برگزیده های پرشین تولز

ریکاوری اطلاعات هارد وسترن دیجیتال Erase شده

houman_2h

Registered User
تاریخ عضویت
20 مارس 2007
نوشته‌ها
36
لایک‌ها
3
نوین هارد به عنوان تحقیقی ترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد مفتخر است که آخرین تکنیک ریکاوری فوق تخصصی هارد را توسط هومن نورمحمدی در عرصه بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال وسترن دیجیتال که توسط نرم افزار شرکت WD رمز گذاری و به اشتباه فرمت و Erase شده است را رمز گشایی کند.


مهندس نورمحمدی طی تلاش و تحقیقاتی که در این نوع مشکل هارد داشته اند توانستند با توجه به تخصص , تبحر و تجربه چندین ساله خود در امر بازیابی اطلاعات به این مشکل که در کل دنیا هنوز راه حلی برایش ارائه نشده را کشف و خدمتی جدید و ارزنده را به هموطنان ایران و خارج کشور ارائه دهند و گویای ذکر است ایشان اولین نفر در دنیا هستند که به راه حل این مشکل دست یافتند.






مرکز نوین هارد مفتخر است در طی سالیان خدمت رسانی به شرکت ها همیشه حرف اول در بازیابی اطلاعات هارد را زده است و مفتخر است همیشه سریع ترین و بهترین راه حل ها را در تکنولوژی دیتا ریکاوری کشف و به هموطنان عزیز ارائه می دهد.

آرزوی نوین هارد خاطر آسوده نمودن هموطنان در از دست دادن اطلاعات شان است.

در حال حاضر این تکنیک برای هارد های مدل جدید وسترن تا ساختار 5 سال پیش می باشد. در ادامه کار به لطف خدای منان سعی در رمز گشایی هارد اکسترنال قدیمی تر خواهیم کرد. هارد خانواده Palmer وسترن دیجیتال نیز ساختار جدید و پیچیده اید دارد و در حال کار کردن روی این خانواده هارد هستیم و فعلا بعد از اریز کردن آن قابل ریکاوری نیست.






بنابراین اگر پسورد هارد را فراموش یا با چند بار اشتباه زدن رمز هارد , پنجره Erase نمایان و هارد را فرمت نرم افزار WDSmart کردید نگران نباشید نوین هارد تمام اطلاعات شما را بر می گرداند.




منبع:
ریکاوری اطلاعات هارد وسترن دیجیتال Erase شده
 
Last edited by a moderator:
بالا