برگزیده های پرشین تولز

nearbuy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 می 2018
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
1
سن
33
محل سکونت
شیراز
هنوز تعطیلات نوروز ۱۳۹۷ تمام نشده بود که دلار مرز ۵۰۰۰ تومان را پشت سر گذاشت و دوباره نقل مجالس و‌ مهمانی ها شد؛ چند سالی است که به دلایل مختلف از جمله عدم رشد اقتصادی، قیمت دلار روند صعودی به خود دیده است؛ البته ناگفته نماند که یکی از عوامل تشویق صادر کنندگان افزایش نرخ ارز است.

در این وضعیت اقتصادی تکیه بر واردات بدون داشتن رانت اطلاعاتی بسیار مشکل می باشد، زیرا ممکن است کالایی را به قیمت ۵۰ هزارتومن بفروشید اما تنها به مدت چند روز برای تأمین همان کالا مجبور باشید مبلغ ۶۰ هزار تومان بپردازید؛ با این اوصاف نه تنها سودی عاید شما نشده است بلکه مجبورید مقداری هزینه بیشتر برای تأمین دوباره آن کالا کنید. پس چطور می توانیم سهم خود را در این بازار نا به سامان داشته باشیم؟ در ادامه همراه فروشگاه ساز نیربای باشید.

B8C0F563-369D-4FD6-9982-61F2D974B8F5.jpg



واسطه گری (دراپ شیپینگ)

می توانید با مراجعه به فروشگاه ساز نیربای در کمتر از ۵ دقیقه صاحب فروشگاه اختصاصی با امکانات بی نظیری شوید؛ تا به اینجای کار نیمی از مسیر موفقیت را طی کرده اید! اکنون وقت آن است که با فروشندگان، صاحبان امتیاز و برندهای معروف در سطح شهر ملاقات داشته باشید و سعی کنید به نحوی امتیاز فروش انحصاری آنلاین کالاهای آنان را به دست آورید.

روش های زیادی برای ترغیب فروشندگان است که بتوانید آنان را مجاب کنید تنها با شما همکاری داشته باشند. به عنوان مثال می توانید در قرارداد درصد بسیار ناچیزی از فروش را به خود اختصاص دهید و یا در قرار داد ذکر کنید که برای فروشگاه فیزیکی آنان نیز به طور رایگان در سایت تبلیغ خواهید کرد. البته فراموش نکنید که مدت این قرارداد بیشتر از یک سال نباشد تا شما نیز بتوانید پس از برندسازی، در قرارداد های جدید امتیازات بیشتری برای خود کسب کنید.

فروش صنایع دستی
در این سال های اخیر صنایع دستی در نگاه مردم مورد توجه قرار گرفته است؛ از ظروف مسی گرفته تا لباس هایی که با طرح های سنتی و قومیتی به فروش می رسند. فروش این گونه محصولات نیازی به دلار ندارد؛ بنابراین می توانید برنامه بلندمدتی برای این نوع از کسب و کار ها داشته باشید.

برگذاری تورهای یک روزه
اگر در محلی زندگی می کنید که از جاذبه های گزدشکری کمتر شناخته شده ای برخوردار است کافی است تا با کمی تحقیق و بستن قرار داد با یکی از استارتاپ های گردشگری، به عنوان لیدر تور شروع به فعالیت کنید. همچنین می توانید با معرفی جاذبه های گردشگری محل زندگی تان در فضای مجازی، مردم را به آنجا دعوت کرده و کسب و‌ کار خود و اطرافیانتان را رونق ببخشید.

کار خانگی با سرمایه کم
کارهای خانگی بسیاری وجود دارد که می توانید با بودجه ای محدود کسب و کارتان را راه اندازی کنید. شمع سازی، پرورش قارچ، پرورش زالو، پرورش کرم ابریشم، عروسک سازی، تولید چیپس میوه، قالی بافی، نقاشی پرتره، عکاسی و… تنها چند مثال کوچک از مشاغلی است که می توانید با کمی تلاش، سرمایه ای کمتر از ۵ میلیون تومان و بازاریابی قوی، سود خوبی را به جیب بزنید.

تیم تحریریه نیربای – مهدی رحیمی

منبع: http://www.nearbuy.ir/public/newsdetail/1185/کسب-و-کار-خانگی-با-سرمایه-کم
 
بالا