برگزیده های پرشین تولز

رنو مگان ۲۰۱۸ RS در ۲۶ می در معرض دید عموم قرار می گیرد

xixer

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2017
نوشته‌ها
32
لایک‌ها
0
سن
36
با تأیید کمپانی رنو، مگان RS 2018 اولین نمایش عمومی امسال خود را در Monaco Formula One Grand Prix که در ۲۶ می برگزار می شود، انجام می دهد. این نمایش قبل از رونمایی رسمی این خودروست که در ماه سپتامبر طی نمایشگاه ماشین فرانکفورت انجام خواهد شد.

جالب اینجاست که خود کمپانی رنو اعلام نکرده است که رونمایی از مگان RS در موناکو، رونمایی کامل این خودروست اما این را تأیید کرده است که در این مراسم مگان RS با یک لباس اسپورت زرد و مشکی که رنگ های امضای رنو اسپرت هستند، حاضر خواهد شد که نمایانگر چهلمین سالگرد حضور این کمپانی در عرصه ی فرمول ۱ است.

این خودرو توسط نیکو هالکنبرگ، راننده ی رنو در مسابقات فرمول ۱ در روز جمعه ۲۶ می در این جاده ی خیابانی معروف رانده خواهد شد.

تصویر پروتوتایپ منتشر شده از مگان RS 2018 به دو مسئله اصلی اشاره می کند که بیانگر شکل ظاهری این خودرو هستند. نکته ی اول، حالت تهاجمی سپر جلو و نکته ی دوم، چراغ های مه شکن ۳ ال ای دی است که به شکل پرچم شطرنجی درآمده اند، مثل رنو کلیو و کلیو RS 16 کانسپت.



2018-renault-megane-rs-1024x512.jpg




در اوایل این ماه تصویری واضح از قسمت عقبی مگان RS 2018 بصورت آنلاین منتشر شد. تصویری که در پایین میبینید همان تصویر است که همانطور که میبینید در آن یک دیفیوزر عقب با خروجی اگزوزی که در وسطش قرار دارد، خودنمایی می کند.



renault-megane-rs-rear-leak-ferd-1024x512.jpg




فعلا مشخصات دیگری مثل وضعیتی که زیر کاپوت وجود دارد و اینکه آیا پرچمدار مگان با یک گیربکس دستی ارائه می شود یا با یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه، و یا با هر دوی اینها، وجود ندارد. اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو بعد از مراسم Monaco Formula One Grand Prix که در جمعه ی این هفته برگزار می شود، و البته بعد از رونمایی رسمی از مگان RS 2018 در نمایشگاه فرانکفورت در سپتامبر، اعلام خواهد شد.

آیا مایل به ورود این خودرو به کشورمان و خرید آن هستید؟

منبع : https://www.shahremashin.com/mag/news/رنو-مگان-2018-rs/
 
بالا