برگزیده های پرشین تولز

راه های جلوگیری از خیانت در ازدواج

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
گر شما نمی خواهید كه زنی كه با شماست ، حال چه این زن فقط دوست دختر شما باشد و حال اینكه همسر شما باشد ، در بازوان مرد دیگری خود را قرار دهد ، اطمینان از خود حاصل كنید كه هیچكدام از كارهای زیر را انجام نمی دهید.
می توان گفت خیانت در ازدواج یكی از دردناكترین كارهایی است كه یكنفر می تواند با نیمه دیگر زندگی خود بكند. چیزی كه تنها دردناك نیست و می تواند باعث شود یك نفر دچار احساس عدم اعتماد بنفس و نا مطمئنی از شخصیت خود و دیگران شود. اگرچه كه همیشه یكسری از دلایل باعث می گردند كه زنی احساس كند لازم است دارای روابط جنسی خارج از چهارچوب همسر خود باشد ، اما عموما خیانت به همسر نتیجه یكسری نارضایتی ها در یكسری مسائل می باشد.
همیشه زنان بدلایل مختلفی دست به خیانت میزنند اما در مورد زنان اینگونه نیست كه به مانند مردان اگر شرایط لازم شد بلافاصله اقدام به خیانت نمایند! آنها از قبل آماده این عمل می گردند و بندرت به جایی می رسند كه حال به هر دلیلی كه صلاح می دانند خیانت كنند. اما اینكه به چه دلیلی خیانت می كنند با اینكه دلایلی كه خیانت در ذهن آنها شكل گرفته چیست زمین تا آسمان فرق می كند .در مورد خیانت زنان و دلایل انجام آن زیاد نوشته شده اما در مورد اینكه چگونه این مسئله در ذهن آنها تشكیل می گردد بندرت نوشته شده و اینبار تصمیم به توضیح پاره ای از این دلایل دارم .من اعتقاد دارم كه هیچ زنی خیانت نخواهد كرد مگر به سمت آن كشیده شود. اعتقاد دارم كه زنها مثل كامپیوتر های امروزی هستند كه برای هك كردن و بدست گرفتن اختیار آنها باید به نوبت پورتهای آنها را باز كنید تا در نهایت بتوانید به آن دست یابید! نفوذ به كامپیوتری كه پورتهای آن بسته باشد به آسانی صورت نخواهد گرفت. زنی كه اقدام به خیانت می كند از مدتها قبل پورتهای خود را بدلایل یكسری اتفاقات باز كرده است. چراكه در حالت معمولی این پورتها توسط شما اشغال شده و بسته اند. و اعتقاد دارم مردان همیشه احتمال خیانتی را برای خود قائل هستند . بنظر من اگر زنی بخواهد مردی را به دام بیاندازد حتی خدا هم نمی تواند بداد آن مرد برسد! در نهایت وی به دام می افتد. اما زنان بصورت معمول اینگونه نیستند و نمی توان همیشه آنها را برنده شد. اگرچه كه همه ماها معتقد هستیم كه هیچ عذری برای خیانت جائز نیست اما خود مردان هم همیشه عقیده دارند كه این در ژنتیك آنها نهفته است كه با زنان مختلف باشند. من بشخصه فكر می كنم این برای زنان هم صادق است و امروزه این حس در آنان در حال بیدار شدن است.بخاطر داشته باشید كه هیچكدام از دلایل زیر دلیل خیانت نیست بلكه تنها چیزی است كه ذهن وی را برای خیانت آماده می سازد.

