برگزیده های پرشین تولز

رستوران های برتر دنیا

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
رستوران های برتر دنیا
همانطور که میدانیم غذا برای همه ی افراد، اهمیت فوق العاده ای دارد و غذا خوردن یکی از کارهای مورد علاقه انسان است . به همین دلیل یکی از جاذبه های گردشگری هر شهر و کشوری در کنار مکان های گردشگری آن، رستوران ها و غذاهای مخصوصی است که در آن جا سرو میشود. بسیاری از مردم، از این سر دنیا به آن سر دنیا سفر می کنند تا بتوانند غذاهای مختلف را بچشند و از طعم غذاهای خوشمزه لذت ببرند. قطعا سفر بدون مزه كردن غذاهاي محلي آنجايي كه به آن سفر كرده‌ايد بي‌معني است. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم که در این پست همراه ما باشید تا با 5 رستوران برتر دنیا آشنا شوید.

1. رستوران نوما
رستوران نوما در کپنهاگ دانمارک یکی از برترین رستوران های دنیاست که سال ها است رتبه اول را در مجله انگلیسی رستوران‌ به خود اختصاص داده است . سبک غذاهای رستوران نوما، غذاهایی است که در شمال اروپا و اسکاندیناوی سرو میشود اما غذاهای مدرن و محصولات بومی نیز در این رستوران پخته میشود .اگر چه اکثر غذاهای این رستوران را غذاهای دریایی تشکیل داده اند، اما معروف ترین غذای این رستوران «مرغ و تخم مرغ» است.

1(6).jpg



2. رستوران ال سلر د کان روکا
یکی دیگر از برترین رستوران های دنیا رستوران ال سلر د کان روکا است که در جیرونای کاتالونیا و در اسپانیا قرار دارد. ترکیب غذاهای سنتی کاتالانها و استفاده از تکنیک های منحصر به فرد در تهیه غذا و همچنین میهمان نوازی کارکنان رستوران از جمله نقاط قوت این رستوران هستند . در تور اسپانیا یاد تان باشد حتما برای خوردن غذاهای مدرن اسپانیا به این رستوران مراجعه کنید. غذای مشهور این رستوران شاه میگو کبابی و مخلفات خاص آن می باشد.

2(5).jpg



3. رستوران اُستریا فرانچسکانا
دیگر رستوران برتر دنیا رستوران اُستریا فرانچسکانا است که در کشور ایتالیا و در شهر مودنا قرار گرفته است. منوی این رستوران همواره گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است و این رستوران توانسته است با ارائه غذاهای متنوع سنتی خلاقانه، مشتریان زیادی را به خود جذب کند. اگر گذرتان به ایتالیا افتاد و به دنبال رستورانی با محیطی مناسب ، غذایی بینظیر، و سرویسی عالی بودید، اُستریا فرانچسکانا را فراموش نکنید. از جمله بهترین غذاهای این رستوران ، کباب دنده با سس بالزامیک است، پاستا نیز دیگر غذای خوشمزه این رستوران است که میتوانید در تور ایتالیا از آن لذت ببرید.

3(6).jpg



4. رستوران ایلون مدیسون پارک
در مقابل میدان مدیسون در نیویورک رستورانی با نام ایلون مدیسون پارک قرار گرفته است که یکی دیگر از بهترین رستوران های دنیا است . در منوی فصلی این رستوران بیشتر از محصولات کشاورزی و آشپزی سنتی نیویورک استفاده شده است . بهترین غذای این رستوران صدف خوراکی غلتابی با سس مخصوص و ریشه کرفس همراه با صدف حلزونی و آبگوشت ماهی یا صدف فوق العاده دیگر غذاهای محبوب این رستوران بشقاب غذای فوندو است که با کدوی کباب شده، سالاد و سبزیجات تهیه می شود. اگر مایل باشید میتوانید در اتاق های این رستوران که برای مهمان ها در نظر گرفته است استراحت کنید.

4(5).jpg



5. رستوران دینر
رستوران دینر در لندن یکی دیگر از بهترین رستوران های دنیاست که میتوانید غذاهای سنتی بریتانیا را در آن امتحان کنید . علاوه بر این ، رستوران دینر با خلق غذاهایی با تکنیک های جدید شما را یاد غذاهای قرن چهاردهم انگلستان می اندازد. اختاپوس کبابی ، غذای خوشمزه و معروف این رستوران می باشد. اگر به لندن سفر کردید حتما به این رستوران هم سر بزنید و علاوه بر جاذبه های این تور، از غذاهای خوشمزه که در رستوران های آن سرو میشود نیز استفاده کنید و لذت ببرید.

5(2).jpg
 
بالا