برگزیده های پرشین تولز

سئو فروشگاهی

atefe1992

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
1
سن
29
تجارت الکترونیک بشدت سخت شده است ! گوگل راه خود را در پیش گرفته و آمازون هم فقط به فروش محصولاتش می اندیشد ! موتورهای جستجو وب سایتهای تجارت الکترونیک را از لیست نتایج جستجوی خود حذف می کنند و جای آنها را به تبلیغات ادز و برنامه های فروش خود می دهند. در حال حاضر نتایج جستجو بشدت بر روی محتوا متمرکز شده است.

زمانی بسیاری از کاربران اینترنتی از خریدهای آنلاین از وب سایتهای فروشگاهی خودداری می کردند و فروش اینترنتی به جایگاه ویژه ای که در حال حاضر صاحب آن می باشید نرسیده بود و این فرصت ویژه ایست برای کسانی که تمایل به پیشرفت و ارتقا فروش خود را دارند.

در اینجا ما به پنج روش سئو سایت و بهینه سازی سایت های فروشگاهی یا به اصطلاح سئو سایت فروشگاهی در سال 2013 می پردازیم و مطمئن باشید که با خواندن و اعمال آن به رتبه خوبی از پیشرفت در سئو حرفه ای تجارت الکترونیک دست خواهید یافت.

ساخت وب سایتی تعاملی ، جذاب و کاربر پسند با کمترین سرعت بارگذاری صفحات وب
مطمئناً قبل از اینکه ما در مورد چگونگی برقراری ارتباط با موتورهای جستجوگر بخواهیم حرکتی انجام دهیم دانستن اینکه کاربران اینترنتی و کسانی که وارد وب سایت ما می شوند چه خواسته ای دارند مهم می باشد و این وابسته است به موارد زیر :

طراحی وب سایتی جذاب
استفاده از المنتهای جذاب و ایجاد فعالیت برای کاربر وب سایت
بهینه سازی سرعت وب سایت و کاهش سرعت بارگذاری صفحات وب به این معنی که کاربران بسرعت قادر به بازدید از صفحات مختلف وب سایت شما باشند.
وب سایتی منظم و تمیز طراحی کنید تا کاربران با ورود به وب سایت پریشان و گیج نشوند.
تا جایی که می توانید مراحل را در پروسه ها بکاهید بعنوان مثال پروسه خرید اینترنتی و یا پروسه ثبت نام در وب سایت شما.
گوگل پاندا را فراموش نکنید!
همانطور که می دانید وب سایتهای تجارت الکترونیک برای دوستی با گوگل پاندا بطور فزاینده ای بر محتوا استوارند چون آنها بر اساس محتوا طراحی شده اند. گوگل پاندا سرتاسر وب را بدنبال وبلاگها، وب سایتها، ویدیوها و وب سایتهای محتوایی اطلاع رسانی و سرگرمی جستجو می کند. می توان گفت گوگل پاندا طراحی شده است تا وب سایتهایی را که مشکلی را حل نمی کنند و تنها بدنبال تبلیغات می باشند را شناسایی کند. پس با یک جمع بندی می توان گفت محتوا اساس وب سایت شماست !
افزایش ترافیک با سئو
وب سایتهای فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک به دلیل ماهیت تجاری خود از محتوا رنج می برند و براحتی تراکم کلمات کلیدی در نمایش نتایج موتورهای جستجو را از دست می دهند، برای جلوگیری روشهای زیر پیشنهاد ماست :

هر محصول باید یک محتوای خاص خود را داشته باشد و اگر اینکار میسر نیست می توانید صفحات مختلف محصولاتی که توضیحات و محتوای واحدی را ندارند را noindex کنید و برای گروه بندی آن محصولات توضیحات و محتوای ویژه در نظر بگیرید.
یک بلاگ برای سایت خود بسازید که روشی ایده آل است برای هدایت موتورهای جستجوگر به محتوای وبلاگ خود و دریافت لینک ها از سوی کاربران
از کلمات کلیدی بیش از اندازه استفاده نکنید.
این روزها اگر می خواهید که با کلمات کلیدی افزایش رنکینگ را در پی داشته باشید تنها بهتر است که صفحه وب سایت شما مرتبط با کلمات کلیدی آن باشد و موتورهای جستجوگر به اندازه کافی متون در صفحات وب برای کار در بین متون داشته باشند. اگر شما کلمات کلیدی را در تایتل و موضوع صفحه وب سایت، description،محتوا ،تگ آلت تصاویر را و استفاده از کلمات کلیدی در لینکهای داخلی وب سایت خود بکار ببرید برای گوگل مسلم خواهد شد که وب سایت شما برای موتورهای جستجوگر ساخته شده است و نه کاربران.

گوگل مدتی است که بجای استفاده از کلمات کلیدی، به طراحان و نویسندگان سایت ها تمرکز بر روی تولید محتوای سایت و اطلاعات کاربردی و مفید برای کاربران را پیشنهاد می کند، و می توان گفت موتورهای جستجوگر محتواهای کاربردی و مفید را الک می کنند.
 
بالا