برای خیانت خیلی ها درجات مختلف قائل می گردند.از خود ارضایی گرفته تا دیدن تصاویر جنسی یا حتی خیالات شخصی و یا فانتزی ذهنی یكنفر مبنی بر داشتن سكس با فرد دیگری برای بعضی ها خیانت به حساب می آید.من كاری ندارم كه دیگران چه فكر خواهند كرد و اعلام می كنم منظور از خیانت در این مقاله همان تعریف قدیمی مبنی بر داشتن روابط جنسی با یك مرد غریبه منظور می باشد. از طرف دیگر همانطور كه خیلی وقتها نوشته بودم بعضی ها چه زن و چه مرد ، فقط یك توریست در دنیا هستند.اگر همسر شما چنین فردی می باشد و عادت به دیچ كردن و خیانت كردن داشته باشد و یا دوست دختر شما عادت داشته باشد كه مدتی را با هركسی بگذراند این سطور برای شما دردی را دوا نخواهد كرد چراكه وی به هر حال با شما نخواهد ماند.
زنان بسمت خیانت كشیده می شوند چون توجه شما قطع شده است و دیگران بیشتر متوجه شده اند!
سعی نمی كنم خیلی پیچیده كنم. در ساده ترین حالت شما بر خلاف روزهای نخستین كه مدام به وی توجه داشتید و همه رفتار وی را زیر نظر می گرفتید و حتی از نفس كشیدن وی تعریف می كردید ، دیگر اینكار را نمی كنید.آقایان معمولا قبل از بدست آوردن فردی تمام زور خود را می زنند و از انواع و اقسام ترفندها استفاده می كنند.گاهی هم مجبورند توجه بیش از اندازه و غیر واقعی نشان دهند. در نتیجه ظرف زنان را بزرگتر خواهند ساخت.پس از بدست آوردن فرد شروع به دم جنباندن می كنند و بازی در می آورند و دیگر خیالشان هم نیست.در بهترین حالت اگر حتی خواهان شدید وی باشند قدرت پاسخگویی به ظرفی را كه ساخته اند ندارند و همیشه زنان می نالنند كه چرا به ما كم توجه می كنید.در مثال ساده اگر همسر شما رنگ موی سر خود را عوض كرده ، هرچند یك درجه روشنتر و شما نفهمیدید یا چیزی نگفته اید مطمئن باشید كه اولین پورت را برای ورود هكر باز كرده اید. باید بخاطر بسپارید كه قابلیت چرب زبانی شما باید بعد از تشكیل رابطه بجای اینكه ذخیره گردد یا در انتظار به تور انداختن زن دیگر گردد یا صرف جمع آوری گند هایی شود كه زده اید یا دروغ هایی كه خواهید بافت بهتر است صرف خود رابطه شما گردد! برای شما یك جمله یك خطی كه چقدر فوق العاده شدی ، حتی اگر هیچ تغییری هم نكرده باشد ، می تواند خیلی به شما در رابطه كمك كند. اگر در مبنای سكس بخواهیم حرف بزنیم اینكه شما شروع كرده اید به توجه كردن به خود ، مدام تكرار یكسری حركات ، سكوت در رابطه ، سكسهای كوتاه مدت و سریع ، ارگاسمهای شخصی ، حركات ثابت و یكنواخت و مسائل اینچنین اولین چیزی كه باعث می گردید این است كه وی ممكن است از رایحه بدن فرد دیگری كه از كنارش رد شده بیشتر از شما خوشش بیاید! حالا شما هی این مسائل را شدیدتر كنید تا وی هم درجه خوش آمدنش را بیشتر كند! ببینیم كی آخر سر می بازد!
بیاموزیم:
در ابتدا اولین چیزی كه به زن می فهماند رابطه دارد كمرنگ می گردد و از حالت شیرین آن خارج می گردد و وی را آسیب پذیر و نفوذ پذیر در برابر دیگران می كند این است كه شما كم توجه شده اید.
زنان بسمت خیانت كشیده می شوند چون كینه دارند .چون شما با آنها صادق نیستید.
