برگزیده های پرشین تولز

زیبایی بدون جراحی، تزریق ژل به بینی و جراحی بینی با لیزر

azar.omidy86

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آپریل 2018
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
4
سن
44
ما امروزه با پیشرفت علم به نو آوری جدیدی دست یافته ایم ” زیبایی بینی بدون جراحی “.
رسیدن به زیبایی بینی بدون جراحی یک راهکار بسیار عالی و بسیار مقرون به صرفه است. مخصوصا برای بیمارانی که دوست دارند زیباتر شوند ولی از جراحی می ترسند و یا اینکه از پس هزینه های سنگین جراحی بر نمی آیند.

در مطالعاتی که انجام شده و آمار به دست آمده بیش از نیمی از جراحی های زیبایی بینی واقعا ضرورتی نداشته اند و می توان با روش غیر جراحی آن را ترمیم و اصلاح کرد. نظیر تزریق ژل به بینی…
زیبایی بینی بدون جراحی بینی و با تزریق ژل به بینی چگونه است؟

در این روش بعد از بی حسی کردن بینی, تزریق با سوزن ظریفی انجام می شود. این تزریق برای این است که برجستگی ها، قوز و افتادگی ها و… محو شود. به این صورت که دکتر جراحی بینی در بالا و پایین قوز به مقدار لازم مواد تزریق می کند و با این کار برجستگی قوز بینی محو می شود.
مورد بعدی بینی های افتاده است. دکتر جراحی بینی در نقاط خاصی از این بینی ها تزریق می کند و نوک آن را بالا می برد.

در بینی هایی که دچار ناصافی, غیر قرینگی یا تورفتگی هستند دکتر جراحی بینی می تواند با پر کردن این نقاط سطح بینی شما را صاف و یک دست کند و ظاهری متناسب را برای شما ایجاد کند.
نکته ی قابل توجه در این روش این است که, ژلی که در بینی شما تزریق می شود هم قابل خارج کردن است و هم اینکه حلال دارد و اگر کسی از فرم بینی خود بعد از تزریق ژل خوشش نیامد, دکتر جراحی بینی می تواند آن را خارج کند یا اینکه آن را حل کند.


آیا تزریق ژل بینی با جراحی بینی در آینده منافاتی ندارد؟

بله اگر کسی به بینی خود ژل تزریق کرده باشد ولی بخواهد بعد از مدتی جراحی زیبایی بینی انجام دهد هیچ مغایرتی ندارد فقط کافی است نزد دکتر جراحی بینی رفته و ژل را از بینی یا خارج کند یا اینکه حل کند و بعد از آن به راحتی عمل زیبایی بینی را انجام دهد.
با روش تزریق ژل آیا می توانیم بینی خود را کوچک تر کنیم ؟

متاسفانه با این روش نمی توان بینی را کوچک تر کرد اما اگر بینی بیش از اندازه بزرگ نباشد و فرد هم مایل باشد تا اینکه بدون انجام دادن جراحی زیبایی بینی آن را کوچک تر نشان دهد, می تواند با تزریق چربی در گونه ها به این نتیجه برسد.
مطلب مرتبط
جراحی ترمیمی بینی
منبع: پزشک آشنا
 
بالا