برگزیده های پرشین تولز

رحمان رضائی رسماً تابعیت ایتالیایی گرفت

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
مدافع ايراني تيم فوتبال مسينا ايتاليا خبر خبرگزاري رسمي كشور ايتاليا مبني بر اين كه او در پي گرفتن تابعيت ايتاليايي است را تائيد كرد.

رحمان رضايي در گفتگو با ايپنا؛ در اين خصوص اظهار داشت: در پي گرفتن تابعيت ايتاليايي هستم و خبر خبرگزاري آنسا را تائيد مي كنم. فكر نمي كنم گرفتن تابعيت ايتاليايي كار عجيب و غريبي باشد و بسياري از فوتباليست هاي خارجي شاغل در ليگ ايتاليا اقدام به اين كار كرده اند.
وي تاكيد كرد: بسياري از فوتباليست هاي غير اروپايي در اين قاره، تابعيت كشورهايي كه در آن جا فوتبال بازي مي كنند را مي گيرند و من هم به زودي تابعيت كشور ايتاليا را خواهم گرفت تا يك شهروند ايتاليايي باشم.
رضايي گفت: بازيكني نظير كارلوس و رونالدو هم با حضور در رئال مادريد تابعيت اسپانيايي گرفته اند ولي كماكان در تيم ملي برزيل مشغول به بازي هستند.
در اين حال ناصر نوآموز، نايب رئيس فدراسيون فوتبال كشورمان گفت: مطمئن هستم كه رضايي اين كار را نخواهد كرد،
هر بازيكني آرزو دارد همراه با تيم ملي كشورش در مسابقات جام جهاني حضور داشته باشد، اگر قرار باشد رحمان به نحوي تبعه ايتاليا شود كه بحث ايراني بودنش زير سوال برود و اصلا فراموش شود، قانون فيفا مي گويد، ديگر حق حضور در تيم ملي ايران را ندارد.
وي افزود: البته من اين مسئله را به هيچ وجه باور نمي كنم. تا با خود او صحبت نكنم مطمئن نمي شوم كه او در تلاش است تا تابعيت ايتاليايي بگيرد.
نايب رئيس فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: حتي اگر رحمان رضايي قصد داشته باشد تابعيت مضاعف بگيرد، يعني جدا از بحث ايراني بودن بنابر تسهيل شرايط كاري از جمله رفت و آمد به دنبال گرفتن تابعيت باشد هم گمان نمي كنم تا سال 2010 موفق به گرفتن تابعيت دوم خود بشود.
نوآموز تصريح كرد: شايد رحمان رضايي چنين درخواستي داده است تا بتواند به عنوان يك شهروند ايتاليايي در آن كشوركارهايش را راحت تر انجام بدهد، اما در هر حال مطمئنم كه او اين پروسه را ادامه نخواهد داد.
وي در پايان گفت: اين خبر را از زبان شما مي شنوم، به طور حتم دادكان پس از شنيدن اين خبر وارد عمل مي شود و با رحمان رضايي تماس مي گيرد تا از چند و چون اين مسئله باخبر شود.
هر چند فكر مي كنم جاي نگراني نيست و رحمان رضايي احتمالا به دنبال بحث تابعيت مضاعف است نه اين كه تابعيت ايراني را كنار بگذارد و به طور كلي تبعه كشور ايتاليا شود


http://baztab.com/news/34100.php
 

mammad81

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2004
نوشته‌ها
1,516
لایک‌ها
23
سن
43
بابا شما چقد شورش میکنید این تابعیت مضاعف هست و برای اینه که یه بازیکن اروپایی حساب بشه و محدودیت سه بازیکن غیر اروپایی رو نداشته باشه
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا