برگزیده های پرشین تولز

رویداد The Resistance Community بازی Call of Duty: WWII معرفی شد

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
استودیو اسلج‌همر گیمز اخیرا رویداد The Resistance Community بازی Call of Duty: WWII را معرفی کرده که چند سلاح، یک دیویژن و ویژگی‌های دیگری به بازی اضافه می‌کند.
بازی Call of Duty: WWII چندی پیش منتشر شد و اخیرا هم در گزارش NPD، توانست لقب پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۷ در آمریکا را به دست بیاورد. این بازی توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته شده و این استودیو، پیش از این رویداد Winter Siege را در ایام کریسمس در بازی برگزار کرده بود که کاربران هم استقبال خوبی از آن داشتند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اسلج‌همر گیمز رویداد جدید این بازی را هم با نام The Resistance Community معرفی کرده که ویژگی‌های رایگان جالبی به بازی اضافه خواهد کرد.

اولین محتوای رویداد جدید بازی، اضافه شدن سه سلاح به بازی است. اولین سلاح، یک اسلحه تک تیر به نام Volkssturgewehr، اسلحه دوم یک مسلسل به نام ORSO و آخرین اسلحه هم یک کلت به نام SAP است. کاربران قادر خواهند بود مدل معمولی این سه اسلحه را از طریق Order‌ها و مدل‌های ویژه هریک را از طریق جعبه‌های لوت به دست بیاورند. اما در کنار این سه اسلحه، رویداد The Resistance Community یک دیویژن جدید به نام Resistance هم به بازی اضافه می‌کند. این دیویژن به یک چاقوی مخصوص و کلت ویژه مجهز شده و توانایی‌هایی چون تشخیص دشمنان اطراف را دارد.
دیگر ویژگی رویداد The Resistance Community هم اضافه کردن دو حالت جدید به بازی است. حالت اول Demolition است که طرفداران قدیمی کالاف دیوتی قطعا با آن آشنا هستند و در نسخه‌های قبلی این سری هم شاهد آن بودیم و حالت دوم هم Prop Hunt است که اولین بار، در بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered شاهد آن بودیم. در این حالت یکی از بازیکنان به شکل یکی از اجسام نقشه در می‌آید و بازیکن دیگر باید وی را پیدا کرده و از بین ببرد.

رویداد The Resistance Community از ۳ بهمن (۲۳ ژانویه) آغاز می‌شود و تا ۸ اسفند (۲۷ فوریه) هم ادامه خواهد داشت. در طول این مدت بازیکنان هر هفته یک لوت باکس مخصوص این رویداد را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: 118 فایل
 
بالا