برگزیده های پرشین تولز

kishnets

Registered User
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
595
لایک‌ها
1
سن
28
محل سکونت
کیش
رستوران فودلند
کیش جزیره متفاوت هاست، جایی که مردم از آن انتظار متفاوت بودن دارند و رمز مشترک مجموعه های موفق جزیره کیش، همین تفاوت است. فودلند، سرزمین غذای کیش، نامی که امروز از یک فکر خلاقانه به واقعیتی زیبا بدل شده است. این رستوران در کنار زیباترین ساحل کیش، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر ٢٠٠٠ متر مربع یکی از بزرگ ترین و متفاوت ترین رستوران های جزیره کیش و کشور است.
تور کیش تیر 95


زمانی که به رستوران فودلند قدم می گذارید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی داخلی بی نظیر این رستوران می باشد. فضایی که مانند یک لابی مجلل، آرامشی بی نظیر را برای مهمانان خود به ارمغان آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه ای است. سامان پیمان پور (مدیرعامل) یکی از جوان ترین افراد فعال در حوزه مراکز پذیرایی جزیره زیبای کیش می باشد که تفکر خلاق جوان پسند این رستوران، در بخش های مختلف آن به وضوح قابل رؤیت است.



هدف اصلی از تأسیس رستوران فودلند کیش، ارائه غذای با کیفیت، متنوع و با استاندارد بین المللی، جهت خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد. تنوع غذایی این رستوران در جزیره کیش و شاید کل کشور منحصر به فرد بوده و در حال حاضر بیش از 100 نوع غذا، پیش غذا و دسر از کشورهای مختلف در منوی غذایی این رستوران وجود دارد. همچنین وجود بخش مجزایی برای ارائه انواع فست فود در نظر گرفته شده و برندهای غذایی معروفی چون republic، fudo، lime، chill out، cafe در آن جا خوش کرده است و به راستی این مجموعه اولین رستورانی است که معنای یک فود کورت واقعی را برای مهمانان خود ترسیم می کند.

در فضای این رستوران بزرگ، دو کافی شاپ مجزا نیز طراحی شده است، یک کافی شاپ مدرن جهت سرو انواع بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و یک کافی شاپ مراکشی با نام "لیالی" به همراه پذیرایی چای و قلیان که پس از سرو غذا در تالارهای اصلی به راحتی نمی توان از کنار آنها گذشت. اکثر مواد غذایی و ادویه جات مصرفی این رستوران از خارج از کشور و با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی صنایع غذایی تهیه می شود. همچنین در کل فضای این رستوران استفاده از اینترنت پرسرعت WiFi، رایگان می باشد. رستوران فودلند از سال 1389 فعالیت خود را در این جزیره مرجانی آغاز نموده است. استقبال بی نظیر مسافران و ساکنان کیش از این رستوران زیبا، نشانگر تفاوت سطح ارائه خدمات و فکر نوین مالک و مدیران رستوران فودلند بوده که سبک جدید از رستوران داری در ایران را ارائه نموده است. رستوران فودلند به عنوان یکی از 4 رستوران برتر جزیره کیش معرفی می گردد. همچنین مدیران این رستوران با کمال میل آمادگی دارند تجریبات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهند.



تور کیش امکان این را برای شما فراهم می کند تا بتوانید از این رستوران بسیار زیبا ولوکس وامروزی بهره ببرید و وشبی توام ب آرامش را به عزیزانتان هدیه بدهید و سفر خود را به کیش خاطر ساز کنید.



مزایا رستوران فودلند نسبت به سایر رستورانهای جزیره کیش برای مسافران:

1- کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب

2- نزدیکی به زیبا ترین ساحل کیش،ساحل مرجان کیش و مرکز خرید مرجان

3- داشتن فضا لوکس و آرام

4- امکان سفارش انواع فست فود، غذاهای سنتی، انواع دسر و بستنی، چای و قلیان و...

آدرس: کیش، انتهای لاین غربی بازار مرجان، جنب دانشگاه شیراز. تلفن: 44466333 – 076
 
بالا