برگزیده های پرشین تولز

زیبایی های باکو

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
33
باکو از جمله شهر های معروف و مهم جهان می باشد که همه ساله علاقه نندان زیادی را از اقسا نقاط مختلف جهان به خود جذب می کند. این شهر به دلیل جذابیت هایی که دارد همواره مورد پسند گردشگران بوده است. نقاط دیدنی که در این شهر وجود دارد ممکن است در هیچ نقطه ای یافت نشود. این شهر دارای آب و هوای مناسبی می باشد و تقریبا در تمام ایام سال از گردشگری خوبی برخوردار می باشد. اگر شما برای تعطیلات نوروز خود برنامه ای نچیده اید پیشنهاد نا به شما این است که در تور باکو نوروز ۹6 ثبت تام کنید و ایام تعطیلات را در این شهر سپری کنید. بی شک این سفر برای شما یکی از خاطره انگیز ترین سفر های عمرتان خواهد بود و می توانید اتفاقات خوب و نادری را در این سفر تجربه کنید. از آرزو های هر شخصی می باشد که در طول عمر خود بتواند حداقل برای یک بار هم که شده، نقاط دیدنی جهان را نظاره کند این سفر می تواند آغازی برای تحقق آرزوی شخصیتان باشد.


شهر قدیم باکو

باکو از جمله مناطقی است که دارای آثار باستانی و تاریخی زیادی می باشد. این شهر یکی از کهن ترین شهر های جهان می باشد و سابقه تاریخی فراوانی دارد. اگر به جای جای این منطقه نگاه کنید بی شک آثار تاریخی زیلدی را مشاهده می کنید که از گذشته و تاریخ این سرزمین سخن می گوید. شهر قدیم باکو یکی از مکان های دیدنی در باکو می باشد که در تور باکو نوروز ۹۶ حتما از آن دیدن کنید. این منطقه برای مسانی که به آثار تاریخی و بناهای قدیمی علاقه دارند بسیار مناسب می باشند چرا که می تواند چیز هایی را مشاهده کنند که به هزاران سال قبل باز می گردد و به نحوی برای انسان شگفتی ساز می باشند. هر کسی که کمی اهل مطالعه و تحقیق باشد بی شک می داند که باکو از جمله شهر های مهم در زمان های قدیم بوده است و برای امپراطوری های نقش مهمی را ایفا می کرده است. اطراف این منطقه را قلعه های محکم و بلند ساخته اند که برای حفاظت از این شهر کاربرد داشته است. بسیاری از این قلعه ها در طول زمان دچار ویرانی شده اند که با همت مردم این شهر در این چند ساله مورد باز سازی و مرمت قرار گرفته است.

%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D9%88%281%29.jpg

بلوار ساحلی باکو

اگر به شهر باکو سفر کرده باشید می دانید که این شهر یکی از مناطق ساحلی جهان می باشد. از مکان های دینی این شهر بلوار ساحلی آن می باشد که برای خودش جذابیت های زیادی را به همراه دارد. این بلوار برای تمام افراد با رده سنی های مختلف می تواند هیجان انگیز باشد. شما می توانید ساعاتی را در این بلوار ساحلی پیاده روی کنید. آرامشی را که در هنگام قدم زدن در این ساحل کسب می کنید بی نظیر می باشد. این منطقه از بهترین جاذبه های باکو می باشد، توصیه می شود که در تور باکو نوروز ۹۶ حتما از آن دیدن کنیدچرا که برایتان خاطرات قشنگی را به هگره می سازد. می توانید ساعاتی را در کنار خانواده خود به شادی و نشاط سپری کنید و اوقات فراموش نشدنی را در کنار هم تجربه کنید.