باز هم پیچیده نمی كنم. همه جور صداقت.همه جا از انواع آن خوانده اید و من آنها را دوباره نمی گویم .بلكه مدل دیگری را عرض می كنم. عدم صداقت شما از زمان ازدواج و زمانی كه به خواستگاری وی می رفتید گرفته تا زمانی كه مال شما شد. در مورد دوست دختر شما از زمانی كه می خواستید وی را بدست آورید تا زمانیكه بدست آوردید. منظورم عدم صداقت شما با ذهنتان است. یعنی اگر دوست دختر شما یا همسر شما ، فرقی نمی كند ، دلش می خواسته كه با شما اندكی در خیابان راه برود و شما بر عكس فشار وارد می كنید كه زود به خانه بروید كه سكس راه بیاندازید! شما چیزهایی گفته اید كه بعدا حاضر به انجام آنها نشده اید.شما وعده هایی داده اید كه نخواستید به آن عمل كنید.شما حتی حرف از ازدواج هم زده اید شما همه كار كرده اید و در نهایت مدام فلسفه بافی كرده اید تا دروغ هایتان را توجیه كنید. این در خوش بینانه ترین حالت (دوست دختر ) به شما بعد از جدایی ضربه نخواهد زد و مالیات آن را نفر بعدی پس خواهد داد! در ساده ترین حالت شما نفر بعدی هستید كه با این دختر دوست می شوید! و در بدترین حالت شما صادقانه ازدواج نكرده اید.شما زن گرفته اید چون سكس می خواستید ، چون طرف خوشگل بوده ، چون طرف موقعیت داشته ، چون سن شما سن ازدواج بوده و هر چیز دیگری.شما صادقانه زن نگرفته اید و در طول زندگی این مسئله مدام به چشم خواهد خورد.زنان چیزی به شما نخواهند گفت اما این نیز دلیلی می گردد برای كشش به سمت باز كردن پورت دیگری برای نفوذ پذیر شدن در برابر كسانی كه در موقع مناسب حرفها و برخوردهای مناسبی كنند!!
زنان بسمت خیانت لبخند خواهند زد چون شما آدم روز اول نیستید.
بله.شما الان زن دارید.یا دوست دختر دارید.شما الان مثل روز اول كه نداشتید و تمام زورتان را میزدید كه بدست بیاورید نیستید! شما دیگر به خود نمیرسید.اصلاح گه گاه می كنید.حمام كرده نیستید.ورزش نمی كنید.مسواك تك و توك می زنید.لباسهای شما دیگر اهمیتی ندارد كه چه ماركی است. شما خیلی با حوصله بودید.شوخ طبع بودید.وقت داشتید اما اكنون به نظر می آید كه همه چیز دارد حوصله شما را سر می برد و یا شما را عصبی می كند.شما قبلا جك های ركیك نمی گفتید. شما مودب بودید.قاه قاه بلند نمی خندیدید.آرام و مطمئن بنظر میرسیدید. این را هم بگم شما قبلا كه مخ میزدید خیلی بچه پولدار بودید!! لاف میزدید نه؟ بسیار مشخص است.هزینه بی خود ندهید.چیزی از خود نسازید كه نیستید. زمانی كه آشنا می گردید هزینه زیاد ندهید توضیح بی خود ندهید.نقش كسی كه نیستید را بازی نكنید.بعد از بودن و یا بدست آوردن حال چه در غالب ازدواج چه دوستی، لطفا خودتان باقی بمانید! آیا چون دیگر قرار نیست كسی را تحت تاثیر بگذارید به خود نمیرسید؟ آیا ماجرا " همینه كه هست " می باشد؟ آیا دیگر اهمیتی ندارد؟ آیا شما زنان را نمی شناسید؟ كه چقدر به نمایش همسر خود حساس هستند؟ چقدر مهم است كه چه هستید؟ حال اگر دیگر آنچه كه آنها می خواهند نیستید بدانید كه :
زنان پورتی همیشه باز ، برای تحت تاثیر قرار گرفتن توسط افراد جنتلمن و خوش تیپ در خود دارند.تنها چیزی كه باعث نمی شود در ابتدا از آن چیزی رد شود این است كه شما در حال ارتباط با آن هستید و پورت قبلا مشغول شده ولی اگرشما جایگاهتان را فراموش كنید دیگر پورت را آزاد گذاشته اید برای كسانی كه بدنبال ماجرا می گردند!
زنان به سمت خیانت می روند چون یك نفر به آنها می فهماند كه با وی تحت فشار نیست!
