برگزیده های پرشین تولز

سئوی راحت سایت های وردپرس

mohammad.hn2016

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 آپریل 2016
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
6
محل سکونت
تهران
با سلام و خسته نباشید خدمت وردپرسی های عزیز.
میخوام بخشی از تجربیات چند سال کار کردن روی سایت های وردپرس و نحوه ی سئوی آن را بگم.
اولین نکته که در مورد سئوی هر نوع سیستم مدیریتی باید رعایت بشه اینه که ما همه ی فاکتور ها رو در نظر بگیریم و از کوچیک ترین هاش هم نگذریم.مثلا بعضی از دوستان با ما تماس میگیرن میگن ما بعد از گذاشتن تایتل برای تصاویر تغییری در رتبه سایت ندیدیم.یا مواردی شبیه به این.خب دلیل این اتفاق اینه که ما تمامی فاکتور ها رو در نظر نگرفتیم که مسلما گوگل از چنین سایت هایی خوشش نمیاد.
و اما سئوی وردپرس که بسیار راحته
1.اولین قدم در سئو همیشه انتخاب بهترین کلمه کلیدی است که ما باید اون رو در تایتل صفحه هامون و تگ های h1 و h2 به صورت ترکیبی و هوشمندانه به کار ببریم.به نحوی که تمام کلمات کلیدی مد نظر ما در یک عبارت کلی گنجانده شود.
2.لینک دهی داخلی هوشمندانه!اول اینکه سایت شما باید پر از محتوی منحصر به فرد باشه.شما باید صفحات سایتتون رو به هم لینک بدین تا ربات های گوگل به راحتی در صفحات حرکت کنند.
3.تنظیم rss-robots.txt-sitemap
4.قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی.دوستانی که فکر میکنید لینک های nofallow شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی نداره.بله درسته که تاثیر آن زیاد نیست.ولی در صورت نداشتن لینک های nofallow لینک های fallow شما غیر طبیعی به نظر خواهد رسید و آن لینک ها هم بی تاثیر خواهد شد.
5.مرحله آخر لینک دهی خارجی است که نباید در زمان کوتاه و به مقدار زیاد به سایت وارد شود.چون به این شکل گوگل تشخیص داده و تاثیر منفی خواهد داشت.
نکته:برای راحتی کار در بحث تایتل ها از افزونه yoast seo استفاده کنید.
امیدوارم که مطلب مفیدی نوشته باشم.
منبع: سئو سایت
 

elinahost

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آپریل 2016
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
28
خیلی خوب بود ممنون از این همه تجربه;)
 
بالا