برگزیده های پرشین تولز

رژ لب های مناسب خود را بشناسید

imanghaderi

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2014
نوشته‌ها
145
لایک‌ها
19
سن
34
محل سکونت
tehran
های مناسب خود را بشناسید : برای انتخاب رنگ و نوع رژ لب باید به چند مشخصه توجه داشته باشید، رنگ پوست ، رنگ آرایش چشم و از همه مهم تر سن شما از جمله مواردی است که در تعیین رنگ و نوع رژ لبی که استفاده می کنید تاثیر شایانی دارد.

lipstick-real-flowers.jpg


رژ لب های مناسب خود را بشناسید :
مرجانی :
رنگی که بسیاری از خانم ها از آن در مواقعی که نمی خواهند آرایش پر رنگ و مشخصی داشته باشند استفاده می کنند. اما اگر به آرایش چشم و رنگ کرم پودری که بر روی پوستتان استفاده می کنید توجهی نکنید با این رژلب به مشکل خواهید خورد. زیرا که این رنگ رژ لب به اندازه کافی مات و محو می باشد و اگر در آرایش چشم و یا حتی رنگ لباسی که به همراه آن به تن دارید دقت نکنید بر خلاف انتظارتان چهره شما را خسته و بی جان نشان می دهد.

maybelline-lipstick-color-sensational-buffs-bare-all-041554408485-o.jpg


مرجانی بژ :
در مواقعی که نمی توانید آرایش چشم ها را غلیظ تر کنید و در مناسبت های سوگواری یا مراسمی هستید که دوست ندارید آرایشتان زیاد باشد برای آن که رنگ که رنگ مرجانی این رژ لب چهره شما را سالخورده ، بیمار و یا خسته نشان ندهد می توانید از رژ لب مرجانی بژ استفاده کنید.


صورتی پامچالی :
همان رنگی است که دختر خانم های جوان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و طراوت و شادابی جوانی چهره خود را با آن دو چندان کنند.

cc3a3eba-e846-4399-bf8d-f11e4407dd33.jpg


قرمز :
در انتخاب این رنگ حساسیت به خرج دهید به خصوص اگر شما بیشتر از 35 سال سن دارید. چرا که این رنگ از رژ لب تا حدود سی و پنج سالگی ، جوانی شما را دو چندان کرده و پس از سی و پنج سالگی از جوانی شما کاسته و شما را مسن تر نشان می دهد. بنابر این در این سن شما باید از طیف رنگ های قرمز از انتخاب توناژ های بسیار روشن و بسیار تیره آن خود داری کرده و قرمز متعادلی را البته با توجه به رنگ و نوع آرایش چشمانتان انتخاب کنید.

capture_1.png


صورتی گرم :
اگر لب های باریکی دارید بدانید که این رنگ به برجسته تر شدن آن ها بسیار کمک خواهد کرد. رژ لب صورتی گرم لب های شما را حجیم تر و پهن تر نشان می دهد.\

marshmallow-lip-swatch_69215.1468286977.jpg


سرخابی :
با توجه به نشاط و شادابی که به چهره می بخشد برای خانم های سن و سال دار نیز بسیار مناسب می باشد.

7581994_chanel-indemodable-166-rouge-allure-lipstick_fee3aa39_m.jpg


هلویی :
این رنگ از آن دسته رنگ های پر طرف داری است که اکثر خانم ها را به خود جذب می کند ، استفاده از آن در کنار تمامی رنگ های آرایشی زیبا بوده و در عین سادگی و ملایم بودن چهره ای کار شده و تمیز را به شما تحویل می دهد.

mac_peachblossom001.jpg


تمشکی :
اگر سرما خورده اید یا علی رغم آن که کسالت دارید اما مجبور به حضور در یک مهمانی هستید بدانید که این رنگ چهره بیمار گونه و رنگ پریده شما را شاداب و گلگون نمایان می کند.

capture_2.png


صورتی روشن :
این صورتی جزو زیباترین رنگ های صورتی می باشد و خانم هایی که از این رنگ استفاده می کنند به زیبایی گل زنبق می شوند.

maybelline-pink-alert-lipstick-pow2-review-swatches-8.jpg


با ما در مقالات آینده ویکیوز برای بررسی رنگ های بیشتر رژلب ها همراه باشید. در ضمن شما می توانید فهرستی کامل از وارد کنندگان و توزیع کنندگان رژ لب را در شبکه ی حرفه ای کسب و کار ویکیوز مشاهده نمایید.
 
بالا