« مراحل نصب و راه اندازی گیرنده دیجیتال بر روی موبایل »»»
بخش اول اتصال سخت افزاری به گوشی موبایل:
محصولی که شما از مامور پست دریافت می کنید مشابه تصویر زیر است. یک گیرنده دیجیتال به همراه 2 عدد آنتن دستبندی و تلسکوپی و دفترچه راهنما.

برای شروع به کار باید یکی از آنتن ها را انتخاب کنید تا دریافت سیگنال گیرنده توسط آن انجام شود. بدین منظور:
ابتدا آنتن دستبندی یا تلسکوپی را به درگاه ورودی آنتن که در قسمت پشت گیرنده قرار دارد متصل کنید.
سپس گیرنده دیجیتال pad tv را به پورت میکرو یو اس بی (OTG) گوشی موبایل خود متصل نمایید تا دستگاه توسط گوشی شناسایی شود. (برای تبلت های اندرویدی نیز به همین صورت)
نکته حائز اهمیت در این قسمت این است که پورت میکرو USB موبایل شما باید از قابلیت USB-OTG پشتیبانی کند تا دستگاه به درستی کار کند. برای اطلاع از فعال بودن این قابلیت بر روی گوشی موبایل خود می توانید مدل آن را در اینترنت جستجو کنید و در سایت سازنده جزئیات بیشتر را مطالعه کنید.

بخش دوم دانلود و نصب نرم افزار:
unnamed3.png.png


نرم افزاری که گیرنده دیجیتال موبایل اندروید PadTV PT115 با آن کار می کند، نرم افزار PadTV HD ( پد تی وی اچ دی) می باشد که مختص این گیرنده دیجیتال عرضه شده است. ..
ادامه آموزش »»»» تنظیمات برنامه Padtv HD
منبع: فروشگاه اینترنتی تک سبد
 
بالا