برگزیده های پرشین تولز

راه حل کاربردی برای یکپارچه سازی اطلاعات و عملیات مالی:

arfnjm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2020
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
32
محل سکونت
tehran
نرم افزارهای حسابداری یکی از راه حل های مناسب و کاربردی برای یکپارچه سازی و سرعت بخشیدن به امور حسابداری می باشد. نرم افزار حسابداری تحت وب امنیت اطلاعات شما در شرکت و یا سازمان را تامین می کند. یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری تحت وب ویکانت است که این نرم افزار بسته به کسب و کار شما امور حسابداری شما را دقیق تر انجام می دهد و به حسابرسی هایتان نظم می بخشد. حسابداران اصولا هزینه و زمان زیادی را برای امور حسابداری می گذارند که با یک نرم افزار حسابداری آنلاین مناسب و کاربردی می توانند بهتر این عملیات را انجام دهند.

شرکت های خدماتی و تولیدی عملیات و کارهای متفاوتی در زمینه مالی دارند که گاهی پیچیده می شود و یا زمان بسیاری را میطلبد. به عنوان مثال اگر در زمینه بازرگانی و تجاری مشغول به کار هستید و به دنبال نرم افزار حرفه ای و مناسب نرم افزار حسابداری خدماتی یکی از همین نرم افزار هاست. این نرم افزار عملیات متفاوتی انجام می دهد که ثبت اطلاعات کاربران و مدیران، ثبت عملیات بانکی و چک ها، امکان دادن دسترسی های مختلف به کاربران و مشتریان، محدود کردن سطح دسترسی ویژه مدیران و امنیت بالای نرم افزار حسابداری از جمله مهمترین آن ها می باشد.

در زمینه بازرگانی شما می توانید نرم افزار حسابداری بازرگانی رایگان داشته باشید و هزینه بابت آن نپردازید اما ویژگی ها و امکانات آن بسیار کم تر می باشد و ممکن است از نظر امنیت اطلاعات به مشکل برخورید. یک برنامه حسابداری خوب و با کیفیت در زمینه بازرگانی بسیار کاربردی است. یک نرم افزار حسابداری بازرگانی ویژگی های زیر را داراست :

گزارش دهی دقیق و منظم به حسابداران و ارائه گزارشات انبار و کالا ها

اعلام سر رسید چک ها

صدور همزمان و غیر همزمان اسناد مالی نرم افزار حسابداری بازرگانی

ثبت مشخصات مدیران و کارمندان و کاربران

ثبت قراردادها، پیش فاکتور و تعدیلات فروش
 
Last edited:
بالا