برگزیده های پرشین تولز

روش های افزایش بازدید وبلاگ

popino

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
سن
34
روش های افزایش بازدید وبلاگ
baz.jpeg


افزایش بازدید وبلاگ یکی از دغدغه های اصلی مدیران وبلاگ ها است. برای افزایش بازدید وبلاگ روش های متعددی وجود دارد که بعضی از آنها به کلاه سیاه و بعضی دیگر که تاثیر طولانی مدت دارند به کلاه سفید معروف هستند.

اولین قدم برای افزایش بازدید وبلاگ انتخاب یک ایده خوب است. از طرفی اسمی که برای وبلاگ خود انتخاب می کنید باید مرتبط با ایده شما باشد، همچنین انتخاب قالب متناسب با موضوع یکی از مهم ترین عوامل افزایش بازدید وبلاگ شما به حساب می آید.

یک سرویس دهنده مناسب برای خود انتخاب کنید، بلاگفا، پرشین بلاگ، میهن بلاگ گزینه های مناسبی برای شما هستند. به خاطر داشته باشید که برای افزایش بازدید وبلاگ خود آن را مرتب بروزرسانی نکنید تا وبلاگ شما در گوگل ثبت شود. بعد از اینکه مطمئن شدید وبلاگتان در موتورهای جستجو ثبت شده وقت به روزرسانی فرا می رسد. محتوای خلاقانه داشته باشید. در دنیای حاضر برنده اصلی کسی است که محتواهای خلاقانه در وبلاگ خود ارائه دهند نه اینکه به راحتی کپی پیست کند جالب است بدانید که گوگل به راحتی متوجه مطالب کپی پیست شده می شود و به شما امتیازی نمی دهد.

این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که بروزرسانی های وبلاگ خود را در ساعاتی که به روزرسانی ها حداقل است انجام دهید مثلاً در ساعات 3 تا 5 صبح، چرا که وبلاگ های به روزشده در صفحه اصلی سرویس دهنده درج می شود.

همیشه چند خط اول مطلب خود را بنویسید و بقیه متن را در ادامه مطالب قرار دهید. با این کار علاوه بر اینکه وبلاگ شما مرتب تر به نظر می رسد کلیک کردن کاربران بر روی ادامه مطلب باعث می شود که آمار بازدید وبلاگ شما بالاتر برود.

و بالاخره اینکه برای افزایش بازدید وبلاگ خود به تبادل لینک با دیگران صاحبان وبلاگ بپردازید اما به خاطر داشته باشید که با هر وبلاگی تبادل لینک نکنید.
 

talakaran

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2016
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
15
من هیچوقت سئو کار های سیاه دوست ندارم چون در کوتاه مدت خوب ولی بلند مدت باعث بروز مشکل میشن و فاجعه به بار می آورند
 
بالا