برگزیده های پرشین تولز

ریکاوری شماره تلفن های داخل گوشی HTC TyTN II

yadman

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2009
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
با سلام
دوستان عزیز کسی هست بتونه راهنمایی کنه چجوری میشه اطلاعات تماس های که با هارد ریست از بین رفته رو برگردوند.
در ضمن توضیح بدم من یک قیصر HTC TyTN II دارم و WM5torage 1.8 هم نصب کردم ولی هارد اونو نمی شناخت و پیغام میداد که باید فورمتش کنم. و من هم سعی کردم با ایزی ریکاوری اونو برگردونم ولی متاسفانه نتونستم.
کسی راه حلی رو سراغ داره ؟؟
 

FrankenStein

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
6,285
لایک‌ها
20
سن
41
محل سکونت
iran-tehran
وقتی هارد ریست میکنید دوست عزیز ، امکان برگشت برا شما وجود نداره متاسفانه

موفق باشید
 

Khepele Sibilo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2008
نوشته‌ها
1,693
لایک‌ها
16
سن
43
هارد دیسک مثل نوار ضبط صوت می مونه، فرض کنین 1 دقیقه اول نوار شامل نوشته هایی می شه که گفته از کجا تا کجا چی ضبط شده، بعد از اون هم هر دقیقه یک سری اطلاعات هست.
حالا شما میرین فلان آهنگ رو از دقیقه 10 الی 15 ذخیره می کنین
برای اینکه بدونین اونجاست، توو 1دقیقه اول که قراره ایندکس موضوعات باشه، اینکه فلان آهنگ فلان جا نگه داشته شده رو رو هم ضبط می کنین
حالا اگر بخواین آهنگ دیگه ای رو هم روی این نوار ذخیره کنین، اول 1 دقیقه اول رو چک می کنین، می فهمین کجاها آهنگ دارین، جاهای خالی رو هم پیدا می کنین. می رین روی جای خالی
حالا ممکنه آهنگی که توو 10 تا 15 بود رو نخواین، کاقیه توو ایندکس 1 دقیقه اول، اینکه اونجا آهنگ مهم دارین رو حف کنین. نیازی نیست توو خود دقیقه 10 تا 15 هم اینکار رو بکنین. الان اگر آهنگ جدیدی رو بخواین ضبط کنین، دقیقه 10 تا 15 رو هم خالی میبینین. اگر آهنگی رو اونجا ضبط کنین، محتوی اون چند دقیقه عوض میشه. اما تا وقتی که چیزی رو اونجا ضبط نکردین، اگر نیاز شه، می تونین Recoverش کنین
خوب این اساس ریکاور روی هارد دیسک بود ! پس روی هارد هم اطلاعات یک جا ذخیره می شه، اینکه چی کجا ذخیره شده هم توی fat نگه داشته می شه
وقتی میگین چیزی پاک شه، جایی که اطلاعاتش بود باقی می مونه، فقط ایندکس fat پاک می شه !
تا وقتی روی اون قسمت جیزی ذخیره نکردین،می تونین ریکاور کنین. اگر چیزی ذخیره شه، دیگه نه!


اطلاعات توی PPc روی نوار مغناطیسی ذخیره نمیشه، اینه که اساس پاک کردن نوشتن با این فرق می کنه !
ضمن اینکه وقتی رام رو عوض می کنین. روی بخش زیادی از مموری می نویسین !
پس:
امید چندانی نداشته باشین !
 

yadman

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2009
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
با سپاس فراوان از شما عزیزان که جواب این پست رو دادید، خدمت شما عرض کنم چند دفعه بطور اتفاقی پس از ری استارت اطلاعات تماسم برگشت، ولی به محض اینکه میخواستم کپی شون کنم مجدد حذف میشدن و این نشون میداد این اطلاعات هنوز موجوده، من فقط نمی دونم اطلاعات تماس با چه فورمتی ذخیره میشن و باید دنبال چه فایلی بگردم. خوشبختانه یکسری از اطلاعات دیگه رو هم تونستم برگردونم ولی نمی دونم با هزارو خورده ای کانتکت چه باید بکنم؟
در ضمن برنامه جناب Lover رو هم نصب کردم ولی وقتی کابل USB رو میزنم میموری دستگاه رو نمی شناسه و میگه باید فورمتش کنی، دوستان برای این قسمت توضیحی وجود داره؟
در نتیجه برنامه HTC-CA-Kaiser-Drivers رو هم نصب کردم و میموری رو از طریق پورت USB بدون کانکشن شبکه شناخت، ولی در این حالت هم برنامه های ریکاوری اون میموری رو نمی شناسن؟
واقعا موندم چیکار کنم؟ از دوستان کسی نظری نداره؟
 

Khepele Sibilo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2008
نوشته‌ها
1,693
لایک‌ها
16
سن
43
احتمالا فق ط اطلاعات روی فلش مموری تون رو برگردوندین، شماره ها روی حافظه داخلی ذخیره میشن که مجزاست
بسته به نوع خانواده و ... اکثر فلش مموری ها هم قابلیت بازیافت اطلاعات رو دارن
 

yadman

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2009
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
با تشکر فراوان از شما دوستان، باید به استحضارتون برسونم من اصلا در مورد گوشی ها هیچ اطلاعاتی ندارم و این گوشی هم مال یکی از دوستان خیلی صمیمی منه که باهاش خیلی رودربایستی دارم چند روز پیش و بدون اینکه اطلاعاتی در مورد این گوشی داشته باشم بهش قول دادم کانتکت هاشو برمیگردونم. حالا واقعا توش گیر کردم!!:hmm:

البته این گوشی اصلا میمری کارت روش نیست و تا حالا نبوده، من یک فایل pim.vol با حجم 404 کیلو بایت پیدا کردم که وقتی اونو با وردپد باز می کنم انگار اطلاعات تماس ها هست که صد البته بسیار بهم ریخته است. و فکر می کنم چون الان تو گوشی زبان فارسی رو نداره نمی تونه اونو نشون بده چون اونو تو My Device کپی کردم ولی هیچ شماره ای رو نشون نمی ده!!!
واقعا نمی دونم باید چیکار کنم ، من کلی فایل با ایزی ریکاوری در حالت Raw از توش درآوردم(حدود 180 مگابایت) البته میدونید که در این حالت فایلهایی با پسوند مشخص شده فقط برمیگردند. و متاسفانه نمی دونم باید دنبال چه نوع پسوندی باشم. از طرفی میترسم اگه فارسی ساز و برنامه تو گوشی بریزم دیگه به فایلهای روی هارد دسترسی نداشته باشم.

لطفا اگه کسی در مورد فورمت فایلهای مورد استفاده در این گوشی چیزی میدونه منو راهنمایی کنه که واقعا ازش ممنون میشم و حتی حاضرم هزینه هم پرداخت نماییم.

در هر صورت از تمامی بزرگوارانی که منو تا اینجا راهنمایی کردن سپاسگزارم.

موفق و سر بلند باشید.
 
Last edited:
بالا