برگزیده های پرشین تولز

سئو سایت و بهینه سازی تصاویر

mkhbamas

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 جولای 2016
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
33
سئو سایت و بهینه سازی تصاویر
بهینه سازی تصاویر از دیگر مواردی است که در پروسه سئو سایت باید اجرا شود. بهینه سازی تصاویر در لیست متریک ها بهینه سازی سایز و ابعاد و نیز حجم تصاویر ، بهینه سازی نام تصاویر ، بهینه سازی تگ alt و توضیحات تصاویر تنظیم می شود. بهینه سازی تصاویر منجر می شود که لینک سایت شما و تصاویر سایت شما در سرچ ایمیج و تصاویری که کاربران جستجو می کند قرار گیرد.در واقع اگر شما بهینه سازی تصاویر خود را رعایت نکنید موقعیت و پوزیشنی در جستجو تصاویر نخواهید داشت.
banmerbang-300x158.jpg


بهینه سازی تصاویر در سئو

بهینه سازی تصاویر از جمله اصول مورد انجام در پروسه سئو سایت است و به واسط آن می توانید کاربرانی که به سرچ تصویر دارند را وارد سایت خود نمایید. پس در واقع تصاویر خود را مانند محتوا با رعایت نمودن کلمات کلیدی خود تنظیم نمایید.

سئو سایت و حجم تصاویر

حجم تصاویر در سرعت لود سایت اثرگذار می لاشد در واقع بیشترین زمانی که برای لود سایت صرف می شود برای تصاویر می باشد زیرا که متن و تکس به سرعت بارگذاری می شود و نیاز به صرف زمانی ندارد. تصاویر از نظر گرافیکی و زیبایی لازمه در هر سایت می باشند و در واقع غیر قابل حذف می باشند اما می تواند با نرم افزارهایی حجم عکس را کم نمود. برای مثال می توانید در نرم افزار فتوشاپ تصاویر خود را در فرمت save as a web قرار دهید تا بهبود در حجم سایز داشته باشید و در نتیجه امر سرعت لود سایت را کاهش دهید و اثرگذاری در بهینه سازی سایت خواهید داشت. اگر تصاویر شما نیاز به صرف زمان و نیز حجم اینترنت بالا داشته باشد ممکن است برخی کاربر ترجیح دهند که سایت شما را ترک کنند تا اینکه بخواهند منتظر لود عکسای شما باشند. پس این آیتم را مورد توجه خود قرار دهید.

سئو سایت و نام گذاری فایل تصاویر

نام گذاری تصاویر نیز مهم می باشد. در واقعی نامی که در زمان زمان ذخیره سازی فایل تصویر انتخاب می شود در سئو تصاویر مهم می باشد. بهترین فرمت این می باشد که کلمه کلیدی و نیز هدف تصویر را تعیین نمایید و آن را در نام فایل ذخیره کنید. نام فایل را به زبان انگلیسی و با حروف کوچک ذخیره کنید و سپس بارگذاری کنید.
سئو٫سئو سایت٫بهینه سازی سایت٫سئو وب سایت٫طراحی سایت٫طراحی وب سایت٫طراحی وب

سئو تصاویر سایت و تگ ALT

از دیگر آیتم ها در سئو تصاویر سایت در نظر گرفتن تگ alt و پرنمودن آن می باشد. تگ alt توضیحی از تصویر شما می باشد. هدف تصویر خود و نیز کلمه کلیدی سایت را در نظر بگیرید و سپس در تگ alt و توضیحات تصویر درج کنید. تگ alt متنی است که گوگل در خصوص عکس شما می خواند زیرا که گوگل تصویری که درج کرده اید را نمی تواند مشاهده کند.
 
بالا