برگزیده های پرشین تولز

رونمایی از دستگاه هوشمند Google Home Mini

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
google-maps-10-4-home-mini-stage-1-640x427-c.jpg


به نقل از سایت سئو :

پس از معرفی محصول ارزان قیمت Echo Dot آمازون ، حالا گوگل تصمیم گرفته با معرفی اسپیکر هوشمند خود با قیمتی ارزان به رقابت با این کمپانی بپردازد.

در کنفرانس معرفی محصولات کمپانی گوگل ، ستاره مراسم موبایل هوشمند Pixel 2 بود اما اسپیکر هوشمند خانگی گوگل هم با امکانات خود توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد.

این محصول کمپانی گوگل در 3 رنگ و با قیمت رقابتی 49 $ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این محصول جدی از برنامه دستیار هوشمند گوگل پشتیبانی خواهد کرد و عملکرد مشابه با گوگل هوم برادر بزرگتر خود خواهد داشت. اما چیزی که به نظر می رسد این است برای کاهش محصول از کیفیت محصول کاسته شده است.

کمپانی آمازون محصولات گوناگونی با کیفیت ها و ارقام مختلف برای جذب حداکثری کاربران را ارائه کرده است که ما در پست های گذشته به معرفی این محصولات پرداخته بودیم :

_ محصول Dot : به قیمت 49 دلار

_ محصول Echo Tap : به قیمت 129 دلار

_ محصول Echo : به قیمت 179 دلار

_ محصول Echo Show : به قیمت 229 دلار

تا کنون کمپانی گوگل فقط گوگل هوم را با قیمت 129 دلار ارائه کرده بود که در تخفیف های ویژه قیمت آن تا 99 دلار هم رسیده بود. محصول هوم پاد (HomePod) کمپانی اپل هم با قیمت 349 دلار در صدر جدول قرار دارد.

اکنون بازار ایالات متحده آمریکا را آمازون در اختیار دارد و پیش بینی می شود تا پایان سال 2017 میلادی تعداد 30 میلیون از این نوع محصولات آمازون در بازار ایالات متحده آمریکا به فروش برسد.

هم چنین پیش بینی های کارشناسان بر این است که تا سال 2020 میلادی 50 % از جستجوهای انجام شده در ایالات متحده بصورت صوتی اجرا شود. هرچه تعداد و میزان استفاده از دستگاه ها و اسپیکرهای هوشمند خانگی بیشتر شود امکان افزایش نرخ رشد وجود خواهد داشت.


100417-google-home-mini7342.jpg
 
بالا