برگزیده های پرشین تولز

روش صحیح استفاده از کرم پودر برای زیبایی

imanghaderi

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2014
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
19
سن
33
محل سکونت
tehran
روش صحیح استفاده از کرم پودر برای زیبایی

کرم پودر می‌تواند سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی دهد، مخصوصا زمانیکه از بی خوابی رنج می‌برید یک کرم پودر خوب می‌تواند چهره خسته شما را به یک صورت شاداب تبدیل کند.

همیشه بدنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد و بعد از این تکنیک‌های آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورت‌تان استفاده کنید.

این ماده آرایشی مهمترین وسیله آرایشی در کیف شماست.با استفاده از یک کرم پودر خوب به راحتی می‌توانید جوش‌ها و لکه‌های پوستی‌تان را بپوشانید.من معتقدم که یک کرم پودر خوب براحتی پیدا نمی شود و یکی از رازهای عالم است.

این ماده آرایشی می‌تواند سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی دهد- مخصوصا زمانیکه از بی خوابی رنج می‌برید یک کرم پودر خوب می‌تواند چهره خسته شما را به یک صورت شاداب تبدیل کند؛ به دنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد و بعد از این تکنیک‌های آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورت‌تان استفاده کنید:

1- ابتدا با یک کرم روشن مخصوص زیر چشم آن نقطه را بپوشانید؛ این ماده آرایشی باید سریع جذب شده و بعد از مدت کوتاهی پوستی صاف و هموار از خودش به جای بگذارد.

2- از یک برس مخصوص کرم پودر یا از نوک انگشت‌تان برای زدن کرم پودر در نقاطی از پوست‌تان که نازک است استفاده کنید.مطمئن شوید که خوب آن را پخش کرده اید.

3- کنار خط ابرو و گوشه چشم‌تان را نیز با دقت کرم بزنید (در این مرحله باید خیلی دقت کنید؛ مراقب باشید کرم داخل چشم‌تان نرود).

4- بیشتر از آنچه فکر می‌کنید نیاز است کرم استفاده کنید و آن را با نوک انگشت‌تان پخش کنید.

5- اگر بعد از زدن کرم فکر می‌کنید باز هم دور چشم‌تان تیره است یک بار دیگر آن ناحیه را کرم بزنید.

6- برای داشتن دوام بیشتر کرم پودر، کمی پنکیک روی صورت‌تان بزنید و برای کنار چشمان‌تان از یک برس مخصوص استفاده کنید تا پودر داخل چشمان‌تان نرود.
امیدواریم نکات ارائه شده توسط این مقاله برای شما مفید بوده باشد.
 

sferesh

Registered User
تاریخ عضویت
27 نوامبر 2015
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
36
بالا