برگزیده های پرشین تولز

زندگینامه حضرت محمد (ص) به زبان دانمارکی !

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Bymir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 فوریه 2006
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
0
يک سازمان تبليغات اسلامي در جواع غيراسلامي اعلام کرد، به زودي کتابي را درباره زندگي حضرت محمد(ص) به عنوان پيام آور صلح در جهان منتشر مي‌کند و آن را در دانمارک و ديگر کشورهاي اروپايي توزيع مي‌کند.

به گزارش ميراث خبر، در اعتراض به انتشار كاريكاتورهاي توهين آميز درباره پيامبر اسلام(ص) و اعتقادات مسلمانان در نشريه دانماركي Jyllands-Posten ، يك سازمان تبليغات اسلامي در جوامع غير اسلامي در جده اعلام كرده است به زودي كتابي را درباره زندگي حضرت محمد (ص) و اين كه او پيام آور صلح براي جهانيان بوده است به زبان دانماركي منتشر و آن را در دانمارك و ديگر كشورهاي اروپايي توزيع مي‌كند.

«شيخ عبدالعزيز التويجري»، بنيانگذار اين سازمان، در گفت‌وگو با «عرب نيوز» گفت: «افراد بسياري در سرمايه گذاري براي اين پروژه شركت كرده‌اند و خواهان انجام چنين ماموريتي هستند. تنها ظرف 12 روز بيش از يك ميليون رأي براي انتشار اين كتاب جمع شد».

به گفته «لتويجري» كتاب زندگي پيامبر اسلام (ص) قرار است در كشورهاي اروپايي به طور رايگان توزيع شود. البته بيشترين تعداد آن در دانمارك توزيع خواهد شد تا نشان دهد كه پيامبر اسلام واقعاً در پي ترويج چه بوده است و ارزش‌هاي جاوداني را كه او براي بشريت به ارمغان آورده است، به دانماركي‌ها معرفي كند».
اين سازمان تمام مسلمانان را به سرمايه گذاري در اين پروژه دعوت مي‌كند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا