برگزیده های پرشین تولز

liositesaz.com

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2016
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
29
راه های افزایش ترافیک ورودی به سایت
اگر شما از یک بازار یاب یا صاحب تجارت این پرسش را مطرح کنید که او چگونه توانسته است به شهرت دست یابد آنها قطعا به شما خواهند گفت که با مشتریان بیشتر به این هدف رسیده اند. و این دقیقا همان چیزی است که شما نیز در سایت تجاری خود به آن نیاز دارید. پس شما به نیاز دارید که ترافیک بیشتری به وب سایت خود بیاورید تا بتوانید بیشتر دیده شوید ، بیشتر مشتری جذب کنید و در نهایت اینکه بتوانید بیشتر فروش داشته باشید.

به همین دلیل ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با روش های مهم در جذب ترافیک برای وب سایت آشنا سازیم.

  1. تبلیغات
این روش مهم ترین مورد در این زمینه می باشد و ما می خواهیم ابتدا در این مورد صحبت کنیم. جستجوهای تبلیغاتی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و نمایش تبلیغات همگی راه های مناسبی برای جذب بازدید کننده می باشد و باعث میشود که برند یا نام تجاری شما مشهور شود. شما باید یک استراتژی مشخص داشته باشید که آیا شما فقط می خواهید ترافیک ورودی به سایت خود را افزایش دهید و یا اینکه قصد دارید نرخ تبدیل (فرآیندی که در طی آن یک بازدیدکننده که در ابتدا قصد خرید از سایت شما را ندارد با تکنیک هایی تبدیل به مشتری خریدار کالا از سایت خواهد شد.) را نیز بهبود بخشید. شما حتما میدانید که رقبای شما سال ها از شما جلوتر بوده و برای اینکه آنها را پشت سر گذارید کار دشواری در پیش دارید. بنابراین شما باید هزینه کنید. و هزینه در تبلیغات یک سرمایه گذاری بلند مدت است و زمانی که به سود دهی برسد آنگاه همه ی پول های قبلی شما را جبران خواهد نمود.

  1. شبکه های اجتماعی
اینکه شما بتوانید محتوای خوب ایجاد کنید و مردم آنه را پیدا کنند به تنهایی کافی نخواهد بود و لازم است که پا را فراتر نهاده و کار بیشتری انجام دهید. یکی از بهترین روش ها این است که شما از شبکه های اجتماعی برای ارتقاء مطالب خود استفاده کنید. توییتر برای لینک های کوتاه مناسب است. گوگل پلاس گزینه مناسبی برای جستجوهای حرفه ای می باشد. همچنین شما می توانید از اینستاگرام نیز برای تبلیغات خود استفاده کنید.

  1. روش های درهم و برهمی
هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد. شما باید سعی کنید تا از مقالات با تعداد کلمات متفاوت استفاده کنید تا طیف وسیعی از مخاطبان را در برگیرد. همچنین شما می توانید از ویدئو ، اینفوگرافیک و دیگر ابزارهای ارائه مطالب نیز بهره ببرید.

  1. استفاده از
    a8f01-594b1-Irresistible_20Headlines_0ad6bf791ce61285a2d7ee0737eb527a.jpg


تیتر ها یکی از مهم ترین بخش های هر محتوایی می باشد. بدون داشتن یک تیتر جالب ممکن است حتی بهترین و جامع ترین مقالات نیز خوانده نشوند. شما باید یک متخصص در نوشتن تیتر مطالب باشید.

  1. به سئو درون صفحه ای توجه داشته باشید
فرض کنید چیزی به عنوان سئو وجود ندارد. پس شما باید همچنان تمام تلاش خود را برای داشتن یک محتوایی که بتواند جایگاه خوبی در موتورهای جستجوگر داشته باشد انجام دهید. آیا شما برای عکس های خود از خصیصه altt استفاده می کنید؟ آیا شما برای محتواهای جدید خود از لینک های داخلی استفاده می کنید؟ ایا شما از تگ توضیحات یا همان meta description استفاده می کنید؟ پس در نظر داشته باشید که استفاده از سئو درون صفحه ای می تواند تا حد زیادی ترافیک را به وب سایت شما بیاورد.

  1. کلمات کلیدی طولانی را فراموش نکنید
آیا همه کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما مورد پوشش قرار گرفته است؟ اگر این طور هست پس حتما شما از کلمات کلیدی طولانی نیز استفاده کرده اید. زیرا امروزه با دقیق تر شدن جستجوها توسط کاربران شما باید این استراتژی را در نظر گرفته و بتوانید خود را در صدر این نوع جستجوها نیز قرار دهید. مسلما دقیق تر کردن کلمات کلیدی می تواند باعث طولانی تر شدن آنها شود اما این همان چیزی است که کاربران و جستجوگران به آن نیاز دارند ، یعنی پیدا کردن مطلب مورد نظر به صورت مشخص تر و سریعتر!

  1. استفاده از بلاگ گذاری مهمان
قبل از هر چیزی باید گفت که این روش هنوز منسوخ نشده است و شما می توانید هنوز این کار را انجام دهید. ایجاد پست مهمان در سایت های مشهور می تواند باعث افزایش ترافیک به سایت شما باشد.

  1. دیگران را دعوت کنید تا برای مقالات سایت شما بلاگ مهمان قرار دهند
پست های مهمان یک خیابان دو طرفه است. علاوه بر اینکه شما برای مقالات دیگران پست قرار می دهید باید این اجاره را به بقیه افراد نیز بدهید تا برای مقالات شما پست قرار دهند. این کار مانند این است که آنها وبلاگ شما را به اشتراک گذاشته اند و همین امر باعث می شود که مخاطبین بیشتری به سایت شما بیاید. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که بلاگ های شما باید با کیفیت باشند تا اسپم شناخته نشوید زیرا گوگل سایت هایی که این کار را انجام میدهند جریمه خواهد کرد.

  1. به دنبال ترافیک های ارجاعی باشید.
به جای اینکه سعی کنید تا از بک لینک برای ایجاد ترافیک برای سایت استفاده کنید بهتر است تا محتوای خود را به گونه ای قرار دهید که دیگران مایل باشند تا به آن لینک داشته باشند. یعنی باید محتواهای بکر و خاص داشته باشید و آنقدر منحصر به فرد و جدید باشد که سایت های دیگر به صورت خودکار به شما لینک بدهند.

  1. محتوای خود را در سایت LinkedIn قرار دهید
این سایت خیلی بیشتر از یک مکان برای معرفی متخصصین و پیدا کردن شغل برای آنان است. شبکه های اجتماعی امروزه به یک بستر مهم برای انتشار محتوا تبدیل شده است که شما می توانید از این بستر به خوبی استفاده کنید.

  1. لینک های داخلی
اهمیت مقالاتی که شما قرار می دهید فقط بر اساس تعداد بک لینک های آن نمی باشد بلکه می تواند ناشی از یک ساختار مناسب لینک های داخلی نیز باشد. زیرا شما با این کار هم سئو سایت خود را بهبود داده اید هم باعث شده اید که مقالات دیگر شما نیز به خاطر مقاله فعلی بازدید داشته باشد.

برای دسترسی به مقالات بیشتر می توانید به بخش مقالات لیو سایت ساز مراجعه نمایید.
 
بالا