برگزیده های پرشین تولز

روش انجام لیپوماتیک بازو و فواید آن

amirircom

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 فوریه 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
سن
34
لیپوماتیک بازو
لیپوماتیک بازو که برخی اوقات تحت عنوان برشیوپلاستی هم خوانده می شود , نوعی جراحی زیبایی است که با از میان بردن تراز مازاد پوست چربی های مازاد همراه است .

علاوه بر پیری و ژنتیک که هر دو در تولید چربی در بازو نقش دارا هستند , کسانی که در پی وزن ایده آل میباشند و با **** و ورزش این فرمان محقق نشده می‌توانند از فناوری توسعه یافته جراحی زیبایی به اسم لیپوماتیک بازو ها به کار گیری نمایند . متأسفانه این رویکرد برای هر فردی مطلوب نمی‌باشد , چون خواص ارتجاعی پوست و اندازه انقباض پذیری آن زیاد کلیدی است بدین معنا که با از میان رفتن چربی , پوست بتواند به مرور به شکل ارگانیک خود برگردد و جراح بعد از آن کار ناچار به انجام کار جراحی دیگر با تیتر بازوییوپلاستی بر روی بازوها نباشد .

روش انجام جراحی لیپوماتیک بازو
غالبا آب کردن و از میان بردن چربی های جمع شده در بازوها زیاد دشوار است . ورزش و **** غذایی مشخص و معلوم هم نمی تواند به طور شایان توجه تاثیر گذار باشد . به شما توصیه می‌کنیم که به وسیله جراحی لیپوماتیک چربی های سلولیت شده را از بدن بیرون نمایید و صاحب و مالک یک اندام ایده آل گردید . کاهش سایز در جراحی لیپوماتیک زیاد محسوس خواهد بود و این جراحی زیبایی نسبت به بقیه شیوه ها توان لیفت کنندگی بالاتری داراست که می‌تواند وضعیت الاستینه پوست را تا یه خرده محافظت کند .

در دنیای زیبایی روز جاری , بازوهای محکم و خوش فرم تمرکز اساسی زنانی است که در پی یک فیزیک بدنی خوب می‌باشند . با ارتقا سن یا این که ارتقا وزن , چربی در قسمت‌های بالایی بازوها می تواند تجمع یابد و ازبین بردن این چربی از روش **** غذایی و ورزش دوچندان طاقت فرسا خواهد بود . در صورت وجود این ایراد , لیپوماتیک یاری میکند تا این بافت چربی کاهش یابد . با به کارگیری از این راه انعطاف پذیر و مطلوب , دکتر معالج می تواند بازوهایی محکم و لاغر متناسب با سایر تن شما ایجاد کند .

مزایای لیپوماتیک بازو چیست؟
بعضی از محاسن و مزایای انجام کار لیپوماتیک برای بازو عبارت‌اند از :
لاغر و محکم شدن کل بازوها فارغ از شل شدگی
فارغ از برش , فارغ از به جا ماندن اسکار طولانی در حین بازو
زیر بیهوشی موضعی و خیر عمومی انجام میگردد
بهبود کانتور و ظواهر ماهیچه ها بازو
دستیابی پر سرعت به دورهٔ بهبود و حاصل در برهه زمانی زمان کوتاه
یک عدد دیگر از از مزایای لیپوماتیک قابلیت و امکان تزریق هم‌زمان چربی استخراج شده‌است , بعداز تخلیه چربی‌ها به علت این‌که درین شیوه آسیبی به چربی‌ها وارد نمی شود می‌توان چربی‌های استخراج شده را به نواحی متفاوت تن تزریق نمود

چه کسانی متقاضی ها قابل قبولی برای انجام لیپوماتیک بازو محسوب می‌شوند؟
عمل لیپوماتیک بازو می تواند نیز بر روی مردان و نیز زنانی صورت بپذیرد که در تندرست بدون نقص می باشند ولی با چربی‌های موضعی جمع شده در بازوهای خویش اختلال دارا‌هستند و حس اندوه میکنند .
 

sculpur

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 آگوست 2020
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
44
در حال حاضر برای پیکرتراشی بدن از روش های جدیدتری مثل اسمارت لیپو و عمل ویزر لیپو با ظرافت خیلی بالاتر و عوارض و دوران نقاهت کوتاه تر، استفاده میشه . البته برای حجم زیاد چربی مناسب نیست و نمیتونه جای لیپوماتیک روبگیره .
 
بالا