%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D9%88.jpg

آیین نوروز در فرهنگ ها و کشور های مخنلف جهان

همانطور که می دانید نوروز یکی از آیین کهن ایرانیان می باشد که از سال های دور به ما دست به دست رسیده ایت. این عید نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشور های جهان برگزار می گردد. همیشه در ایام عید حال و هوای خاصی در کشور پدیدار می شود و همگی به دلیل فرا رسیدن ایام بهار و نوروز خوش حال می باشند. در این هنگام یکی از چیز هایی که در این چند ساله رونق خاصی گرفته است سفر های نوروزی می باشد و بیشتر خانواده ها برای ایام عید نوروز مقصدی را انتخاب می کنند و این ایام را به سفر و تفریح کردن اختصاص می دهند. در کنار این سفر ها تور ها نوروزی نیز رونق خاصی به خود می گیرد. اگر تا کنون برای نوروز خود برنامه ای نریخته اید ما به شما تور باکو نوروز ۹۶ را پیشنهاد می کنیم، شما می توانید به هنرا خانواده خود در این تور شرکت کنید و تیام عید نوروز را در این شهر زیبا و جالب سپری کنید. از جمله مواردی که باید توجه داشته باشید قیمت تور باکو نوروز ۹۶ می باشد چرا که در این ایام به ذلیل ازدیاد تور ها ممکن است شما تفاوت های چشمگیری در قیمت ها را مشاهده کنید از این رو باید توری را انتخاب کنید که در کنار قیمت پایین از نظر ارائه امکانات و خدمات از سطح قابل قبول و خوبی برخوردار باشند و بتواند رضایت شما را در پی داشته باشد. امیدواریم که لحظات ناب و نادری را در این تور در کنار خانواده تان تجربه کنید.

%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D9%88.jpg

باکو و قصر شیروان شاه

از مکان هایی که باید در تور باکو نوروز ۹۶ حتما از آن دیدن کنید قصر شیروان شاه می باشد. شما می توانید در این قصر آثار زیبایی را مشاهده کنید. عمارت این قصر بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد و جز گنجینه های این شهر به حساب می رود. در طراحی این قصر نهایت دقت و ظرافت به کار رفته است و زمانیکه شما پای در این قصر می گزارید چشم هایتان دوخته خواهد شد چرا که در هر گوشه ای می تواند زیبایی های زیادی را که غیر قابل توصیف می باشد، مشاهده کنید. برای هر کسی که بتواند زیبایی را درک کند بی شک این مکان به بهشتی برای او تبدیل خواد شد. تزیینات این قصر کاملا دیدنی می باشد و شما می توانید سبک های مختلف از برترین معماری های جهان را مشاهده کنید. شما می توانید از گوشه و کناره این قصر دیدن کنید. این عمارت یکی از عمارت های تاریخی شهر باکو می باشد و برای این شهر خیلی اهمیت دارد. این مکان می توان یکی از برترین مکان های دیدنی جهان باشد که بشر توانسته است با دستان خویش آن را خلق کند. شکوه و عظمتی که این کاخ دارد واقعا مثال زدنی می باشد و می تواند جز یکی از برترین آثار جهان آن را اسم برد. حتما در تور باکو از آن دیدن کنید چرا که ممکن است بعدا حسرتش را بخورید که چرا این مکان زیبا را از دست داده اید.

%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D9%88-%D9%88-%D9%82%D8%B5%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D9%87.jpg

پارک مفاخر باکو

در شهر باکو مکانی وجود دارد که در آن مجسمه تمام مفاخر شهر در طول سالیان گذشته ساخته شده است. پارک مفاخر باکو از جمله پارک هایی است که می تواند برای انسان بسیار آموزنده باشد و مطالب ارزنده و مفیدی را به او یادآور کند . این پارک برای مردم این شهر بسیار اهمیت دارد و یکی از مکان هایی است که این شهر بدان افتخار می کند. در این پترک مجسمه افراد بزرگ و مشهور شهر باکو ساخته شده است و شما می توانید، یک مجموعه کامل همه آن را مشاهده کنید.

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%85%D9%81%D8%A7%D8%AE%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D9%88%281%29.jpg

میدان فانتین باکو

یکی دیگر از نقاط دیدنی شهر باکو، میدان فانتین می باشد. شما در این میدان می توانید نمونه منحصر به فرد از شاهکار معماری در جهان را مشاهده کنید. این میدان هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند. شما می توانید در این این میدان عمس های ناب و زیبایی را بگیرید چرا که دارای مکان های بسیار قشنگی برای عکاسی می شد. امیدواریم که در تور باکو نوروز ۹۶ خاطرات خوبی را برای خود به ثبت برسانید و بهترین ها را در این تور تجربه شد و لحظات نابی را در کنار خانواده خود سپری کرده باشید.
 
بالا