برگزیده های پرشین تولز

زمان ارائه پروژه ایندکس اولیه موبایل

sonami777

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2011
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
7
1280x7862.png

به نقل از تلگرام سئو :
ایندکس اولیه موبایل گوگل به احتمال زیاد تا سال 2018 میلادی ارائه نخواهد شد.

در کنفرانس SMX Advanced که در سیاتل آمریکا برگزار شد کارشناسان گوگل اعلام کردند که ایندکس اولیه موبایل تا برقرار نشدن ارتباط کامل با توسعه دهندگان و ناشران محتوا ارائه نخواهد شد.

بسیاری از وبمسترها و سئوکاران چند سالی هست که منتظر هستند تا ایندکس اولیه موبایل توسط گوگل ارائه شود. اما کارشناسان گوگل هنوز زمان ارائه دقیق آن را اعلام نکرده اند و تنها پاسخی که داده اند این است :

" زمان دقیق ارائه ایندکس اولیه موبایل مشخص نیست. "

مهندسان گوگل اعلام کرده اند که ممکن است تا پایان سال 2017 میلادی ارائه شود و یا حتی تا سال 2018 هم ارائه آن به طول بینجامد.

شاید دلیل زمان بر شدن این ارائه آن است که گوگل نمی خواهد با منتشر شدن ایندکس اولیه موبایل سایت هایی که دوستدار موبایل نیستند آسیب نبینند. گوگل خواهان برقراری ارتباط بیشتر با توسعه دهندگان و وبمسترها است تا در زمان ارائه مشکل خاصی برای آن ها بوجود نیاید.

البته که ارائه ایندکس اولیه موبایل به این مفهوم نیست که محتوای دسکتاپ دیگر رتبه بندی نخواهد شد. در پروژه ایندکس اولیه موبایل منظور این است که گوگل اول هر چیز به دنبال محتوای موبایلی خواهد بود. چالش های گوگل در توسعه ایندکس اولیه موبایل بسیار خواهد بود. محتواهای موبایلی کمتر و لینک های برای ایندکس شدن کمتر خواهد بود. بسیاری از محتواهای موبایلی مانند rel=canonical و rel-annotations و ... دیگر مورد استفاده نخواهند بود.

اگر یک وبسایت واکنشی و ریسپانسیو دارید باید فعالیت های زیادی انجام دهید چون محتوای موجود در سایت نسخه دسکتاپ شما بسیار شبیه به سایت واکنشی شما خواهد بود. اطلاعات ساختاری در نسخه دسکتاپ شما هم مشابه خواهد بود.

تا زمان ارائه ایندکس اولیه موبایل کاربران و توسعه دهندگان زمان کافی برای ایجاد تغییرات خواهند داشت.
 
بالا