برگزیده های پرشین تولز

رپرتاژ آگهی یک ساله فقط 5 هزار تومان

shahabshahab

Registered User
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2015
نوشته‌ها
319
لایک‌ها
164
چرا ارسال پست اسپانسر به بهبود رنک وب سایت شما کمک خواهد کرد ؟

همان طور که می دانید یکی از اقدامات مهم الگوریتم پنگوئن (الگوریتم سایت گوگل برای بررسی عملکرد وب سایت ها) مقابله با سایت هایی بود که بک لینک های اسپم می خریدند. گوگل دوست دارد وب سایت ها به سایت هایی که مفید هستند لینک بدهند نه سایت هایی که به صورت اسپم لینک تولید می کنند. بنابراین در صورت پی بردن به این موضوع با هر دو سایت به شدت برخورد می کند.

در سایت معرفی شده، لینک شما در قالب یک پست اسپانسر نمایش داده می شود و به دلیل بازدید متناوب کاربران سایت از پست شما، ارزش این صفحه نزد گوگل افزایش پیدا می کند. به همین دلیل گوگل به لینک قرار داده شده در پست توجه بیشتری می نماید.

برای ارسال رپرتاژ آگهی تنها کافی است در سایت زیر عضو شده و پس از ورود به حساب کاربری، به منوی " ارسال پست اسپانسر" مراجعه نمایید.


هزینه ارسال پست اسپانسر چقدر است و چه مزایایی دارد ؟

هزینه ارسال هر پست اسپانسر مبلغ 50،000 ریال برای مدت یک سال است. به عبارت ساده تر، پست های اسپانسر مانند یک پست در سایت ارسال شده و برای مدت یک سال باقی می مانند. با این تفاوت که پست های اسپانسر می توانند حداکثر 3 لینک مستقیم داشته باشند.

به دلیل اینکه تنها پست های اسپانسر اجازه استفاده از لینک مستقیم در محتوا را دارند (و حداکثر به تعداد 3 عدد) این سایت در نگاه گوگل اسپم نمی شود و لینک های موجود در آن تاثیر زیادی در بهبود رنک و رتبه الکسا و گوگل خواهند داشت.

» مکان های نمایش پست های ویژه در سایت
1. نمایش اتفاقی در باکس "اسپانسرها" در صفحه اول
2. نمایش کامل پست ها در صفحه "پست های اسپانسر"
3. معرفی پست های ویژه همراه کلمات کلیدی به موتورهای جستجو

» نمایش لینک مستقیم در متن پست
یکی از متدهای بررسی اعتبار یک وب سایت از دید موتورهای جستجو، بررسی کلماتی است که در یک متن، به وب سایت شما لینک شده اند. مثلا اگر فعالیت وب سایت شما فروش لوازم آرایشی باشد، موتور جستجوی گوگل، به بررسی و شمارش تعداد وب سایت هایی که کلمه "لوازم آرایشی" را به سایت شما لینک داده اند می پردازد و هر چقدر این تعداد بیشتر باشد، شما را در رده بالاتری از جستجوی کاربران نمایش می دهد.

» نمایش چند تصویر
برای معرفی بهتر و کامل تر محصول، خدمات و یا وب سایت خود، می توانید تا 15 تصویر در پست خود استفاده نمایید.

 
بالا