برگزیده های پرشین تولز

**** های کم کالری در برابر **** های کم کربوهیدرات

nikelhamsh

همکار نویسنده
همکار نویسنده [؟]
تاریخ عضویت
8 آگوست 2017
نوشته‌ها
43
لایک‌ها
27
سن
29


ممکن است شما هم مثل همه کسانی که میخواهند مشکل اضافه وزن خود را برطرف کنند به فکر یک **** جامع و ساده باشید که بتواند با محدود کردن کالری دریافتی شما در روز به کاهش وزن شما کمک کند. درست است که شما میتوانید با توازن برقرار کردن بین کالری دریافتی و مصرفی اینکار را انجام دهید ولی باید بدانید که استفاده از **** های کم کالری برای شما می توانید مشکلاتی عهم ایجاد کند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.


عمده مشکلی که گریبانگیر شما خواهد شد عضله سوزی است. شما میتوانید با رعایت **** کم کالری وزن بیشتری از دست دهید ولی اینکار باعث میشود که عضلات شما هم کوچک شود و بسوزد. البته برای بسیاری از افراد قضیه از دست دادن عضلات و سوختن ماهیچه ها بسیار هم مهم نیست اما با گرفتن **** کم کالری شما در یک شیار بسیار بزرگ قرار خواهید گرفت که رهایی از آن ساده نمی باشد! وقتی شما از **** های کم کالری بهره میگیرید بدن شما از منابع انرژی همانند یک خودرو استفاده میکند. وزن شما کم می شود اما بدن شما چربی ذخیره می کند و از عضلات شما برای سوخت خودش استفاده می کند. این خاصیت بیومکانیکی بدن شماست.

ig4h_20.jpg

بدن شما آنطور که به نظر می آید نمی تواند چربی ذخیره کند . نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید اینست که بدن شما اضافی کربوهیدرات مصرفی را به عنوان چربی ذخیره خواهد کرد. پروتئین های مصرفی هم به عنوان گلیکوژن در عضله ذخیره میشوند و گلیکوژن اضافی باز هم به صورت چربی ذخیره می شود. وقتی شما صبح از خواب بیدار می شوید و یک وعده پر کربوهیدرات مصرف می کنید در حقیقت اسپایک انسولین را بالا می برید. این قضیه وقتی بدتر می شود که در وعده ناهار اسنک های اضافی باعث می شود که تمامی کربوهیدرات و قند مصرفی به صورت چربی در بدن شما ذخیره شود. حتی اگر **** غذایی شما کم کالری باشد. شما فکر میکنید که تمرینات ورزشی در باشگاه ها می توانند این کالری های اضافه را بسوزانند اما اینطور نیست و بدن شما همچنان به خاطر وجود انسولین همچنان چربی نمی سوزاند.

اما چگونه باید چربی بسوزانیم؟

همانطور که پیش تر گفته شد بدن شما چربی را به صورت مستقیم نمی تواند ذخیره کند. شما میتوانید با رعایت یک رژِیم کم کربوهیدرات به جای اینکه از عضلات خودتان به عنوان سوخت استفاده کنید از چربی ها سوخت رسانی شوید. یکی از برنامه های بسیار کاربردی **** کم کربوهیدرات John Kiefer می باشد که به صورت دوره ای اجرا می شود.

به اینصورت که شما در روز مقدار بسیار محدودی کربوهیدرات دریافت می کنید و این روال برای 10 روز مورد استفاده قرار می گیرد. پس از آن یک شب را میتوانید به بارگیری کربوهیدرات اختصاص دهید و دوباره این چرخه را تکرار کنید.





 
بالا