برگزیده های پرشین تولز

رزولیشن دوربین مداربسته

asracctv

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2016
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
34
این روزها بسیاری از مردم متوجه اهمیت نصب و راه اندازی سیستم دوربین مداربسته گردیده اند.یک سیستم دوربین مداربسته متشکل از چندین دوربین مداربسته می باشد که به یکدیگر وصل شده اند و به تهیه فیلم هایی از منطقه تحت پوشش خود می پردازند.در حالیکه سیستم های امنیتی زیادی وجود دارند که می توانند به شما در حفاظت از دارایی های باارزشتان کمک کنند،بسیاری از انها در پاسخگویی به نیاز شما موثر نمی باشند.این مقاله مشخصات خاصی را که در هنگام خرید دوربین مداربسته با بهترین رزولیشن باید در نظر بگیرید به شما معرفی خواهد کرد.
1.به منظور انتخاب دوربین مداربسته با رزولیشن مناسب،ابتدا باید انواع رزولیشن های دوربین های مداربسته موجود در مغازه ها را بشناسید.
به عنوان مثال،همه رزولیشن های بالای 1 میلیون پیکسل معمولا مگاپیکسل نامیده می شوند.این در مورد دوربین های مداربسته نیز صادق است و می تواند در انتخاب یک سیستم دوربین مداربسته خوب که تصاویر شفافی را ضبط می کند، به شما کمک کند.همیشه به یاد داشته باشید که برای اینکه دوربین های مداربسته شما بتوانند تصاویری با کیفیت بالا ضبط کنند،انتخاب دوربین مداربسته با رزولیشن بالا بسیار مهم است.
2.همینطور شما باید ویژگی میزان نور مورد نیاز دوربین های مداربسته موجود در مغازه ها را نیز در نظر بگیرید تا این دوربین ها بتوانند پاسخگوی مناسبی به نیازهای شما باشند.
به عنوان مثال،اگر محل کار شما به طور شبانه روزی فعال است،شما نیاز به دوربین مداربسته ای دارید که بتواند هم در طول روز و هم در طول شب تصاویر عالی را ضبط کند. در حالیکه اکثر دوربین ها نیازمند نور کافی برای ضبط تصاویر با کیفیت می باشند،شما دوربین مداربسته هایی پیدا خواهید کرد که می توانند در طول شب و با نور محدود فیلمبرداری کنند.خوشبختانه با دوربین مداربسته های دید درشب مدرنی که امروزه تولید شده اند،شما می توانید تصاویر با کیفیتی بدون وجود نور کافی در محیط ضبط کنید.
ادامه مقالات در سایت asracctv.com
منبع: دوربین مدار بسته asracctv.com
 
بالا