برگزیده های پرشین تولز

راه اندازی ، ترجمه و فروش قالب وردپرس

AmirST

Registered User
تاریخ عضویت
10 آپریل 2014
نوشته‌ها
1,379
لایک‌ها
862
محل سکونت
تهران
سلام
برای داشتن یک وبسایت متناسب با نیاز های خودتون لازم نیست سراغ هزینه های سنگین طراحی صفر تا صد پروژه برید!
میتونید با استفاده از قالب های ترجمه شده با توجه به درخواست هاتون خیلی سریعتر و با هزینه خیلی خیلی کمتر صاحب سایتی پر از امکانات و صد البته منعطف تر بشید!
از مزایای استفاده از قالب ترجمه شده میشه به انعطاف پذیری بالا برای ایجاد تغییرات ، امکانات گسترده و هماهنگی با اکثر پلاگین های محبوب بدلیل تولید توسط تیم های مهندسی حرفه ای ، کاهش هزینه ها با از بین بردن هزینه کد نویسی و امکان مشاهده حدودی نتیجه کار قبل از شروع پروژه .
البته چند عیب هم گریبانگیر این قالب ها هست که مهمترینشون عدم اطمینان از یونیک بودن ( تک بودن ) هست برای مثال ممکنه اگر شما بصورت آماتور از یک دموی پیش ساخته از قالب های آماده استقاده کنید برخی از کاربران شما اون شکل و شمایل رو در وبسایت دیگری مشاهده کرده باشند و اعتماد و برندسازی شما خدشه دار بشه که البته راهکار حل این مسئله استفاده از تصاویر و طراحی های متناسب با محیط وبسایت و ساخت طرح های جدید با استفاده از ابزار های سایت هست که این نقطه دقیقا وظیفه ماست! عیب های دیگه کلی نیست و در طی مشاوره و انتخاب قالب حتما بیان میشه!
توجه کنید که قالب های ترجمه شده دلیل بر کیفیت پایین وبسایت شما نیست و ما حتی میتونیم این مطلب رو از دید بازدید کننده های حرفه ای شما هم مخفی کنیم همونطور که خیلی از به اصطلاح تیم های طراحی وبسایت حتی قالب وبسایت خودشون هم ترجمه شدست و این مسئله نسبتا مهم رو به مشتری نمیگن که ما بدنه اصلی قالب شما رو طراحی نکردیم !
برای اطلاع از نمونه کار ها و استعلام قالب یا درخواست پروژه از طریق همین پست یا از طریق تلگرام در ارتباط باشید.
ضمنا به خاطر دور بودن از محیط وب تعداد زیادی از نمونه سایت ها اکسپایرد شدن و برای افزایش تعداد نمونه ها پروژه های طراحی وبسایت با استفاده از قالب های آماده با قیمت های استثنایی انجام میشن!
تلگرام tieweb_ir
 
بالا