برگزیده های پرشین تولز

روش های افزایش ترافیک وب سایت

alyfazli

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 آگوست 2016
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
38
افزایش ترافیک وب سایت، یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران وب سایت ها می باشد.
در این مقاله که از وب سایت یوزنتورک گرفته شده است به بررسی افزایش ترافیک خواهیم پرداخت.
اگر شما هم دارای یک سایت اینترنتی هستید، بی شک تا به امروز به این موضوع خیلی فکر کرده اید که چگونه می توانید ترافیک وب سایت خودتون رو افزایش دهید. بدون شک برای افزایش ترافیک وب سایت، روش های سفید و سیاه مختلفی وجود دارد که برخی از آنها بدون صرف هزینه مادی، نیازهای شما را برآورده می کند و برخی از آنها هم با صرف هزینه زیادی نمی توانند نیازهای شما را برآورده کنند.

روش های سفید افزایش ترافیک وب سایت

روش های سفید به روش هایی گفته می شود که به شکل اصولی و با استفاده از الگوریتمی ساده و بدون پیچ و خم، ترافیکی ثابت را برای سایت شما فراهم می کند. مانند تولید محتوای درست و کار بر روی سئو سایت یا استفاده از تبلیغ های پولی که می توانند هرکدام از این سه روش، بازدید های سایت شما را بالا برده و در بهبود رتبه سایت شما هم در موتورهای جستجو و هم در سایت الکسا موثر باشد. البته علاوه بر این سه روش، روش های سفیدی برای افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد که در مقالات بعدی به آنها اشاره می کنیم.

روش های سیاه افزایش ترافیک وب سایت

روش های سیاه افزایش ترافیک وب سایت به روش هایی گفته می شود که افراد با الگوریتم هایی پر پیچ و خم و در بیشتر مواقع نیز با تقلب، ترافیکی را برای سایت شما فراهم می کند که تقریبا 100 درصد این ترافیک در آینده مشتری سایت و محصولات شما نمی باشند. مانند استفاده از سایت های ایجاد کننده بازدید و یا استفاده از بک لینک های مخرب.


– شما چه روش های سیاهی برای افزایش ترافیک وب سایت می شناسید ؟
در این مقاله به بررسی دو روش سئو و تبلیغ های پولی می پردازیم که اساسی ترین روش برای ایجاد یک ترافیک ثابت و تاثیرگذار برای سایت می باشد.

بدون شک فراهم کردن هر دو این روش ها برای هر مدیر سایتی بسیار سخت می باشد و برای مدیران کسب و کارهای کوچک که از سرمایه های مادی پایینی برخوردار هستند فراهم کردن این دو روش به شکل مطلوب در کنارهم کار بسیار سختی می باشد.

اگر شما جزو آن دسته از مدیرانی هستید که می توانید هر دو این روش ها را کنار هم داشته باشید می توانید در مدتی کوتاه به پیشرفتی چشمگیر دست پیدا کنید. اما اگر می خواهید یکی از این روش ها رو انتخاب کنید با ما در این مقاله همراه باشید.

بدون شک جستجوهای اینترنتی یکی از اصلی ترین عوامل برای ایجاد ترافیک وب سایت شما بوده و می تواند سیل عظیمی از بازدیدکننده ها را به سمت سایت شما بکشاند. پس هرچه رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بهتر باشد، هم سایت شما دارای اعتبار بیشتری بوده و هم ترافیک بیشتری رو در خود جای داده است.

پس اینجا هست که توجه به سئو و ایجاد محتوای مناسب در اولویت مدیران سایت قرار دارد که در مقاله هایی جداگانه به شکل اصولی به بررسی سئو خواهیم پرداخت.

روش دیگه برای ایجاد ترافیک، استفاده از تبلیغ های پولی می باشد که به دو روش تبلیغ های ثابت و کلیکی وجود دارد که مدیران سایت ها می توانند بر اساس بودجه خود، برای تبلیغات سایت و محصولات خود از یکی از این روشها و یا هر دو آنها استفاده کنند.

بازاریابی جستجوگرهای اینترنتی یا Search Engine Marketing که به اختصار SEM خوانده می‌شود هم به شکل پولی و هم به شکل رایگان وجود دارد و نقش بسیار زیادی در معرفی محصولات یک فروشگاه به جستجو کننده های اینترنتی دارد.

زمانی که یک کاربر از طریق موتورهای جستجو وارد سایت شما می شود، امکان دارد به بررسی محصولات موجود در سایت شما بپردازد و پس از اتمام تحقیقات به راحتی از سایت شما خارج شود. اما زمانی که یک کاربر بر بر روی تبلیغات محصولات شما کلیک می کند امکان خرید محصول شما بالا می رود

منبع : http://yooznetwork.ir/Blog
 

lovebusiness

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آگوست 2016
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
10
سلام دوست عزیز
بله سال هاست افراد فقط به دنبال بهبود رتبه الکسا با روش های تقلبی هستند. غافل از اینکه این ها سودی براشون نداره. یکی از مراحلی که برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی طی کنیم همین افزایش ترافیک سایت است. امیدوارم دوستان از روش های درست استفاده کنند. موفق باشید
 
بالا