برگزیده های پرشین تولز

راه اندازي ISP

roozbeh

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2003
نوشته‌ها
1,656
لایک‌ها
2
سن
39
سلام به همه دوستان گل و بلبلم
آقا فكر كنيد يكي ميخواد يه آي اس پي راه بندازه!
چه چيزايي ميخواد؟ و چه قدر هزينه داره؟!(البته بدون هزينه هاي مجوز)
مرسي
 

roozbeh

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2003
نوشته‌ها
1,656
لایک‌ها
2
سن
39
بابا فوروم به اين بزرگي
يكي نيست كمك كنه؟؟؟؟ :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
برو تو پرشین نتورک
بیشتر بچه های شبکه اونجا بیشتر سرک میکشن تا اینجا
در اینمورد اینجاهم تاپیک هست
ولی بالایه یک میلیون هزینه اون هست حتی اگه دست دوم باشه هزینه هات
 

smd3d

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 می 2004
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
ISP از 2 میلیون تا 100 میلیون میشه راه اندازی کرد . اما هر ISP یه سری تجهیزات و مقدمات میخواد که من چند تاشو پایین مینویسم : ( در تهران )
1- یک یا چند تا خط E1 و آنالوگ = خط E1 حدود 3 میلیون تومان و خطوط آنالوگ بستگی به منطقه داره که بین 90 تا 150 تومنه ) .
2- یک router که میتونه از شرکت Cisco یا 3Com باشه که از بقیه مطمئن تره . مثلا یه Access Server شرکت سیسکو مثل AS5300 قیمتش حدود 5 میلیونه و 8 تا خط E1 ساپورت میکنه و اگه 1 میلیون دیگه هم خرجش بشه میشه روش Voip هم راه اندازی کرد . یه دستگاه مثل Total Control 1000 شرکت 3Com هم 10 E1 و 60 تا آنالوگ ساپورت میکنه و قیمتش حدود 8 میلیون تومنه . اینم 1 میلیون خرجش بشه میشه روش Voip راه اندازی کرد .
3- پهنای باند -- که میتونید از مخابرات یا ICP هایی مثل سروش ، ندارایانه ، پارس آنلاین و ... بگیرید . به نظر من سروش از بقیه مطمئن تره . قیمتها هم بستگی به پهنای باند داره که از 200000 تومن شروع میشه تا 16 میلیون و بالاتر . معمولا برای شروع یه پهنای باند 256 که قیمتش حدود 500000 تومن میشه کافیه .
4- یه سری تجهیزات جانبی مثل چند تا سیستم کامپیوتری برای Backup و Admin و ... و همچنین UPS که مدلهای ایرانیش هم خوب جواب میده و ...
5- یک وب سایت -- یه وب سایت خیلی حیاتیه . وب سایت به ISP شما شخصیت میده . ضمن اینکه user میتونه اعتبار خودشو از اونجا چک کنه ، شما میتونید خدمات دیگری را نیز از طریق وب سایت تحت ISP ارائه دهید . مثل فروش هاست و دومین یا مثلا تبلیغات اینترنتی یا حتی راه اندازی بخش های اخبار و دانلود و گالری که با اینکه ممکن است به کار ISP ارتباطی نداشته باشه اما میتونه کمک کنه که بازدید بالا بره و شما بیشتر شناخته بشید . برای کنترل به صورت remote هم کار شما رو آسون میکنه . فقط باید برای وب سایت یک گروه طراحی وب حرفه ای و یک گروه برنامه نویسی حرفه ای انتخاب کنید و ضمنا یک webmaster که تمام امور سایت را زیر نظر داشته باشد .
6- بخش پشتیبانی از مهمترین بخشهاست . در صورتی که پشتیبانان شما افرادی متخصص و همچنین با روابط عمومی بالا باشند ISP نیز موفق خواهد بود . بازاریابان حرفه ای نیز همین نقش را برای ISP ایفا میکنند . کسی که زیاد از اینترنت سر در نمیاره به درد بازاریابی کارت اینترنت نمیخوره .
7- تبلیغات -- تبلیغات اینترنتی بسیار موثرتر و کارآمد تر میباشد . شما میتونید با برگزاری مسابقات و قرعه کشی های مختلف افراد را به خریدن کارت اینترنت شرکتتان راغب کنید .
8- محل ISP -- اینم خیلی مهمه که کجا ISP بزنید . مثلا جایی که رقیب زیاد باشه یا مثلا اونجا member نباشه به درد نمیخوره .
9- نرم افزارهای مخصوص ISP -- یه سری نرم افزار ها برای نصب روی سرور نیاز هست که سری کاملش تو ISP Tools 2004 هست و یه سری هم میتونن به کار ISP کمک کنند اما زیاد لازم نیست . کلا نرم افزار ها کمتر از 500000 تومن در میاد ( البته اگه از ما بخرید ) ... بهتر اینه که از نرم افزارهای کرک شده استفاده نشه تا ISP مطمئن باشه .
10- مجوز ISP -- این یکی رو اگه با ما کار کنید 1 روزه و به صورت مجانی استادش میکنیم !!
11- ...
12- ..
13- .
....
به هر حال گروه ما همه ی این کارها رو تو کمتر از 1 روز انجام میده و ISP شما رو تو نصف روز راه اندازی میکنه .

برای مشاوره و همچنین اطلاع بیشتر با ایمیل : [email protected] تماس بگیرید
برای درخواست نرم افزارهای هم با [email protected] تماس بگیرید .
با تشکر
آرش *******
 
بالا