• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سئو سایت خبری

abbas_habibi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2013
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
21
محل سکونت
تهران
با سلام و وقت بخیر
دوستان یک سایت خبری در دست ارائه داریم ، میخواستم بپرسم که چطور میشه اخبار روز و اتفاقات جدید رو بدون کلمه کلیدی درج کرد ؟
چون اکثر خبرها هستند که اصلا کلمه کلیدی ندارند چطور میتونیم روی سایت خبری سئو کار کنیم ؟
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید .
 

hastina

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2014
نوشته‌ها
676
لایک‌ها
230
عزیز مشخصاً قرار نیست همه مطالب کلمه کلیدی داشته باشن شما باید روی دسته بندی ها در سایت های خبری بیشتر تمرکز کنید و البته اخبار روز و داغ
مطالبی که کلمه کلیدی ندارن یکی از استفاده هاشون توی بالا آوردن دسته است.
مثلاً دسته های : اخبار ورزشی ، اخبار سیاسی ،اخبار اقتصادی.
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
87
محل سکونت
اصفهان
:rolleyes: لطفا نکاتی که برای سایت های خبری مثمر ثمر می باشد را اعلام کنید برای مثال ، اگر یک خبری منتشر و پس از چند روز آن خبر تکمیل شد ، بهتر است که یک محتوای جدید درست کنم یا اینکه همان محتوای قبلی رو آپدیت کنم؟

:general601: سوال بسیار عالی است ، اگر من به جای شما بودم ، یک خبر رو تنها به یک صفحه اختصاص می دادم یک صفحه خاص هم باعث بالا رفتن پیج رنک سایت می شود در ضمن مردم نیز از صفحات گوناگون مربوط به یک محتوا سر در گم نمی شوند.

o_O گاهی اوقات شما خبرهایی رو در چند روز به صورت متوالی مشاهده می کنید که معمولا سایت ها این خبرها را به یکدیگر لینک نمی دهند ، و یک محتوای جدید درست می کنند که این کار رو پیچیده می کنه که در این صورت بسیاری از کابران از این کار شما ، سایت را ترک خواهند کرد.

:cool: مثلا یک سایتی در مورد اخبار و آخرین رویداد های یک منطقه ای خاص وبلاگ نویسی می کند و هر خبری که تغییر رویداد برایش رخ می دهد فقط محتوای قبلی را ویرایش می کند این کار یک چیزی شبیه به ویکی پدیا می شود که آدرس صفحه همواره یکسان است ولی محتوا ممکن است هر لحظه توسط افراد مختلف ویرایش و توسعه داده شود.

:eek: اما گاهی اوقات هم یک خبری دیگر تمام می شود و شما می خواهید یک صفحه ای جدید ایجاد کنید.

:general105: اما با این حال هم اگر خبری که به اخبار جدید مرتبط باشد بهتر است که محتوای صفحه قبلی را ویرایش و یا توسعه دهید تا اینکه یک صفحه جدید ایجاد کنید ، گاهی اوقات به جای اینکه صفحات زیادی را برای سایت خود ایجاد کنید بهتر است که یک صفحه مورد نظر خود را مشهور تر و قدرمتند تر کنید اگر شما هم صاحب یک سایت خبری می باشید پیشنهاد میکنم که اخبار خود را صفحه بندی نکنید و از نوع صفحات خود را برای تغییر اخبار ایجاد نکنید بلکه می توانید به جای اخبار کوتاه و لحظه به لحظه ، همه ی اخبار مربوط به یک موضوع را تبدیل به یک صفحه طولانی کنید تا مردم دسترسی راحت تری به صفحه شما داشته باشند .http://webbranding.ir/seo/content-and-seo/tips-for-news-sites
 
بالا