برگزیده های پرشین تولز

رستوران رویال استار کیش

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,887
لایک‌ها
15,987
محل سکونت
@takhfif_100
رستوران رویال استار کیش



رستوران رویال استار کیش در تاریخ یکم اسفند ماه سال نود و یک فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر این رستوران قابلیت پذیرایی از صد و پنجاه میهمان را دارا می باشد که صد نفر در داخل رستوران و پنجاه نفر در تراس رستوران پذیرایی می گردد.

  • ساعت کاری: ظهر تا بعد از ظهر, بعد از ظهر تا شب ، نوع غذاها:ایرانی, فرنگی ، تعداد میز:۱۱۰ نفر ، امکانات:اینترنت بدون سیم, سرویس بهداشتی, رزرو میز برای مراسم


غذا های رستوران رویال استار کیش

این خوراک شامل سه تکه ( گوشت، مرغ، ماهی ) می باشد که تماما روی چْدن و بدون استفاده از روغن گریل میشوند. بعنوان Sidedish در کنار این خوراک ( سیب زمینی سرخ کرده، و سبزیجات پخته ) سرو می گردد. این خوراک را به تمامی کسانیکه نسبت به مصرف روغن و خوراکهای چرب حساسیت دارند پیشنهاد مینماییم.





استیک گوشت


استیک به انگلیسی (Steak) ‏به قسمتی از گوشت راسته گاو گفته می‌ شود که دارای رگه‌ هایی از چربی است. این گوشت را یا بر روی آتش کباب می‌ کنند و یا در روغن سرخ می‌ نمایند. استیک را معمولاً در کنار سیب‌ زمینی و انواع سبزیجات پخته‌ شده و سالاد سزار صرف می‌ کنند. این خوراک از لحاظ مزه شبیه کباب برگ و کباب چنجه میباشد و در کشورهای مختلف نیم‌ کره شمالی به سبک‌ های متفاوت و متنوع پخته می‌ شود.

ورودی ها:
 
بالا