برگزیده های پرشین تولز

رستوران Suvarna Mahal جیپور-رستوران های هند

indianet

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2016
نوشته‌ها
559
لایک‌ها
0
سن
28
محل سکونت
هند
رستوران Suvarna Mahal جیپور-رستوران های هند
همانگونه که می‌دانید مشخصه اصلی غذاهای هندی که باعث تمایز آن از غذاهای دیگر شده است استفاده زیاد از ادویه و به‌خصوص فلفل است. هر یک از مناطق مختلف هند دارای غذای رایج مخصوص به خود است. برای مثال در شمال هند نوعی نان به نام Roti و در مناطق جنوبی برنج به عنوان غذای اصلی مردم شناخته می‌شود. اما در هر صورت و در هر منطقه فصل مشترک تمام غذاهای هندی، ادویه و فلفل زیاد است.
تور هند پاییز 95
در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند رستوران در مناطق مختلف هند آشنا کنیم.

رستوران Suvarna Mahal جیپور
اگر می‌خواهید از شما در رستوران مانند یک ماهاراجه پذیرایی شود، حتما سری به این رستوران ویژه بزنید. دیدن ظرف‌های طلا و نقره کاری شده و برخورد خدمه مشتاق به تاریخ کهن هندوستان برای هر تاریخ دوستی بسیار جذاب و خاطره انگیز است. آنچه پادشاهان هندو به‌ عنوان غذا در دربار خود صرف می‌ کردند را می‌ توانید در منوی این رستوران مشاهده کنید. مانند: murgh tikka zaffrani ، dahi ka mass و برای کسانی که اهل سبزیجات هستند papad ki sabzi.
تور هند نوروز 96
با همراهی با تور هند به راحتی امکان استفاده از این رستوران بسیار شیک و پر طرفدار را دارید. توصیه می کنیم در سفر خود به هند حتما از این رستوران شیک دیدن نمایید و سفرتان را برای خود و عزیزانتان خاطره انگیز کنید.





رستوران Suvarna Mahal جیپور-رستوران های هند





رستوران Suvarna Mahal جیپور-رستوران های هند
 
بالا