سعی نكنید آقای باحال باشید! سعی نكنید آقای همه چیز دان باشید و یا كسی را مدام به خاطر عقیده اش بكوبید (قابل توجه خودم!) سعی نكنید مدام كسی را برای بودن با شما تحت فشار بگذارید.زنان گاهی شدیدا پورتهای خود را OPEN می گذارند چرا كه از مشغول بودن آنها توسط شما خسته شده اند! آنها حوصله شان سر رفته ازاینكه نمی توانند راحت باشند . با شما چرت بگویند و یا حرفهای ساده بزنند.هر چیزی در مقابل شما خسته كننده شده. این شرایط خطرناكی است و براحتی فرد دیگری می تواند وارد شده و كنترل پورت را بعهده بگیرد.همیشه خیلی ساده است كه دوست دختر فردی كه دو سال است با یكنفر بوده را گلابی كنید تا اینكه فردی را كه 3 ماه است با كسی دوست شده.همیشه زنانی كه بالای پنج سال از زندگی مشتركشان می گذرد آسانتر از كسانی كه تازه عروس هستند فریب می خورند. زنان حسی برای هیجان دارند.اینكار یك هیجان برای آنها به حساب می آید .هیجانی برای فرار از روزمرگی شما ! اگر روزی وی بشما بگوید كه مورد توجه فردی با لیاقت قرار گرفته بوده ولی به شما خیانت نكرده چون شما را دوست داشته شما اینبار بدانید كه چه سعادتی داشتید كه خطر رفع شده . چه سعادتی كه به شما اعلام كرده و چه سعادتی كه اكنون می دانید دلیل آن چیست!
آنها خیانت را می پذیرند چون شما اینكار را كرده اید یا نشان داده اید اینكاره اید!
دیگر از این واضحتر؟ دلیل نمیشود بگوییم كه هر مردی خیانت كرد زنش به وی خیانت خواهد كرد! اما اینكه زن بداند شما كلا آدم مطمئنی نیستید و یا خیانت كرده اید باعث می شود كه وی نیز در مراقبت از پورتهای خود آن شكیبایی لازم را بخرج ندهد و اگر در شرایطی قرارا گرفت كه مورد نفوذ توسط بیگانه ای قرار گرفت آن استقامت لازم را نشان ندهد. نكته دیگر می تواند حتی انتقام باشد.وی می خواهد انتقام بگیرد و از همانجا بشما ضربه بزند.آنها سریعا تصمیم نمی گیرند.بلكه صبر می كنند و شاید به زبان شما را هم ببخشند.شاید تا حدی ذهنی هم شما را ببخشند.اما اینبار نرم افزاری را در حافظه خود نصب كرده اند كه منتظر سیگنالهای لازمه است! وی احتمالا نزدیكترینهای شما را انتخاب خواهد كرد.عموما به دو دلیل.یكی اینكه در اصل نمی خواهد در لحظه كاری انجام دهد و نزدیكان شما با وی هستند و موردی هم نیست.ناگهان یكی از نزدیكان بازی را نا خواسته یا خواسته انجام می دهد و اینبار این حركت بجای اینكه مثل همیشه دفع گردد جذب می گردد و مراحل بعدی و در نهایت خیانت! دوم اینكه وی می خواهد بیشترین ضربه را به شما بزند! در نتیجه بهتر است خیانت نكنید و یا اگر قبلا اینكار را كرده اید باید تمام حواس وی را به خود معطوف كنید و به وی اطمینان بدهید كه دیگر این مسئله تكرار نخواهد شد.نه با زبان بلكه با عمل. از هرگونه كاری كه حتی نزدیك به این باشد كه وی حس كند ممكن است شما كاری كنید نیز بپرهیزید.زندگی سختی خواهید داشت!
زنان به خیانت می اندیشند چون همیشه دنبال بهترینند!
این پورت هیچگاه توسط شما نه استفاده میشود و نه توسط آنها بسته! این یعنی زنان همیشه مردان را یك مشت خوك خیانتكار می پندارند اما خود همیشه در شرایط لازم، همیشه زندگی خود را به مرد بهتری خواهند فروخت! كاری كه شما می كنید این است كه شناسایی كنید كه چقدر طرف مورد نظر شما از این پورت استفاده می كند.اكثر دختران نفوذ از این پورت را چندان جذاب نمی دانند.آنرا نمی بندند اما به نفوذهای آن نیز توجهی نمی كنند.اینگونه افراد نگرانی خاصی را نباید برایشان قائل شد.آنها با داشتن یك وضعیت ساده عملا هرگونه دیتا و یا استفاده از پورت را مهم نخواهند دانست.اما گروهی از دختران هستند كه بدنبال صعود به قله های بالا هستند.اینها مانند گرگدن فقط به سمت جلو می دوند و همه چیز را جلویشان خراب می كنند.اینها نگران چیزی نیستند.اینها از همه چیز استفاده می كنند . هدف وسیله را برایشان توجیه می كند.انها پول و موقعیت و همه چیز می خواهند.فقط یه توصیه.اگر سر قرار بودید و دیدید فرد مورد نظر شما اینگونه است به آرامی محل را ترك كنید.این افراد شما را براحتی خواهند فروخت



