برگزیده های پرشین تولز

روغن موتور آسانسور و هر آنچه در رابطه با آن نیاز است بدانید-قسمت چهارم

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35

-آسانسور7.jpg



بدون شک امروزه آسانسورها از مهمترین سیستم‎هایی هستند که در ساختمان‎ها از آنها استفاده می‎شود. در این نوع سیستم‎ها از انواع مختلفی از قطعات استفاده خواهد شد. این موضوع سبب شده تا آسانسورها از سیستم‎های پیچیده موجود در ساختمان‎ها یه حساب بیایند و نیاز داشته باشند تا به شکلی دوره‎ای و منظم خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور برروی آنها اعمال شود. با توجه به این موضوع شرکت‎های زیادی د راین زمینه در حال فعالیت می‎باشند و انواع مختلفی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می‎دهند. این شرکت‎ها با داشتن سرویس‎کار آسانسور با تجربه و متخصص می‎توانند خدمات با کیفیتی را به شما ارائه دهند. در این نوع سیستم‎ها برخی از قطعات وجود دارند که در هنگام فعالیت نیاز دارند تا روغن کاری شوند و یا روغن موجود در آنها تعویض شود. در ادامه به ارائه اطلاعات بیشتری در این رابطه خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت خدمات سرویس آسانسور عملکرد بهتر و اطلاعات بیشتری را در اختیار داشته باشید با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت بازسازی آسانسور و قیمت کابین آسانسور تمام استیل با شماره تماس موجود در سایت آقای آسانسور تماس حاصل فرمایید.

هر چند یک بار باید روغن موتور آسانسور تعویض شود؟

موتور آسانسورها از مهمترین و اصلی‎ترین قطعات موجود در این سیستم‎ها می‎باشد که در آن برای کاهش اصطحکاک بین قطعات و همچنین کاهش دمای موتور از روغن استفاده می‎شود. همانطور که می‎دانید روغن‎های موتور یک طول عمر مفید دارند که بعد از این مدت برای افزایش کارایی موتور باید روغن کار کرده تعویض و روغن موتور تازه وارد موتور شود. این فرآیند در قالب خدمات تعمیر آسانسور توسط سرویس‎کار آسانسور انجام خواهد گرفت. در زمان تولید هر موتور آسانسور توسط شرکت‎های سازنده دفترچه‎ای به همراه موتور در اختیار مصرف کننده قرار داده خواهد شد که در آن جزئیات روغن مورد نیاز موتور و همچنین زمان تقریبی تعویض روغن ان ذکر شده است. در بیشتر آنها از مصرف کننده خواسته شده است تا این روغن را حداکثر بعد از دو سال تعویض کنند. برای اطلاع از قیمت کابین آسانسور وارد سایت آقای آسانسور شوید.

توجه داشته باشید در صورتی که در هنگام دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور برای روغن کاری موتور این سیستم از روغن موتورهای مخصوص آسانسور استفاده شود. نکته قابل توجه در این رابطه آن است که نمی‎توان از روغن موتور اتومبیل برای این نوع موتورها استفاده نمود. در رابطه با زمان تعویض روغن کارشناسان نظرات مختلفی دارند و برخی از آنها بر این موضوع تاکید دارند که در صورت بالا رفتن دمای موتور تا 85 درجه سانتی گراد در زمان فعالیت نیاز است تا روغن موتور بکار برده شده در این نوع موتورها هر 20 ماه یکبار تعویض شود. این خدمات را می‎توانید در قالب خدمات سرویس آسانسور دریافت نمایید. در صورتی که در طول دریافت این خدمات مشکلی برای این سیستم بوجود اید شما می‎توانید با دریافت خدمات تعمیر آسانسور در کوتاه‎ترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برطرف کنید. بهتر است مطلب
روغن موتور آسانسور و هر آنچه در رابطه با آن نیاز است بدانید-قسمت پنجم را نیز بخوانبد.

برای اطلاع از هزینه خرابی آسانسور و یا قیمت کابین آسانسور با کارشناسان آقای آسانسور تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که روغن موتور موجود در این نوع سیستم‎ها تعویض نشود و برای مدت زیادی مورد استفاده قرار گیرد خاصیت خود را در روان کاری از دست خواهد داد و به حالت خمیری شکل در خواهد آمد. این موضوع سبب می‎شود آسیب‎های جبران ناپذیری به موتور آسانسور شما وارد شود. در صورتی که در آسانسوری دما موتور متغییر باشد می‎توان برای روان کاری آن از روغن موتورهای اتوماتیک استفاده شود. با توجه به نوع موتور و میزان استفاده از آسانسور می‎توان به شکلی متوسط بین دو الی سه سال از روغن موتور موجود در آنها استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که تعویض به موقع روغن موتور سبب می‎شود تا موتور عملکرد بهتری را از خودش نشان دهد و در طولانی مدت آسیب‎های کمتری را متحمل شود و در نتیجه هزینه‎های خرابی آن کاهش پیدا خواهد کرد.
 
بالا