برگزیده های پرشین تولز

ریستارت و خاموش کردن ویندوز اکس پی و ویستا در چند ثانیه با M Turbo Restart 1.0

mohsen25

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
17 می 2007
نوشته‌ها
7,716
لایک‌ها
4,116
محل سکونت
Hell
M%20Turbo%20Restart%201.0.JPG


میدونید که ریستارت و یا خاموش کردن ویندوزهای ایکس پی و ویستا برخلاف ویندوزهای 98 و Me خیلی زیاد طول می کشه . اما شاید ویندوز 98 در عرض چند ثانیه ریستارت و یا خاموش می شد .
این نرم افزار می تونه ویندوز ایکس پی و ویستای شما رو همانند ویندوز 98 در عرض چند ثانیه ریستارت و یا خاموش کنه با استفاده از این برنامه دیگه صفحه ی آبی ( در ویندوز ایکس پی ) هنگام خاموش شدن نشان داده نمی شود . و با سرعت بسیار بالایی کامپیوتر ریستارت یا خاموش می شود .

توجه : اینگونه ریستارت و یا خاموش کردن ممکنه باعث درست ذخیره نشده عملیات بشه و یا در آینده باعث صدمه زدن به سیستم شما به همین دلیل پیشنهاد می کنم که از این نرم افزار فقط در مواقع اضطراری استفاده کنید ... البته باید بگم که من خودم این برنامه رو بارها تست کردم و هیچ مشکلی برای کامپیوتر به وجود نیامده حتی می تونید توی سایتهای انگلیسی جستجو کرده و این نرم افزار را در آنها نیز ببینید که قرار داده شده و آنها هم بدون مشکل از آن استفاده کرده اند اما در صورت بروز هر گونه مشکلی من هیچگونه مسئولیتی در قبال آن بر عهده نخواهم گرفت .

اگر کسی استفاده کرد و خوب بود می تونه نظراتشو برای من بفرسته تا نسخه بعدی آن را نیز با امکانات بیشتر و بهتر بسازم و در سایت قرار دهم .
حجم : 266 کیلوبایت
دانلود :
http://vbsoftwares.googlepages.com/MTurboRestart1.0.exe
لینک توضیحات در سایت سافت پدیا :
http://www.softpedia.com/get/System/Launchers-Shutdown-Tools/M-Turbo-Restart.shtml

سایت سازنده : http://vbprogs.biz.tm
 
بالا