لطفا مدیران عزیز اگه مطلب رو بدرد نخور دیدن فقط تاپیک رو پاک کنند چون بنظرم مفید اومد اینو اینجا زدم متشکر

 

Reza021

Registered User
تاریخ عضویت
16 می 2007
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
19
محل سکونت
UNKONWEN YET
چند تا پاراگراف هم از قلم انداختي ها!
 

_Love_Coder_

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
3 مارس 2007
نوشته‌ها
738
لایک‌ها
128
محل سکونت
تهران
متن عالی و پخته ای بود

I Ever Of Read Your Text Useful Enjoy
Thank My Dear​
 

meysam77

Registered User
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2008
نوشته‌ها
357
لایک‌ها
7

تایید میشه

خلاصشو بگو بینیم حرف حسابت چیه ؟

بعدشم ....... چه معنی داره ، مگه حتما نباید انگیزه ی انجام کاری باشه تا اون کهر انجام نشه ؟ این نوعی اعتراف به حیوانیت و قریزه محوری صرف است

یعنی ما با شخصی گناه کار و بد ذات طرف هستیم یا لااقل چنین دیدی نسبت به انسان ها داریم که حالا باید انگیزه ی انجام کار بد رو ازشون بگیریم تا کار بد انجام ندن


در این صورت ما یک زن خائن داریم که بهمون خیانت نکرده ؛ یعنی آب ندیده وگرنه شناگریش رو شناگره !


وقتی شخصی خوبه که در صورت توانایی بد بودن و داشتن انگیزش و ..... بد نباشه ، وگرنه آتش زیر خاکستره ، چهره ی میش دارد و گرگ است @

با تشکر
 

hamed1297

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2005
نوشته‌ها
2,710
لایک‌ها
8
سن
41
محل سکونت
shiraz
تا یکی بیاد اینهمه رو بخونه بهش خیانت شده رفته.

چکیده رو بفرمایید.
 

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
35
محل سکونت
کرج
برای ملتی که حوصله خوندن 5 تا پاراگراف رو ندارن همون زن خیانتکار گیرشون بیاد بهتره
 

hamed1297

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2005
نوشته‌ها
2,710
لایک‌ها
8
سن
41
محل سکونت
shiraz
برای ملتی که حوصله خوندن 5 تا پاراگراف رو ندارن همون زن خیانتکار گیرشون بیاد بهتره
ترسوندیم.برم بخونم ببینم چی میگه.
 

mhaf

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 فوریه 2006
نوشته‌ها
1,617
لایک‌ها
314
سن
35
محل سکونت
کرج

sIiiS

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 آپریل 2004
نوشته‌ها
4,848
لایک‌ها
181
محل سکونت
اصفهان
یا علی !
چقدر زیاده ، کسی نتیجه گیری داشت بگه ما هم بشنویم
 

hamed1297

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2005
نوشته‌ها
2,710
لایک‌ها
8
سن
41
محل سکونت
shiraz
من متنو تایید نکردم
فقط خواستم بگم یکم خجالت بکشید
4 تا خط رو نمیخونید میخواید کجای دنیا رو بگیرید
منم متنبه شدم و خوندم.چرا میزنی خوب.
 

Michael Angelo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2009
نوشته‌ها
120
لایک‌ها
1
محل سکونت
ددر
ازدواج نکنید تا بهتون خیانت هم نشه .
 

seyedashraf

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2006
نوشته‌ها
180
لایک‌ها
0
خلاصه :
با دخل و تصرف

زن نگير
ميگيري هر روز رابطه زناشويي رو استاد كن كه حال هواي خيانت حتي به ذهنش نرسه (تيريپ خسته :D)

دروغ گفتم اصلا نخوندمش
زياد بود
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,523
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
خوندنش خالی از لطف نیست
فک نمیکنم 10 دقیقه هم بیشتر زمان ببره
 

fozool

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2004
نوشته‌ها
895
لایک‌ها
36
محل سکونت
تهران
كلا ميگه سعي كنيد هرچي پورت باز زنتون داره ببنيد وگر نه ...............
اما چكار كنيم كه زناني الان كلا در س*س سردن بر خلاف مردا ............
 
Last edited by a moderator:

Michael Angelo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2009
نوشته‌ها
120
لایک‌ها
1
محل سکونت
ددر
یکی از راهاش هم اینه که فحش بزاری دی:
 

Benyaminj

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 آگوست 2005
نوشته‌ها
4,528
لایک‌ها
1,888
محل سکونت
Tehran
خيانت تو ازدواجه چی؟ زنه خيانت بکنه؟
اين که ديگه اين همه بحث نداره..ميزنی می کشيش تموم ميشه.
 

Mr. Smith

Registered User
تاریخ عضویت
4 آپریل 2007
نوشته‌ها
843
لایک‌ها
23
محل سکونت
LovelyCrypto Planet
خيانت تو ازدواجه چی؟ زنه خيانت بکنه؟
اين که ديگه اين همه بحث نداره..ميزنی می کشيش تموم ميشه.

اون مال زمانیه که آدم بفهمه!! اگر نفهمید چی؟
تازه این همه میکشن. چه فرقی کرده؟
حالا چرا بحث رفته سر زنا؟ خیانت تو مردا که بیشتره!! اگر من گاها میشنوم یه زنی خیانت کرده روزی میبینم 10 تا مرد خیانت میکنن!!
 
بالا