برگزیده های پرشین تولز

سئو سایت به زبان ساده

noroweb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2018
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
24
سئو (SEO) یا بهتر بگوییم همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، به صورت مخفف بر ترکیب سه کلمه ای Search Engine Optimization با هدف ارتقا عملکرد سایت براساس استاندارهای طراحی سایت و موتورهای جستجو و به تبع آن جذب بازدیدکنندگان (ترافیک سایت) بیشتر صورت می پذیرد. عملکرد شرکت های طراحی سایت و نیز تیم های سئوکار در این مقوله تحت تاثیر فاکتورهای زیادی قرار دارد؛ از نوع و تعداد کلمات بکار رفته در عنوان و توضیحات و محتوای اصلی گرفته تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر (در اصطلاح این لینک ها بک لینک -Backlink- می نامند). افزون بر موارد فوق، تعریف دیگری که در مورد سئو و فرآیند آن می توان ارائه کرد عبارت است از حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت برای موتورهای جستجو که می تواند معیار سنجش کیفیت کار شرکت طراحی سایت قلمداد شود. به طور کلی مجموعه فعالیت هایی که در طراحی سایت، تولید محتوا و استفاده از کلمات کلیدی با کیفیت که با هدف کسب جایگاه بهتر و ثابت در نتایج جستجوی گوگل و در نیتجه جذب بازدیدکننده بیشتر برای سایت انجام می شود را بهینه سازی سایت می نامیم.
اهمیت سئو در موفقیت کسب و کارها
با گسترش نفوذ اینترنت در کسب و کارهای نوین، اکثر کاربران اینترنتی با جستجو در موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو صفحات مورد نظر خود را پیدا میکنند. از این‌رو برخورداری از سطح سئو بالا می تواندکلید موفقیت شما در رسیدن به بازدید بیشتر باشد. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل مشتریان در مقایسه با تبلیغات اینترنتی اعتماد بیشتری به سایت مورد نظر خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد. کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند جذب بازدیدکننده فراوانی را بدنبال داشته باشد. از طریق همین جذب بازدید کننده است که موفقیت هر شرکتی تضمین خواهد شد. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد. اغلب کاربران با جستجوی کلمه کلیدی خاص، وب سایت های صفحه اول گوگل را چک می کنند؛ در چنین شرایطی اگر شما کلمات کلیدی کسب و کار خود را شناسایی کرده باشید، با بهینه سازی سایت خود روی آن کلمه می توانید به صفحه یک گوگل رسیده نسبت به رقبای خود سهم بیشتری از بازار کار خود را بگیرید.
منبع: نورو وب
 

ghasemnorozi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2018
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
شیراز
سئو از مهمترین کارهایی هست که باید بعد از طراحی سایت انجام بدیم. اگر سئو رو به خوبی انجام ندیم به طور حتم بازدید کننده و کسب درآمدی نخواهد بود و اگر هم بازدید کننده ای باشه درآمد کمتری خواهیم داشت. اما باید به یک نکته توجه کنید در کنار سئو، باید صبر و حوصله هم داشته باشیم. اگر صبر و تحمل نداشته باشیم به طور حتم نمی تونیم یک سایت موفق رو به دیگران معرفی کنیم. یه مقاله هست ارسال می کنم که چند راز در مورد سئو ارائه میده
https://kafeniaz.com/blog/1428/چطور-یک-سئو-حرفه-ای-داشته-باشیم-
 
بالا